Hotel Litore Resort & Spa *****

7,9

38 reviews over Hotel Litore Resort & Spa in het Nederlands

Fantastische plek

Fatih Ural, 18-8-2016

Zeer vriendelijk personeel, heel mooi zwembad en goed uitzicht vanaf de kamers. Vooral het animatieteam is heel erg vriendelijk. Het eten is goed te eten, maar er kan meer variatie in zitten. Een echte aanrader voor koppels of families
Gereisd met partner in augustus 2016

topvakantie in tophotel met geweldige animatie!!!!

Erik, 7-8-2016

prachtige ligging van het hotel, voor elk wat wils (kleine kinderen, teenagers en volwassenen). eten is goed en veel, mag wel meer variatie zijn. Animatie is geweldig! veel mooie shows, overdag veel te doen dankzij Samet en zijn animatieteam!! topevent is de poolparty met schuim en vuur!!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Zeer vriendelijk personeel

Murat Emre, 7-8-2016

Ik ben vooral zeer tevreden geweest over het animatie team Samet en zijn team en talent volle groep jonge mensen vooral de jongeman Samet, zeer leuke tijd gehad samen met mijn gezin
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Waanzinnig!

Cihan, 26-7-2016

Op vakantie geweest met 4 vrienden voor een week in deze fantastische hotel. De animatieteam zorgde voor een hele gezellige sfeer binnen het hotel. De activiteiten werden begeleid door de heer Samet, die zelf heel sociaal was ingesteld tegenover ons. Na werktijd schoof hij gezellig bij ons aan voor een babbeltje en een drankje. Dagelijks werden er talloze activiteiten gedaan met dank aan de animatieteam. Ik bedank al het personeel voor een perfecte vakantie. Zeker een aanrader!
Gereisd met vrienden in juli 2016

Paradijs

Gones, 26-7-2016

Heerlijk genoten van onze vakantie met vrienden. Animatie is gezellig dankzij Dhr Samet en zijn team. Litore hotel is een echte aanrader!
Gereisd met vrienden in juli 2016

Geweldig!

Sanny, 26-7-2016

Ik was samen met mijn vriendin 10 dagen in dit all inclusive paradijs! Het eten was goed, wel veel hetzelfde maar de kwaliteit was prima.

Ondanks dat wij geen kinderen hebben werden we meegezogen in het enthousiasme van Samet en zijn animatie team! Ze doen erg hun best om je te vermaken met leuke spellen en iedere avond een leuke show in het theater.

Zoveel de animatie als bediening is erg vriendelijk! Wij hebben een super vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2016

matig

nelly, 28-11-2015

slechte verzorging van het eten,11 van de 20 pers van ons gezelschap was 4 of 5 dagen ziek. In de lobby moest je blij zijn als 3 drankjes op de hele avond kon bemachtigen, 2 meisjes moesten dat grote terras bedienen!!!( of was het opzet) koffie en gebak, ik dacht ze kennen hier geen gebak, maar buiten het hotel kon overal lekker gebak gekocht worden. niet erg kindvriendelijk, een nors meisje in de kidsclub!!!!Een strandwandeling na 19.00 uur jammer de tractor rijdt niet meer.

Al bij al eens en nooit meer !!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Top hotel met luxe

G.Heikamp, 9-10-2015

Geweldige service, schitterend zwembad, geweldig mooie hamam. Hebben op di moment kamer 1139 en kijken uit op de bouw van de buren. Totaal geen hinder van.
Gereisd met partner in oktober 2015

gewoon goed

Leo, 2-10-2015

Het hotel ziet er prachtig uit,zowel van binnen als van buiten.

Personeel is altijd aardig,animatie is goed.

Eten is over het algemeen niets op aan te merken.

Buiten het hotel valt niets te beleven,je kunt voor tien euro open neer naar de grote bazaar een eindje verder op, maar dat zijn ik geloof 320 winkels maar veel van het zelfde.

Je kunt ook naar Alanya , Side of Manavgat maar dat is 30 kilometer met de Dolmus of Taxi.

Het hotel ligt boven op een steile heuvel,naar het strand word je gebracht met een tractor met een leuke wagen er achter.

Spa en fitness centrum zien er prachtig uit.

Het zwembad is geweldig mooi met een prachtig uitzicht.

Ligbedjes en andere zeer aangename relaxbedden genoeg aanwezig.

Drank in de lobbybar is allemaal origineel en tot 01.00uur gratis.

Als je een vakantie wilt om te relaxen en om uit te rusten,prima hotel.

Als je wilt winkelen of andere dingen wilt ondernemen moet je er wat meer moeite voor doen.

De negatieve reacties moet je nemen voor wat ze zijn.

Gereisd met vrienden in september 2015

Supee hotel!

Tamara, 1-10-2015

Wij hebben een super verblijf gehad in dit hotel. Het verdiend gewoon een dikke 10! Alles was goed verzorgd en het personeel is heel erg vriendelijk.het barpersoneel, in het restaurant.. Zelfs de poetsvrouwen. Allemaal even aardig! Het eten was lekker en heel gevarieerd. De negatieve reacties zijn geheel onterecht als je het mij vraagt. Dit hotel is zeker een aanrader!!
Gereisd met vrienden in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Litore Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Litore Resort & Spa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Litore Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Litore Resort & Spa scoort een 7.86 uit 10 op basis van 39 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: