Hotel Murathan **

6,7

116 reviews over Hotel Murathan in het Nederlands

gezellig

Yvonne, 21-10-2009

een leuk hotel met vriendelijke bediening en goed eten
Gereisd met partner in mei 2002

Edwin, 16-8-2007

Doordat wij een week voor de vakantie besloten toch maar naar het buitenland te gaan kwamen we in dit hotel terecht. Als je het niet erg vind om aan een kiezelstrand te liggen, of elke dag 10 minuten met de bus te reizen is dit een goed hotel. Personeel UITERMATE vriendelijk en willen je het echt naar de zin maken. Wij zijn iets meer luxe gewent en zullen dus niet nogmaals gaan, maar voor de budgetreiziger een PRIMA hotel.Eten deden we trouwens in Alanya zelf en niet in het hotel.
Gereisd met partner in augustus 2007

maarten, 2-8-2007

net 2 dagen terug uit alanya.

voor de prijs een super hotel! erg vriendelijke mensen. het hotel is niet je van het maar wat wil je voor die prijs. het was schoon en hygienisch dus wat wil je nog meer?

snachts escorte naar het strand voor de veiligheid. gratis trip met mijn vrienden naar discotheek. ontzettend vriendelijk personeel en met het busje sta je in 10 minuten in het centrum. niks dan lof over dit hotel!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

mulder, 17-7-2007

ik snap niet dat dit nog mag bestaan dit is een schande voor turkije mensen ga er niet heen het kost je gezondheid als je graag erg ziek wil worden als je terug bent in nederland en je heele vakantie maar heel er last van braken en diaree
Gereisd familie in juli 2004

Antonia, 7-2-2007

Wij zijn er in juli 2004 geweest we zijn eerst naar een andere hotel geweest omdat er geen plek was.Ik vond de kamers niet zo goed onze douche was kapot en niet zo schoon.Het eten vond ik wel goed de barman wat minder maar de zwembad was ideaal als we geen zin hadden om naar het strand te gaan dan konden we daar zwemmen en zonnen.Voor de rest een fijne vakantie gehad uiteindelijk moet je er zelf iets van maken.

Gereisd anders in februari 2007

Robert, 20-10-2006

De folder geeft een totaal verkeerd beeld van dit hotel. Het hotel ziet er inmiddels vervallen uit. De kamers zijn smerig, het eten is loopt van je bord en het personeel is vooral druk doende met het versieren van je dochter. Ok de prijs is in deze dure tijd erg aantrekkelijk maar dit hotel slaat echt werkelijk alles. Mensen hier NIET boeken. Zelfs niet als het allemaal niet uitmaakt en geen luxe wilt.. Of je wilt kotsmisselijk en hondsberoerd de rest van je vakantie door!!!!!
Gereisd met partner in augustus 2003

Arno, 18-8-2006

Zomer 2002

Murathan is een budgethotel met vriendelijk behulpzaam personeel. Grappig eigen strandje. Het ligt vrij ver van Alyana, maar goed te bereiken met de Dolmus. Het eten was matig, tijdens ons verblijf zeer veel zieke gasten. Kamer was slecht. Douche kapot, vuil laken op bed, haren in wastafel en douche.

Gereisd anders in augustus 2006

MEREL, 8-7-2006

Ben er diverse malen geweest, altijd prima gehad, gezien prijs kwaliteitsverhouding. Nu niet meer te boeken alleen nog door turkse vakantiegangers zelf.
Gereisd anders in juli 2006

mandy, 3-7-2006

ik ben er een jaar geleden ook geweest... en vond het er super gezellig... ik had mijn enkelbanden daar gescheurd toen ik van het trapje afviel en ze vlogen om me heen en hoefde echt helemaal niks meer te doen.. ze kwamen me helpen en ze tilde me op om in de bus te komen... ze kwamen zelfs allemaal afscheid nemen net 1 grote familie!!! super hotel!!!

en dat ze je versieren.. ligt aan je zelf!!!

groetjes mandy

Gereisd anders in juli 2006

van den brink, 7-8-2005

cath weet niet waar ze over praat denk ik.

het is een geweldig hotel.

je hoeft het personeel maar wat te vragen en ze vliegen voor je .

er staat elke dag genoeg te eten op tafel en als het er niet staat halen ze het voor je helmi

de eigenaar wil dat ieder het naar ze zin heeft.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Murathan in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Murathan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Murathan scoort een 6.71 uit 10 op basis van 116 reviews.