6,7

Matig

27 reviews over Hotel Ozcakil in het Nederlands

Josien, 5-7-2006

Ik ben vorig jaar met twee vriendinnen in dit hotel geweest, en hebben het er super naar ons zin gehad! Service erg goed, heel vriendelijk, bedden niets mis mee, en het ontbijt varieert per dag. Het water was wel eens op ja, maar is dat nou zo'n groot probleem? Je bent op vakantie hoor, en zodra je er wat van zei kwamen ze gelijk om te helpen. Airco deed het ook prima, heb je wel echt nodig trouwens. Ik zou er zo weer heen gaan!
    Gereisd anders in juli 2006

F. George, 17-1-2006

Was een prima hotel om de vakantie door te brengen. Het is een simpel hotel, maar wat verwacht je dan voor die prijs?! Service was erg goed, mensen erg aardig. Zou er zo weer heen gaan!

Gereisd anders in januari 2006

marion, 10-8-2005

De mensen die hier zo zeuren hadden beter in een 5 sterrenhotel kunnen gaan zitten want dit hotel is gewoon prima in orde. De airco en stroom doen het inderdaad niet als je sleutel niet in de lader doet :) maar anders gewoon wel. Douche was altijd warm, soms is alleen het koude water op en moet je even een half uurtje wachten en dan is het weer goed. Iedereen is er hardstikke lief en aardig en ze maken hele lange dagen. Je bent in een paar minuten bij het strand en zo in het centrum, en recht voor het hotel is een supermarkt die dag en nacht open is. 's avonds een heerlijk live gitaarmuziekje op de achtergrond. De kamers waren ook prima en worden elke dag goed schoongemaakt. Wij hebben er 's middags en 's avonds lekker gegeten en dat Turkse ontbijt krijg je daar overal. En het gejank van die moskee dat heb je natuurlijk ook overal, het blijft tenslotte wel Turkije!
    Gereisd anders in augustus 2005

Bob de jong, 28-7-2005

Wij zijn net terug van onze vakantie in Alanya en dus ook ons bezoek aan Hotel Ozcakil. Wat al direct bij aankomst opviel was dat het personeel zeer vriendelijk en voorkomend is! Voor zo een goedkoop hotel is de kwaliteit prima, de kamers waren dan wel simpel maar daar betaal je ook naar. De ligging is prima, je bent snel in het centrum en nog snellen bij het strand. Wij hebben ons dus prima vermaakt en kunnen dit hotel ook zeker aanraden.

Swonkie, 17-7-2005

Prima hotel voor jongeren! Prima vermaakt. Gezeur over douche en airco is echt onzin, was gewoon in orde. Wij zijn net terug en hadden ons geen beter hotel kunnen wensen..

R. Reijnders, 12-7-2005

Ik ben samen met een vriendin er 12 dagen verbleven. De ligging was optimaal, midden in het centrum en vlak bij het strand en natuurlijk het zwembad. Het ontbijd was idd niet geweldig maar we hebben gewoon zelf beleg gehaald in de winkel ertegenover. We hebben er erg goed geslapen maar alleen de moskee was wat minder. Al met al een leuke geslaagde vakantie!!

Patty, 22-6-2005

Slechts dunne witte vitrages hangen en de zon komt aan die kant op. Werd er bloedheet en je dreef om 7 uur je bed uit. Airco werkte meestal niet, geen stroom.Douche. Koud maar buiten 46 graden dus viel mee. Jammer dat je over de wc moet hangen om water te vangen en telkens met je stomme hoofd vergeet de wc rol weg te halen. Bedden zijn keihard. Bedden worden 2 keer p.w. verschoond, keren de lakens 4x.We zaten recht boven de bar/restaurant, keiharde muziek van 7.00-tot diep in de nacht. Het ontbijt, 2 weken hetzelfde, 3 olijven, kaas en jam met vlieg. Zelfs de volgorde op het bord veranderde niet. Koffie smerig.Ik zal nooit mijn plezier laten verzieken door een slecht hotel dus eet gewoon ergens anders en leg me bij de situatie neer en kom nooit meer terug. Alleen de ligging was goed.
      Gereisd anders in juni 2005

Poelie, 14-10-2004

Nou, maar goed dat niet iedereen dezelfde mening heeft! Dan kon ik dit geweldige hotel niet meer boeken omdat iedereen er naar toe wil. Voor mij is het prima! Ga zo door!

Erwin M Koer, 13-10-2004

Als je de hele dag in de zon gelegen hebt, is een verkoelende douche juist aangenaam. En je moet in die landen (ook in veel Spaanse en Griekse hotels) niet verwachten dat als je superlaat gaat, dat je warm water hebt. Het is geen Nederland en ze werken er nog met (zonne)boilers. Wat het eten betreft, het valt op dat mensen met een beperkte smaak altijd klagen. Het liefst willen ze hun eigen eten meenemen en muziek en het liefst geen last van andere cultuur. Blijf dan toch thuis.

En wat wil je nu over die matrassen? Liever een doorgelegen matras van jaren oud? Of een relatief nieuw en dus nog hard?

En stel dat je volkomen terecht klaagt. Wat ben je dan een krent als je zeer goedkoop, dezelfde service verwacht van een 5-sterren hotel. Typisch Hollands. Maar goed, staan jullie om bekend!

Yasmin, 12-10-2004

Wil, niet iedereen slaapt maar een paar uurtjes per nacht, ikzelf was toendertijd ruim 5 maanden zwanger en wilde graag wel slapen, dat ging niet zo best, dankzij de matrassen uit de oertijd. Ook ik had een koude douche, meer dan eens, gelukkig maar dat jij daar dus geen last van had he..

En dat jij het ontbijt heerlijk vond, zoals je duidelijk maakt, prima, ikzelf vind olijven en 2 zielige plakjes kaas en 'warme' bakjes jam niet zo heel erg lekker op een plakje zielig stokbrood. En is die Ata verbaasd over negatieve reacties? Och arme, nou ik hoop maar dat hij er snel overheen komt. En dat jij op je vakantie achter de pc kruip blijkt wel hoezeer je het naar je zin moet hebben gehad. Noem jij lekker andere mensen zeikerds, omdat zij een andere mening hebben over dit zielige rothotelletje!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ozcakil** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ozcakil in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ozcakil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ozcakil scoort een 6.67 uit 10 op basis van 28 reviews.