5,7

Matig

24 reviews over Hotel Megaron Beach in het Nederlands

leyla, 9-1-2008

ik ben op huwelijksreis daar geweest en vond het heel jammer dat ik voor daar gekozen had.er is niks voor jonge mensen.en mijn kamer was toch niet zo mooi als op die foto.ik vindt voor deze hotel deze prijzen toch niet waard.sory dat is mijn mening.
Gereisd met partner in januari 2008

Koma, 24-7-2006

VERSCHRIKKELIJK!!! Op 1. het eten, wat je echt je hond nog niet voorschotelt, en waar je gezien de ligging in the middle of nowhere wel van moet eten wil je vakantie kunnen vieren. Op 2. dus de ligging van Side...; op 3. het personeel, wat bij ons gewoon een bril en jawel een halve slof sigaretten heeft gejat van de hotelkamer. Op 4. voor de tennisliefhebbers, het hek is de baseline. Vreemde dingen ook, zoals een echt ijskoud zwembad vergeleken met andere zwembaden, af en toe zo maar iemand die met een kettingzaag onder de kelder van het zwembad het e.e.a. loop door te zagen, vaag vaag vaag. Het was dat het weer top was en we met 8 mensen waren, maar dat voer kan echt je vakantie verkloten, zeker als een beetje stad 30km verderop ligt. DOE DIT NOOIT!

Ik ben geen klager, ben 27, maar geloof mij dit heb ik nog nooit meegemaakt. Als je toch gaat, je valt wel zo'n 5 kg per week af.

Gereisd anders in oktober 2002

Lien, 10-7-2006

Wij zijn in mei 2003 in dit hotel geweest. Ikzelf (13 jaar) heb het hier echt geweldig gehad, iedereen was heel erg aardig (vooral het animatieteam en nog eentje maar ik weet zijn naam niet meer, deze jongen sprak ook nederlands.) Verder vond ik het eten perfect. Wat iedereen zegt over de lange afstand naar de taxi enz. vind ik niet kloppen, voor ons was het 5 min. en de taxi stond er.(trouwens heel goedkoop). Megaron, bedankt!
Gereisd anders in juli 2006

Lettenmeijer, 16-8-2005

we zijn net terug van het hotel alles was spr behalve dan de ligging s avonds kon je niks doen geen normaal boulevard. (we kwamen aan, kamer niet in oorde hele week met een klein koud waterstraaltje gedoucht maja voor de rest alles sppr
Gereisd anders in augustus 2005

joost, 3-8-2005

Ik heb me 1 week prima vermaakt in het hotel.

Personeel was zeer vriendelijk, behalve tijdens de nachtdienst(kan door de alcohol komen).

Het eten had wel wat beter gekunt, maar dan moet je naar een 5 sterren hotel gaan.

Gereisd anders in augustus 2005

cor, 29-7-2005

hel hotel is zeer slecht de balkons zijn zeer klein het eten heb ik het aan mijn darmen gekregen waar ik nooit meer van af kom het personeel zijn ook nijt zo gast vrij dit is het slechtste hotel geweest in turkye
Gereisd anders in juli 2005

CHRISJE, 11-10-2004

hallo

Ik ben al heel vaak in Turkije op vakantie geweest maar dit was het slechtste hotel van allemaal.

en ik was toen echt niet de enigste,alle hollanders hadden klachten.

Drink geen water uit de tapkannen, die worden gewoon met kraanwater gevuld,koud eten,kleine

kamers,slecht personeel,te weinig ruimte bij slecht weer binnen enz enz

voor dat geld zijn er veel betere hotels.

groetjes Chrisje

Gereisd anders in oktober 2004

Iris, 11-7-2004

Serena,wat maak jij een hoop taalfouten zeg niet normaal meer poeh he!Je hebt zeker expres je mailadren er niet bij gezet omdat anders mensen jou daarover gaan mailen!

Het is echt te slecht voor woorden en eigenlijk zou het hier ook niet mogen staan!

Gereisd anders in juli 2004

serena, 6-7-2004

de meeste menze die kijken echt alleen maar naar het hotel, maar da moet juh nie doen.

het gaat opzig maar om de menze die daar zijn in dat hotel, want die maken het gezellig.

ik heb in die 2 weken een van mijn nmooiste tijd van mijn leve gehad omdat ik daar zoveel vrienden heb gemaakt die ik duz nog steeds zie.

het hotel is niet zo heel erg groot, maar dat is juist leuk omdat je dan oowk egt iedereen leert kennen, en zo ontstond onze hele vriendengroep.

het leuke waz oowk dat juh bijna nooit ziet in een hotel is dat het personeel en menzen van het animation team heel sociaal waren en dat ze vele talen spreken.

ik raad ut jullie egt aan het is gwoon leuk .

Gereisd anders in juli 2004

linda esther phyllis, 28-2-2004

perfect!!!!!!!
    Gereisd anders in februari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Megaron Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Megaron Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Megaron Beach scoort een 5.71 uit 10 op basis van 24 reviews.