Appartement New Elegance

3,5

Onvoldoende

2 reviews over Appartement New Elegance in het Nederlands

viroza en familie, 7-8-2006

dit appartement word het nooit meer, ze zijn zo chagerijnig daar, het lijkt wel op een bejaardehuis, wij waren er helemaal niet blij mee, zonde voor je geld, het was wel lekker rustig maar er was helemaal geen vakantiesfeer om 23:00 uur moesten iedereen in de kamer zitten en niet praten je moest gelijk gaan slapen, echt gekke mensen had je daar alles moest betaald worden zelfs een vieze baddoek, als er iets kapot ging (wat al kapot was) moest je ook betalen, wij gaan nooit meer terug naar dit appartement, je kan beter in een ander appartement of hotel je geld uitgeven dan aan dit gare appartement wij waren met 34 personen en allemaal zeggen het zelfde wat ik zeg nooit meer naar new elegance.
Gereisd familie in juli 2005

Nick en Roxanne Letterman., 18-7-2006

Wij zijn nu op vakantie in new elegance appartementen, en eerlijk gezegd valt het een beetje tegen. het ligt erg ver van het centrum. dit is op zich niet zo`n probleem want er rijden heel veel bussen en taxi`s voor weinig geld. De appartementen zien er wel netjes uit, alleen na 3 dagen nog geen schone handdoeken. Het personeel spreekt totaal geen engels en de eigenaar spreekt heel gebrekkig duits. het is dus moeilijk communiceren op deze manier. Ook hebben we het idee dat we de enige gasten in het hele complex zijn, en dat terwijl het hoogseizoen is!!.. Deze accomodatie is vrij slecht in vergelijking met de bak geld die ervoor betaald.. We hebben het wel erg naar ons zin, maar dit is meer door alanya zelf, wat heel erg mooi en gezellig is.Wel lekker is de airco in het appartement en het ziet er ook wel goed uit, daar ligt het niet aan. Maar het is ook zeker niet de absolute aanrader.
    Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement New Elegance in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement New Elegance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement New Elegance scoort een 3.5 uit 10 op basis van 2 reviews.