6,7

Matig

18 reviews over Appartement Ocean in het Nederlands

K. duits, 3-11-2007

Heel eenvoudig oud appartement. Minimale inrichting. Ruimte en ligging vergoed echter veel. Twee balkons. Tijdens ons verblijf was restaurant reeds gesloten. Schoonmaak had wel iets beter gekund. Toch een prettige vakantie gehad bij Ocean. Komen misschien wel weer eens terug.
Gereisd met partner in oktober 2007

Sylvia Jansen, 29-9-2007

Wij zijn net 2 dagen terug uit Alanya en hebben t ENORM naar ons zin gehad,MEDE door ons verblijf in Ocean appartement!!

Royaal app met 2balkons met zeezicht,elke dag schoonmaak v app en schone handdoeken in overvloed.

Bedden eens id 3 dagen verschoond en erg vriendelijk personeel.

Wij vinden t n echte aanrader,ook gezien de prijs en ligging pal aan t strand.

Tot volgend jaar!!!

Gereisd anders in september 2007

L. Koan, 19-9-2007

Accomodatie was erg ruim en schoon en voorzien van twee balkons. Ons appartement had zeezicht. Het personeel was erg vriendelijk en behuplzaam. Voor wat betreft de ligging van het appartement kan ik zeggen dat het niet beter kon. Alleen gescheiden door een boulevard direkt aan het Cleopatra(zand)strand. Wij hebben een erg leuke tijd gehad in Ocean en wij kunnen het een ieder aanraden
Gereisd met vrienden in september 2007

M bakker, 18-7-2007

Prima naar ons zin gehad,aardig personeel dag en nacht iemand aanwezig

zeer geschikt voor wat oudere mensen

ruim appt en lekker rustig,zo hebben wij het ervaren.

Gereisd met partner in juli 2007

Charleen en Jelko, 16-9-2006

Eind juli tot begin augustus 12 dgn. geweest. Prijs/kwaliteit is goed tot zeer goed.Personeel was aardig, alleen engels was minder.Appartement zelf was netjes en ruim (2 balkons,1 met zeezicht)Bedden- handdoekenwissels hadden vaker gekund.Prima vakantie gehad, goed appartement!

Loes, 16-9-2006

Zeer slechte service in dit appartement, het personeel zegt zelfs geen gedag terug. Na een nacht in het ziekenhuis geen schone lakens en handdoeken. De schoonmaakster werd boos toen ik erom vroeg. Ook geen geld wisselen hier want je krijgt NEP GELD terug!!! Kortom ga hier niet naar toe!!!

Ook over onze Touroperator ben ik niet te spreken ze helpen je nergens mee en krijgt arrogante reacties. Als er een keer iets echt mis is... is er toevallig niemand van het personeel in Alanya!!!

Heleen, 3-9-2006

Ik heb in de zomer 2006 3 weken in ocean gezeten. Ik heb een erg leuke vakantie gehad in Ocean maar het is niet een aanrader. Gaten in dekens, slechte schoonmaak(vaak geen toiletpapier)Ook de half pension is erg slecht. Dit is elke avond hetzelfde eten! patat, rijst en vlees.Het ontbijt is ook erg karig.Het personneel hebben we een conflict mee gehad. Ze probeerden het conflict niet op te lossen,geen hulp, maar wouden het onder het personneel houden,het vuur zo snel mogelijk doven. Door contact met de reisleiding is dit pas opgelost. Dit kwam niet vanuit het personneel! Verder doet de receptionist (hakkan) zijn werk goed en spreekt goed engels(en een beetje nederlands) Kortom, eenvoudig appartementencomplex maar wel de ultieme ligging voor een strandvakantie!

Lisanne & bjOrn, 25-8-2006

Ik ben net 2 weken terug van 2 weken alanya.. wij zaten in het Ocean appartement, eerste indruk was moeten we dit 2 weken vOl houden... ????? Maar uit eindelijk hebben wij het super naar Ons zin gehad.. heel vriendelijk persOneel.. Jammer dat aan de overkant dag en nacht shakira werd gedraaid kan dr niet meer aanhOren..

Ik zou er zeker nog een keer terug gaan.. Het ligt zowat aan het strand dus ideaaal...

Onze feyenOord handdOek hebben we daar gelaten en hangt achter de bar haha.. We hebben het echt super gehad en wOuden nog wel een weekie langer..

fam. woldhuis, 19-8-2006

wij zijn net 3 dagen terug en het is ons zeer tegen gevallen (licht uitgedrukt).

de bedden waren hard en kapot, de veren staken uit het matras.

de afzuigkap en haarfohn waren stuk, de stopcontacten hingen los uit de muur en de deuren waren zeer slecht af te sluiten.

tenslotte was het personeel lui, onbeschoft, laconiek, en zeer slecht engels sprekend.

het eten was zeer eentonig (patat, rijst en vlees.)

en de muziek was heel hard tot diep in de nacht (van eigen hotel, buren en overburen.)

wij hebben geen leuke vakantie gehad en vinden Ocean al helemaal geen aanrader, het zou beter geschrapt kunnen worden want niet 1 van de nederlanders was er over te spreken

Martine, 15-8-2006

Prima appartement, zeer ruim met 2 balkons waarvan 1 met zeezicht. Met het dolmus busje kun je voor 1 lira ( 50 cent) naar het centrum. Het strand ligt aan de overkant van de weg. Kortom wij hebben een super vakantie gehad en daar heeft app ocean zeker aan mee gewerkt
              Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ocean in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ocean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ocean scoort een 6.72 uit 10 op basis van 18 reviews.