Hotel Long Beach Harmony *****

Hotel Long Beach Harmony
Long Beach Harmony
7,7

40 reviews over Hotel Long Beach Harmony in het Nederlands

Zeer mooi hotel voor iedereen wat te doen

Geweldig !, 7-8-2017

Ons gezin met oudere kinderen heeft zich zeer goed vermaakt. We zaten in de zeer mooie swimup kamer kinderen lagen een verdieping hoger. Genoeg zwembaden eet en drink gelegenheden. Voor de oudste was de discotheek perfect deze ging door tot in de late uurtjes. Voor de jongste was er een kunstgrasvoetbalveld waar elke avond wedstrijden werden gespeeld. Naast het standaard eten was er elke dag een bbq met iedere dag variatie. Alanya zeer makkelijk te bereiken met dolmus 8 euro 4 personen.Enig minpuntje Tunnel naar strand nog in aanbouw, als deze klaar is heb je verbinding met het mooiste stukje zwembad en pier van long beach.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Ge-wel-dig

Fam.van Mil, 18-6-2017

3 maal van dit heerlijke hotel mogen genieten.

Long beach harmony verdient een dikke 10!

Dit jaar gaan we naar Aska Lara.

Hopelijk gaat ons dit net zo goed bevallen, anders gaan we volgend jaar zeker weer terug naar long beach harmony.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

geweldig!!

fam. van Mil, 10-8-2016

Wij zijn op dit moment aan het genieten van dit mooie hotel!!! Voor de 3e maal..Zoals als altijd weer fantastisch! Ook helemaal niks van onrust te merken! Gewoon lekker chill:)
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Long Beach Harmony bij:

Super mooi hotel op zich.

Margit, 24-5-2016

Helaas door ontmoedigingsbeleid was er in dit hotel niets te doen en te beleven,alle gasten wilde ze eigenlijk liever in Long beach zelf...Er was maar een bar open tot half 11 's avonds, geen kamers schoonmaken, Vanaf 's ochtends Nirvana depri muziek.Alle ala carte restaurants waren dicht.. toch was long beach niet ver lopen, dus dan maar daar vertoeven.Goed hotel,maar jammer
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Goed voor 1 keer

T.B.P.D, 23-5-2016

We logeerde in deLong Beach Harmony, in een swim-up kamer. De kamer was prachtig nooit eerder zo'n mooie kaler gehad, het was zelfs een duplex waarbij ons zoontje op de 2 verdiep sliep.

Je kan gebruik maken van alle faciliteiten van de Long Beach.

Het etenwas vaak hetzelfde en het personeel niet altijd even vriendelijk, op je eerste drankje bij het eten was het vaak lang wachten...Het waterpark is mooi voor de kids het water bij de piratenboot en de glijbanen is zelfs verwarmd. De harmony was zo goed als leeg maar 15% bezet omdat er geen Russen en minder Europeanen komen er was maar 1 bar vd 5 open en geen animatie alles ging dus door in het zuster hotel long beach.

In het terug naar huis gaan hadden we een avondvlucht en hadden we gevraagd om onze kamer langer te mogen houden dat mocht niet want ze hadden de kamer nodig dat is dus dikke zever want er was bijna niemand van service gesproken . Conclusie kamer en zwembaden top Eten en vriendelijkheid gebuisd .

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Super voor kinderen

jef, 26-9-2015

Dit jaar voor de 2de keer geweest hotel is helemaal af alleen de tunnel naar het strand niet.

Swim up kamer met 2de kamer is idd ideaal voor de kinderen.

Eten kan uitgebreider maar kwaliteit goed.

Omdat wij met kinderen waren zaten we vaak al om 18.45 aan het diner totaal geen drukte die paar keer dat we om half 8 gingen was het een mierennest.

Zwembaden voor kinderen ga je bijna nergens beter vinden. Al zal het aquapark voor de nieuwe hotels wel een standaard worden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Dit nooit meer!

Ellen Vandevoort, 8-9-2015

Kamer niet proper, personeel loopt tegen zijn zin rond! Eten is elke dag hetzelfde, bedelen aan tafel om toch maar iets te drinken te krijgen! Veel geld voor wat je krijgt! Enige positieve dat de kinderen hun niet verveeld hebben, veel glijbanen en dergelijke. Avondanimatie is dikwijls hetzelfde! Op een week tijd tweemaal dezelfde animatie. Ik raad het niemand aan!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prima.

Paul, 31-8-2015

Het hotel heeft de afgelopen winterperiode een flinke inhaalslag gemaakt. Het hotel is nu af (alleen verbindingstunnel naar strand was nog dicht) en ziet pico bello uit. Personeel is vriendelijk. Receptie zeer behulpzaam toen we onze vakantie voortijdig moesten afbreken. Klein technisch mankement aan kamer werd zeer snel verholpen. De swim-up kamer met aparte kinderslaapkamer op 2e verdieping was super (kinderslaapkamer wel een beetje gehorig). Het eten is kwalitatief goed, iets meer variatie zou fijn zijn. Kinderanimatie voor leeftijd 8-12 ontbreekt maar met het aquapark, de botsauto's en de vele zwembaden hebben de kids genoeg amusement.De pier aan de "Harmony" kant is zeer mooi. Hier waren, net als aan alle zwembaden in Harmony ook 's middags nog ligbedjes te verkrijgen. Dus geen "handdoekje leggen". Het strand is niet echt mooi en er liggen veel keien aan de waterrand. Het hotel is russisch georiënteerd maar geen overlast ondervonden. Momenteel, wat ons betreft, een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Super vakantie

Sandra, 6-8-2015

2 jaar geleden voor het eerst naar Long Beach. Ditmaal in Harmony. We kregen de keuze. Blij dat we gekozen hebben voor harmony! Wat een mooi hotel en lekker nieuw. Kamers mooi en zeer schoon! Volop keus in zwembaden, ook van naastgelegen long beach gebruik kunnen maken. Eten is goed, ja het is veel van hetzelfde maar prima. Personeel zeer behulpzaam. Voor kinderen een waar paradijs, veel glijbanen, een mini-kermis. Harmony is kleiner opgezet en dat is erg prettig. Het voelt dus kleinschalig en toch veel faciliteiten! Ik vind het een aanrader!!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

200 % aan te raden!

Andy Van Impe, 4-8-2015

We waren met een groep van 16 familieleden. Daar we kort bij elkaar wilden overnachten, kregen we het voorstel om in Long Beach Harmony te gaan i.p.c. in Long Beach Resort & Spa.

Blij dat we dit voorstel aangenomen hebben! Kregen direct een VIP-bandje waardoor we op alle locaties à la Carte konden gaan eten! Het leek wel dat we een privé hotel hadden! Lekkere buffetten, minder volk, een quasi privé-zwembad, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede bediening, minder kleine kinderen, ... Kortom echt een aanrader! Als we terugkeren zal het zeker en vast naar Long Beach Harmony zijn!

Gereisd met vrienden in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Long Beach Harmony bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Long Beach Harmony in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Long Beach Harmony zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Long Beach Harmony scoort een 7.66 uit 10 op basis van 43 reviews.