Appartement Lia

6,3

3 reviews over Appartement Lia in het Nederlands

Bonnie, 1-2-2006

nooooit meer naar Lia!

-We hadden maar 1 glas in de keuken, en 1 smerig pannetje, een kanwaar nog smerig water inzat, en een lepel.

-We kamen met 10 man aan, en daar zeiden ze dat ze maar 3 kamers voor ons hadden terwijl we 4 geboekt hadden! dus moesten er een paar op de bank.

-Op een kamer was de airco kapot

-Ennn er zaten kakkerlakken op onze kamer!!!

-zeer slechte schoonmaak..als je op je blote voeten door het app. liep waren je voeten hartstikke zwart

-We hadden geen overgordijnen op de slaapkamer, zo scheen 's ochtends de zon lekker naar binnen, enn kon iedereen 's avonds mee genieten die buiten was als je je aan het omkleden was voor t stappen.

-ligt veeer buiten het centrum!

noooit meer lia!

Gereisd anders in februari 2006

een gezin(vervolg), 22-8-2005

Ja je bent gast in turkije dus gedraag je! Geniet van je vakantie en daarbij heb je geen drank nodig waar je toch niet tegen kunt! Respecteer de turkse bevolking en gastvrijheid en je zal zien dat je ook gerespecteerd word. Doe de groetjes aan Yüksel(security) hij is echt gek maar leuk! Yüksel.....wij missen je en ook Mustafa en de receptioniste die zo voortreffelijk engels spreekt. nou mensen....genietse!!!
      Gereisd anders in augustus 2005

een gezin, 15-8-2005

Yes!!Eindelijk is Lia Apt hier dan toegevoegd.Lia Apt hoort mij Horizon Apt en deze 2 gebouwen zijn eigenlijk elkaars spiegelbeeld.Mijn ervaring is dat de service in Lia Apt stukken minder is als Horizon Apt., met name de schoonmaak(erg amateuristisch!.Het is onbegrijpelijk dat de toeristen zich onder het mom van "het is toch vakantie" als beesten gedragen. Nachtelijk kabaal,zwemmen en niet tegen drank kunnen!!!!! En dan zeggen ze wat van de turken in Nederland!!
        Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lia in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Lia scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.