Hotel Oba Time ***

Hotel Oba Time
Oba Time
7,7

13 reviews over Hotel Oba Time in het Nederlands

Wij zullen zeker terug komen

Erik Marcelis, 27-5-2016

Fijn hotel, leuk personeel en gemoedelijk, voor het strand moet je 1 km lopen, in het dorp is er genoeg te doen om s avonds plezier te maken, het eten was goed te doen er was een nieuwe chefkok die ook vroeg of hij wat voor je klaar kon maken.

Groetjes Erik en Juultje

Gereisd met partner in mei 2016
Than yovery much. We hope so see you again our Hotel. Have nice day.u

Zeer vriendelijk en gastvrij familie hotel !

Juliëtte Brekelmans, 27-5-2016

Obatime hotel is een zeer zuiver hotel wat keurig onderhouden wordt, zowel de kamers, terras, zwembad als de toiletruimten.

Het gehele personeel is zeer gastvrij en oprecht zeer vriendelijk, niets is teveel en alles met een vriendelijke lach en praatje.

Het eten is keurig verzorgd en in buffetvorm, de koks houden goed rekening met de gasten en vragen om hun mening.

Het is een rustig hotel waar je heerlijk tot rust kunt komen.

Het ligt centraal gelegen en alle restaurants en winkels zijn op korte loopafstand.

Het strand is 1 km lopen.

Wij hebben er een top vakantie gehad en gaan zeker terug naar dit gezellige hotel !

Gereisd met partner in mei 2016
Than yovery much. We hope so see you again our Hotel. Have nice day.u

mooi hotel...gaan in mei weer

anne van der haar, 8-4-2016

Oba time is een mooi hotel..vriendelijk personeel..gaan in mei terug...
Gereisd met vrienden in maart 2016

Goed Hotel

regina1973, 7-9-2015

Het zwembad van het hotel was in het echt kleiner als op de foto's. Het personeel sprak nauwelijks Engels of Duits maar ze waren wel vriendelijk. Onze kamer werd dagelijks schoongemaakt. Het eten was goed. Elke maandag is er markt voor het hotel. Het enige wat wij vervelend vonden was dat er veel russen waren.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Bacterie infectie ivm eten

Barbara Vinken, 21-10-2014

Alg indruk is prima.

Ligging best oke, een achteraf straatje in Oba, dichtbij alle winkels.

Personeel kan geen engels op een enkeling na. Hulp is niet echt heel klantvriendelijk. De manager Ibrahim wel, Youssuf de receptionist ook.

Restaurant is betaald. Buffetrestaurant is slecht. Ik had na 1 vd 3 weken al erge klachten, zoveel buikpijn dat ik op bed lag of de stad in ging met 100 mg paracetamol tegen de pijn. Bij thuiskomst bleek ik een bacterie infectie te hebben opgelopen,. vanwege het eten. Er waren veel mensen met klachten en doktersbezoeken!

Kamers werden niet echt goed schoon gemaakt. Vieze voetenhanddoek, werd gewoon omgedraaid! Kussenslopen ook, dat kon je zien aan de mascara aan de onderkant...

Mijn vriendin kwam thuis met een longontsteking, waarschijnlijk ook door ene bacterie.

Voor kinderen is niets te doen.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

nooit meer

w_berkhout, 26-9-2014

Ligt in een achterbuurt. Vanaf balkon zit je bij de buren die daar wonen op tafel te kijken. Elke ochtend om 5.25 uur de moskee en om 6.50 uur de bel voor de school. Vaak 's nachts nieuwe gasten in hotel, erg luidruchtig. Ontbijt redelijk, avondeten lauw en slecht. All inclusive is niet all inclusive, alle cocktails moesten betaald worden vb. Pina Colada € 10,00 maar dan krijg je wel de 2e gratis. Muziek bij zwembad erg hard. Zwembad lijkt op foto groot te zijn maar in werkelijkheid is het klein. Personeel vriendelijk. Elke dag werden de kamers schoongemaakt.
Gereisd met partner in september 2014

Sfeerloos hotel, nooit meer naar Turkije

M, 10-9-2014

2 weken geleden naar dit hotel geweest. Was mijn derde keer in Turkije. Dit was de eerste keer in Alanya. Het eten was niet lekker en leek kant en klaar vlees uit blik te zijn. Het was 1/3 van de keuze die ik andere gelijkwaardige sterren hotels heb gehad. Het was zo vies dat wel zelf niet meer daar wilden eten. Het personeel is niet echt vriendelijk en praat slecht Engels in tegenstelling met wat ik gewend ben. De kamers worden niet goed schoon gemaakt. En wanneer je fooi neer legt veranderd daar niets aan. Het is niet zo als je gewend ben in Turkije, hartjes, bloemetjes en zwaantjes. Het hotel lijk op niets me de foto's. Het ligt zeker niet direct aan het strand en de foto's moeten wel bewerkt zijn. Zeer sfeerloos evenals de plekken bij het zwembad. Alanya zelf is 10 minuten met de bus en op zich een leuke stad. De winkeltje achter het hotel zijn oké. Jammer dat 1 van de winkeliers ons daar bedreigde omdat wij zijn spullen niet wilden kopen. "I will come to youre hotel and kill you".
Gereisd met partner in augustus 2014

All inclusive maar toch eten buiten de deur..

Marlon, 27-8-2014

Oba time is een verzorgd hotel, en de kamers zijn dan ook erg netjes. De bedden liggen prima, en er is een mooie badkamer, alleen hadden wij helaas de laatste 2 dagen lekkage. Bij het zwembad staat de muziek vaak erg hard, en valt ook vaak uit. Je kunt er wel drankjes halen aan de bar, en ook het terras van het eten bevind zich hier. Het eten is wel heel erg slecht.. Het word koud geserveerd, en alles ligt open, iedere dag hetzelfde, weinig keuze etc. We zijn dan ook vaak uit eten geweest, maar alsnog voedselvergiftiging opgelopen op strand 12 (moijito beach) wat ondetdeel is van Oba Time.
Gereisd met partner in augustus 2014

Prima hotel!

cprt, 11-8-2014

Kamers zijn ruim en mooi. Personeel is erg vriendelijk en het eten is goed en uitgebreid. Zwembad prima en met het polsbandje kun je ook gratis op ligbedden liggen bij stran 12. De obers zijn erg grappig!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Prima hotel!

Jody, 11-8-2014

We hebben van 13 tot 22 juli in Oba Time verbleven. Het hotel is erg schoon, kamers zijn vrij nieuw en ook de badkamer ziet er goed uit.

Bij het zwembad staan eigenlijk te weinig bedjes. Sommige dagen kwamen we pas rond de middag beneden en dan konden we niet liggen. We zijn ook een paar dagen aan het strand geweest, dit beviel ook prima.

Wat het eten betreft, dat is prima, er is alleen niet zoveel keus. Vaak hetzelfde, maar voor de afwisseling kun je prima in het centrum van Oba eten. Erg gezellig, lekker en helemaal niet duur.

De schoonmaakster was erg lief en het personeel achter de receptie probeerde ook altijd zo goed mogelijk te helpen.

Al met al een prima hotel waar ik best nog een weekje zou kunnen verblijven.

Gereisd met partner in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Oba Time bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oba Time in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oba Time zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oba Time scoort een 7.65 uit 10 op basis van 23 reviews.