Matig

8 reviews over Hotel Mistral Akdeniz in het Nederlands

Fam. Jansen, 27-8-2006

Zeeeeer goed hotel

Aardige bediening goed eten fijne tuin om te wandelen oude type kamers maar zeer schoon zee goed bereikbaar

echt een aanrader dit geweldige hotel

inderdaad veel russen maar van deze mensen heb je geen last verder op het hotel div. winkeltjes met vriendelijk personeel

lawaai en dronkenschap wordt niet geduld in dit hotel

Esther, 25-8-2006

Heel vies hotel met rioollucht om je heen ,eten waardeloos,wc's smerig, buikgriep krijg je GRATIS,vieze katten, het personeel wil je niet verstaan, veel Russen,goede lijn vakantie GEEN aanrader zonde van je vakantie in 1 woord een NACHTMERRIE en dit voor 4 sterren nog geen 1 ster waard wij zijn gelukkig nog 2 dagen verplaatst( van de 12) naar een ander Hotel die was goed en niet smerig daar kon je wel normaal eten krijgen jammer dat we hier niet meteen waren gekomen.

Grootjes, 20-8-2006

Zeeeeer slecht hotel! heel veel russen en het hotel is echt heel erg vies!Alles was stuk en de honden en katten ( zwerf) Liepen over je ontbijt tafel. wij zijn na 24 uur met nog 2 andere stellen naar een ander hotel ( Hotel akropol) vertrokken. En dat was een super hotel echt een aanrader!!

Dus dit hotel gewoon niet doen!!!

Coby Admiraal, 12-8-2006

Dit hotel stond te boek als een 4 sterren ,maar het verddiende er maar 2 .Het was een verwaarloosd hotel met achterstallig onderhoud .De inrichting was oud stuk goor versleten of nooit vervangen.

De gasten bestonden uit 4 duitsers wij als Hollands gezin (2 kinderen) en de rest Russen die al het eten in grote hoeveelheden op hun bord deponeerde zodat wij altijd naast de pot piste.Uren in de rij bij de bar stonden omdat hun 10 gin tonic bestelde en er maar 1 man achter de bar stond.

Het personeel sprak een heeeel klein beetje duits turks of russische . De Annimatie als die er was was ook in het ja juist russische.

Het enige positieve was dat het wel schoon was en dat het personeel aardig was.

Dit hotel verdiend wat wij betreft een 2 sterren hotelmaar zeker geen 4.Tevens zit het hotel tussen SAide en Alanya in ieder zo'n 30 kilometer .

In de omtrek is helemaal niks te bekennen je zit aan de snelweg naar de grote steden .Op loopafstand is er niks als een enkele supermarkt.

Gereisd anders in juli 2006

Bram en Mineke, 15-6-2006

Wij komen al dertien jaar in Turkeije, maar zo iets hebben wij nog nooit meegmaakt. Wij zouden in dit hotel vanaf 23 mei 2006 t/m 13 juni 2006 verblijven. Na 10 dagen zijn wij in overleg en aanraden van de hostes van hotel gaan veranderen. Dit hotel is een woord vreselijk (goor,vuil,smerig,vies en zeer beperkt eten) Alles was kapot of ging kapot. Katten met kikkers in de bek in de eetzaal. Complete badkleding show in de eetzaal. Alles kan en mag daar. Een hotel waar 80% Russen zijn, 15% Polen, 5% Duitser en wij als 2 enige Nederlanders. Dus dan weet je het wel. Wij kregen te horen van de obers, dat het hotel in financieleproblemen zit. Wij zijn overgegaan naar hotel Titan Garden in Konakli.Dit is beslist een aanrader. In een woord fantastisch.
Gereisd anders in juni 2006

Eveline, 2-4-2006

Aardig hotel, maar zeker niet top. Deken te klein, bed te hard, badkamer oud. Eten prima. Personeel restaurant getraind om extra dingen te verkopen (wijn, jus d'orange etc.) All-inclusive stopt om half elf 's avonds.
Gereisd anders in april 2006

Mark, 29-9-2005

Net terug van mistral hotel .

Geweldige vakantie gehad het is er heel schoon behulpzame personeels leden die of engels of duits spreken (tenminste die in de witte blousen rondlopen) die in de blauwe blousen spreken wat minder hun talen)

Het eten was gewoonweg geweldig!

Inderdaad het ligt een twintig minuten van het centrum van alanya af maar dat mag de pret niet drukken

Gereisd anders in september 2005

patricia, 9-5-2005

jammer dat het hotel zo ver van het centrum ligt.

verder prima hotel.

wisselkoers in hotel ongunstig.

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mistral Akdeniz in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mistral Akdeniz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mistral Akdeniz scoort een 6 uit 10 op basis van 9 reviews.