Aparthotel Neu Elegant ***

Neu Elegant
7,5

2 reviews over Aparthotel Neu Elegant in het Nederlands

I. van Beek, 24-1-2006

wij zijn met z'n vieren geweest,in de woonkamer staan 2 prima bedbanken,verder nog 1 slaapkamer.Appartement is eenvoudig,maar prima als jebedenkt dat we 99 euro p.p. betaalden.De ligging was perfect,aan het eind van de straat ligt het prima strand.Centrum inderdaad makkelijk te bereiken voor nog geen euro met de dolmus.Enige minpuntje waren de vele muggen.Er waren alleen horren en airco in de slaapkamer,dus als je 's nachts wat koelte in de woonkamer wilde waar we met 2 personen sliepen dan werd je flink gepest door de vele muggen.Wij zijn in sept'2005 geweest en als er dit jaar weer zo'n aanbieding is gaan we zeker weer!Het personeel is ook erg vriendelijk!!!!!
Gereisd anders in januari 2006

Francien Ahuis, 18-10-2005

verzorging was perfect je vroeg niets te veel Mensen onzettend lief

ligging dicht bij het strand waar het goed toeven was bedjes gratis ook leuk en goed personeel Bereikbaarheid naar het centrum 5 minutjes met het busje Maar was eigelijk niet nodig daar had je winkels en eetgelegenheid genoeg op zeer korte afstand ben 4keer in alaya geweest maar dit was toch wel het beste

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Neu Elegant in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Neu Elegant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Neu Elegant scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.