Hotel Livadi Beach **

Livadi Beach

Matig

3 reviews over Hotel Livadi Beach in het Nederlands

ellen, 3-5-2005

Het hotel staat op een mooie plek, alleen jammer dat het hotel verder niet veel voor stelt. Het personeel is wel aardig.

Het eten stelde niets voor. Er was steeds te weinig. Er zijn inderdaad erg veel homo's, maar wij vonden dat helemaal niet erg.

Het hotel kost weinig dus kun je ook niet veel verwachten. Wij hebben er al met al een super vakantie gehad. Dit lag niet aan het hotel, maar aan onze eigen invulling van de vakantie.

Gereisd anders in mei 2005

simone, 11-1-2005

Als je aankomt schrik je je kapot. Het klopt dat de kamers slecht onderhouden zijn maar er zitten ook goede tussen. Als je aangeeft dat je een andere kamer wilt krijg je die.

We hebben een super vakantie gehad.In onze vakantie (september) zaten er erg veel homo's maar daar hebben we veel lol mee gehad. Afgesproken dat we elkaar daar weer zien in 2007. Het kan een schitterend hotel zijn, het ligt op zo'n mooie plaats! Het personeel doet er alles aan om je vakantie leuk te maken.En die slaapkamer hebben we toch alleen nodig om te slapen, het is daar zo mooi, veel te zonde om op je kamer te blijven zitten!!Voor een leuke prijs zeker de moeite om naar toe te gaan!

Gereisd anders in januari 2005

Gerrie, 8-10-2004

slecht onderhouden hotel kamers zien er niet uit, er is heel veel kapot,als je niet zoekt op het web kom je er moeilijk achter dat het een gay hotel is ,ja nu wel toen niet,personeel is vriendelijk,zonneterras is bijna niet te berijken en dat is klein en er is (staat )niets
Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Livadi Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Livadi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Livadi Beach scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.