Hotel Oba Klasis **

Oba Klasis
6,4

33 reviews over Hotel Oba Klasis in het Nederlands

Michiel , 29-2-2008

Inderdaad een slecht hotel. Vooral het feit dat het eten van het buffet in de koelkast gaat en de volgende dag (onvoldoende verhit) terug op het buffet is gewoon gevaarlijk. De ligging van het hotel t.o.v. het strand is best ok, de omgeving is verder sfeerloos. Het 'dorpje' Oba zit vol flut horeca en de bekende winkels met immitatie merkartikelen en opdringerige onbeleefde verkopers.
Gereisd met partner in februari 2008

Jenny, 6-2-2008

Wat een rothotel!

- Alle mensen werden ziek.

- Eten wordt hergebruikt.

- Bedden zijn planken.

- Herrie waar niets tegen gedaan werd (tot 4.00u 's nachts).

- Kluisjes werden dubbel gebruikt.

- Inbraken op kamers door personeel.

- Ratten in wc.

- Levensgevaarlijke lift zonder beveiliging (zeker voor kinderen).

- Vies zwembad

- Mensen springen vanaf balkon het zwembad in (personeel doet mee).

- Tot slot: droogliggende rivier ernaast, welke stinkt als riool.

- Onfatsoenlijk personeel die je uitlacht in je gezicht.

Need to say more? Niet gaan dus! Dit hotel mag niet eens bestaan!

Gereisd anders in februari 2008

ramona, 15-7-2006

wij zijn in de zomer van 2004 hier geweest. het is ons super bevallen. aardig personeel en gezellige avonden gehad. geen last van het eten gehad en ook niet van het zwemwater. qua prijs is het super. ik snap niet dat mensen zo kunnen zeuren over een hotel. ik zou zeggen wat verwacht je anders van 200 euro voor een hele week??¿¿?? het eten mocht idd wel wat varieren maar voor 5 euro kon je om de hoek prima ontbijten of avond eten. alleen erg veel last van muggen gehad op dag een al 15 muggenbulten te pakken. en een tip doe sávonds geen licht aan en laat je deur dicht. wij lieten die namelijk een avond openstaan en toen we terug kwamen zat er werkelijk een zwerm aan muggen binnen. dus neem prikweg mee of azaron.

ramona

Gereisd anders in juli 2006

sas, 1-9-2005

hotel zag er goed uit van buiten maar binnen was het beschimmeld de kamers je rook de muf schoonmaakster maakte niet eens goed schoon geen schone lakens of denkens plassen lagen nog op de grond van de douche maar het personeel wass wel aardig het eten was niet te eten heb ook niet veel gegeten de helft was koud.
Gereisd anders in september 2005

Slooties, 31-8-2005

Prima hotel voor de prijs/kwalititeit verhouding. Kamers werden goed schoongemaakt en het personeel was heel vriendelijk.Alles mag en alles kan in dit hotel. Wij hebben een top vakantie gehad. De Slooties

menco, 24-8-2005

de kamers waren goed.persooneel in het beging vriedelijk en later moesten ze nix meer van je weten.schoon maken weten ze niet hoe dat moet.eten slecht elkedag het zelfde.baretje bij het zwembad onhiegiheenis.uitslag gekregen van het zwemwater.tip:pas op voor sommige mensen.nooit weer OBA KLASSIS!

Murat, 21-8-2005

ja het hotel was wel super we werden goed geholpen door het personeel en elke dag werd onze kamer goed schoongemaakt en we hadden ook nog eens een hele grote kamer gekregen er worden nu veel dingen gebouwd in Oba over paar jaar is daar The Bomm..

karen, 15-8-2005

Qua personeel en aanzicht prima, maar het eten is eentonig en smakeloos. de laatste 3 dagen voor ons was het hele hotel ziek door iets van het eten. ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld! verder top bediening zoals ik al zei, veel gelachen en murrat is erg goed in Raki drinken!!! :P

Erik, 7-8-2005

Wij zaten met 4 man in het hotel, het was er super gezellig, het personeel was heel aardig en ze deden hun best om het voor iedereen aangenaam te maken, we hebben veel vrienden gemaakt in het hotel, en we hadden uitgevonden dat we vanaf ons balkon (eerste etage recht boven het zwembad kamer nr 106) het zwembad in kon plonzen (zoals frank al beschreef) zeker het proberen waard. verder de liging valt best mee een taxi is snel gevonden voor als je naar het centrum wilt. over het eten valt weinig te zeggen, t was niet zo super uitgebreid maar best wel te doen. kamers werden iedere dag goed schoongemaakt, en over het drinken mee naar boven nemen enz, als je een beetje met het personeel praat knijpen ze wel een oogje dicht, verder is het een toppie hotel. bijdeze nog de groeten aan Frank, Jantien, Remie, Daan, Shandra, en het personeel Eddie, Herder

Frank, 3-8-2005

Wij zaten met 5 man in 2 kamers voor een kleine 400 euro in het hotel, ik ben gisteren terug gekomen van een 15 daagse vakantie. Ik heb er echt genoten het was super, heel aardig en gezellig personeel, iedereen probeerde engels te praten. Geen problemen gehad met diefstallen, maar wij borgen alles altijd netjes in een afgesloten koffer op. Het eten was niet spectaculair, maar was eenvoudig en goed te doen. Veel lol gehad met het springen van balkon van vrienden op de eerste verdieping boven het zwembad. Elke dag werd er netjes schoongemaakt en alles. Het hotel ligt aan een snelweg, maar goed daar ben je zo aangewend en zo druk is het nou ook weer niet op die weg. Drinken uit de supermarkt mocht je niet mee nar boven nemen, maar als je dat slim aanpakt staat je koelkast zo vol met bier en vodka. Goed hotel voor dat geld. Groetjes aan Herder en Eddy vor de mensen die er nog heen gaan.
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oba Klasis in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oba Klasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oba Klasis scoort een 6.42 uit 10 op basis van 33 reviews.