9,4

Uitstekend

7 reviews over Appartement Maren Garden in het Nederlands

Meerle, 9-1-2006

Mooi appartement aardige mensen, ja echt allemaal super, grote appartementen!!! het enige nadeel wat wij hadden onze kamer was aan de zijkant en 100 meter verder in de straat is de moskee dus om de paar uur ( ook snachts!!!) hoorde je de mineret dat was wel wat minder, maar goed het wende ook!
    Gereisd anders in januari 2006

Hugo, 5-9-2005

In één woord geweldig! Ik heb echt een super vakantie gehad. Het personeel is top en de service prima. Ook de prijzen aan de bar en voor het eten zijn schappelijk. Het zwembad is misschien wat klein, maar wel gezellig met alle andere (nederlandse) gasten en het personeel (vooral Adam en Dural zijn top mensen). Wat je verder niet moet missen is het restaurant onder de Burcht op de berg, echt een fantastisch, uitzicht en heerlijk eten. Wat helemaal mooi is dat je gratis er heen wordt gebracht met hun nieuwe personenbusje. Het goede eten geldt ook voor de Maren beachbar trouwens!

Het enige negatieve wat ik kan noemen is het (duitse) hotel ernaast met hun herrie 's morgens tussen 10 en 11. Ze blazen je je bed uit met het nummer "gute morgen sonneshein" en andere muziek. Ook hoorde ik sommige mensen klagen over de moskee die om 5 uur 's morgens 'zingt', maar je kunt er best doorheen slapen.

Gereisd anders in september 2005

Adriaan, 14-8-2005

Net terug van 8 dagen Maren Garden, heeeeerlijke tijd gehad daar. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en altijd in voor een grapje. Appartementen zijn netjes en airco is geweldig! (tip: haal de sleutel van het pasje af, dan kun je de hele dag de airco aanlaten) Ook Maren Beach is geweldig, altijd een leuke sfeer en heerlijk eten, personeel doet alles om het je naar de zin te maken. Als het aan mij ligt, zwem ik volgend jaar weer in hun badje...
        Gereisd anders in augustus 2005

Ray, 26-6-2005

Het was SUPER,

Het app was prachtig en de omgeving ook.

Het beste waren nog de Bedden...Als je daar 1maal op was begonnen kon je nie meer stoppen.

Het is een aanrader k ben er dit jaar weer...

Mzzl Ray

Gereisd anders in juni 2005

J. Jonker, 26-5-2005

gunstig gelegen t.o.v. strand, binnenstad. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Schoon.
            Gereisd anders in mei 2005

charisa, 14-4-2005

Ben hier in 2003 geweest in de mei vakantie, waren goede appartemanetn en een goede service met hele aardige eigenaar..

Is een aanrader!

Gereisd anders in april 2005

Richard, 30-3-2005

gewoon een super appartement overal dichtbij.

en we gaan dit jaar gewoon weer naar maren garden (maren beach hetzelfde)

voor de derde keer dus tot dan

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maren Garden in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maren Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Maren Garden scoort een 9.43 uit 10 op basis van 7 reviews.