Hotel My Queen Suit **

4,6

Matig

16 reviews over Hotel My Queen Suit in het Nederlands

Peter, 12-10-2005

Elk hotel heeft z'n negatieve dingen ook deze, maar er is ook genoeg positiefs te melden. Ok, de kamers waren niet goed op orde toen we er kwamen maar alle problemen werden direct verholpen. De service was opzich beperkt maar al het personeel was wel erg vriendelijk, we hebben heel wat afgelachen daar hoor. De ligging is prima tegen het centrum aan en vlakbij het strand. Dus als je niet te veel wensen hebt is dit prima verblijven hoor.
Gereisd anders in oktober 2005

sali, 1-10-2005

Ik vond dit hotel helemaal niet zo slecht. Het is inderdaad geen luxe maar het is wel bewoonbaar. Onze kamer werd altijd schoongemaakt en er lagen altijd nieuwe handdoeken. Wat het eten betreft vond ik best lekker en soms zelfs heel lekker. Ik had van tevoren geweten dat dit geen echte aanrader was maar het viel echt heel goed mee. Voor mensen die gewoon een hotel nodig hebben om te slapen en voor de rest hun vakantie buiten willen beleven is dit een echte aanrader.
Gereisd anders in oktober 2005

Louis Nijboer, 26-9-2005

mijn naam is louis nijboer uit Amsterdam

ervaring van dit hotel onbeschrijvelijk slecht in nederland zou dit direct worden gesloten wegens het gevaar voor de volksgezondheid en er zou een proces worden aangegaan tegen de eigenaar.service alleen voor het eigen personeel,gasten tellen niet behalve de Turkse gasten die werden met elan behandeld,eten zeer ongezond en op een smerige wijze vuile keuken bereid,bestek en borden vies,onderhoud slecht vuile aanrecht,wc badkamer beddegoed ,vloeren entree(wc in 5 dagen niet schoongemaakt,zeer ongastvrije managers en personeel,waardoor er geen fooi wordt gegeven,buiten de deur moeten eten in de Nederlandse snakbar om de hoek,lekkere gehaktballen,reis was zeker de prijs niet waard ,jammer

Touroperator doe hier wat mee,en luister naar medewerkster heeft een rapport opgemaakt.

Ricky, 22-9-2005

Net terug. Hotel is geen aanrader. Tijdens mijn verblijf is er 2 maal gestolen van op de kamer en een vrouw in de lift bijna aangerand.

eten was eetbaar maar heel simpel.

Met het personeel had ik minder problemen, die vond ik wel vriendelijk maar ze verstonden maar een basis aan Engels.

ria, 19-9-2005

een vershrikkelijke ervaring nooit meer als je op dieet wilt voor aal in is het nog vershirkkelijk nog nooit zo.n vakantie gehad smerig . strand was prima maar zo vies. en eten voor 20. mensen terwijl er 32. kamers zijn. ik heb een maagbandje dus zoveel honger zou ik niet hebben .dus buiten de deur eten anders lag je aan de geel honger. plusgeen pil voor maagklachten.niet doen

J.F.Beek, 12-9-2005

Wij hadden dit hotel via Touroperator geboekt.IK snap best wel dat je in een 2*hotel geen luxe kan verwachten,maar dit hotel is een regelrechte ramp.Al is het een 2*hotel daarom kan het noch wel schoon zijn,dit hotel is ronduit smerig,en voor het personeel gelt het zelfde.Toen we aankwamen hadden we voor 4 kamers , 8 pers,3handdoeken tot ons beschikking en kregen er niet meer omdat deze er gewoon niet meer waren,de toilet zat noch met urine de lakens waren vies de kamer was niet schoon gemaakt.Beneden is het noch erger, de keuken is zo verschrikkelijk smerig dat het eten je vergaat.Wij hebben daarom ook gewijgerd om er te blijven .Wij eisten van de medewerker van Touroperator terplaatse een ander hotel en hebben dit ook gekregen.Ik begrijp niet dat een organisatie een hotel als dit in zijn boeken heeft staan,want het is echt een schande om het aan te bieden. J.Beek A,dam

Terry & Anita, 12-9-2005

Voor een **-hotel is de prijs/kwaliteitverhouding goed! Personeel was erg behulpzaam, als je zelf maar een beetje moeite deed om met ze te praten. Wij hebben ons zelf kapot geërgerd aan al die Nederlanders om ons heen, die continu aan het klagen waren. Ga dan in een *****-hotel zitten en betaal wat meer!

Enige nadeel was dat de handdoeken in de 8 dagen dat wij er zaten, nooit verschoond zijn. Ook lag de eigenaar van het hotel in het ziekenhuis in de periode dat wij er waren, waardoor er niet echt leiding in het hotel was. Maar wij zouden voor dit geld zeker nog een keer dit hotel boeken!

Sander, 31-8-2005

ik weet niet waar ik moet beginnen, het is echt 1 grote ramp dit hotel.

Hopelijk krijgen wij wat geld terug want het is zeker niet waard wat wij ervoor hebben betaald!

De gehele kamer is ronduit klote, douche koppen breken af, raam is eruit gevallen een wc die half bruin is zou oud als hij is.

Stopcontacten die niet zijn afgewerkt, halve verlichting werkt niet.

Met het personeel valt ook niet te communiceren aangezien geen van alle 1 woord engels kan, super triest dus.

Het eten is super smerig, we hebben de keuken bekeken en alles word klaar gemaakt op hetzelfde vieze plankje wat niet schoon word gemaakt en het resultaat van kok is daarom ook klote, we hebben er 1 avond geprobeerd te eten. En daarom zijn we er met ze 5-en die zelfde avond en dag erna goed ziek geweest.

En ik denk dat die sterren van hun hotel uit de hemel zijn gevallen.

Kortom; WAARDELOOS

Thon, 31-8-2005

Ik kom net terug van my queen suit, laatste dag dus ook spullen van de kamer gestolen... All in geboekt, bier is lauw of op (meestal).. Eten is helemaal niks, vijf van de vijf zijn er ziek van geworden.. Dus daarna niet meer gegeten... Ramen kapot, verlichting doet het niet, open stopcontacten, wc gewoon ronduit smerig, bedden slecht.. Echt een afrader dusz.. En het personeel gaat helemaal nergens over, wat die er nog doen, snapt helemaal niemand daar.... Komt nog is bij, dat het zwembad overstroomt als je een paar duiken maakt.. en daardoor het hele terras onder water licht..

En ook onze airco lekte water!!!

Leon en Miranda, 29-8-2005

'NIet boeken, is bij ons bestolen uit de kluis(een best bedrag). Praten geen engels, geen schonen handdoeken, slecht eten en zo kunnen we nog wel even doorgaan. bleven om fooi zeuren, airco was prima. Mr laat er geen waardevolle spullen achter. Doe alles in de koffer, want de schoonmaaksters laten deuren gewoon open ook al zijn ze bij de buren aan het schoonmaken. Ga hier niet heen, spaar iets meer door voor meer plezier......
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel My Queen Suit in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel My Queen Suit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel My Queen Suit scoort een 4.63 uit 10 op basis van 16 reviews.