Appartement Oxford

Appartement Oxford
Oxford

12 reviews over Appartement Oxford in het Nederlands

Angelique, 5-3-2006

Ik ben hier in augustus 2004 geweest! Dit appartement is echt een aanrader! Het is groot en we hadden 2 balkons. Er erd elke dag schoongemaakt en het personeel was ook heel erg vriendelijk! Strand is vlakbij en centrum is ongeveer 10 minuten lopen!
Gereisd met vrienden in augustus 2004

sandra leo, 6-12-2005

wij zijn in augustus geweest en we hebben het super gehad daar vriendelijk personeel kamers zijn groot en je bent vrijsnel in het centrum
    Gereisd anders in december 2005

amanda, 25-9-2005

we zijn er in september geweest. 1 van de betere appartemente waar ik tot nu toe ben geweest, schoon,gezellig,vriendelijk personeel. niets te klagen zou zo weer gaan...
      Gereisd anders in september 2005

mij, 8-8-2005

Mooie, schone en ruime appartementen. Vriendelijk personeel. Ligging is prima. Strand 500 meter en centrum zo'n 10 minuutjes lopen. Een echte aanrader!!!
        Gereisd anders in augustus 2005

Niels en Sanne, 1-8-2005

Zijn er in jullie 2005 geweest. Super tijd gehad. Mensen vriendelijk. Kamers zijn erg ruim en worden elke dag schoongemaakt. Centrum en strand op loopafstand. Echt een aanrader!!!!!
          Gereisd anders in augustus 2005

Wouter en Romy, 26-7-2005

Niks mis mee. Vriendelijke personeel, willen alles voor je doen. Kamers zijn groot en netjes. Leuk zwembad, met gezellig barretje. Met het eten is ook niks mee. Ligging is goed, dicht bij strand en centrum. Alleen die Engelsen zijn wel irritant, maar dat zijn ze overal!

Martijn, 25-7-2005

Ben er in Juli 2005 geweest. De zee op 350 meter afstand, centrum op loopafstand (zo'n 1 km voor het echte centrum) de bediening in het hotel is erg goed. ook is het een schoon hotel. Zoals eerder gezegt: een aanrader!

Marius van der Beek, 10-7-2005

In oktober 2004 en in mei 2005 geweest.

Prima appartement. Ruim en schoon.

Vriendelijk personeel.

Vlakbij het centrum en strand.

Een aanrader.

Kees van Boxel, 12-6-2005

goede vakantie gehad! vriendelijk personeel! grote appartementen.
                  Gereisd anders in juni 2005

Lisa, 26-9-2004

Gezellig en goed verzorgd appartement. Kamers zijn ruim en schoon en het personeel is erg vriendelijk. Ligging is ideaal: je bent zo bij het strand en het centrum is op loopafstand. Je zit niet helemaal in de drukte, maar toch overal dichtbij. Ben vaak in Alanya geweest, maar vond dit toch wel een van de betere appartementen. Ga er in oktober weer naar toe....
                    Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oxford in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oxford zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Oxford scoort een 8 uit 10 op basis van 12 reviews.