Appartement Krab

Krab
7,4

8 reviews over Appartement Krab in het Nederlands

kaan, 28-6-2007

ik ben er twee jaar geleden in juni geweest voor 3 weken.

het was de vakantie van mijn leven, krab was kort en krachtig perfect qua verzorging en hygiene.ik heb er geen woorden meer voor...

Gereisd anders in juni 2007

fam. Steens, 29-8-2005

In augustus twee weken in krab gezeten. Erg netjes appartement. Wordt goed schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Niet opdringerig. De receptionist Halil is erg behulpzaam en spreekt goed engels. We zijn al in verschillende appartemnten geweest, maar deze was eenvoudig maar wel erg netjes. Een perfect vakantie adres. Gaan zeker terug naar krab.

Andrea, 20-8-2005

Twee weken Krab appartement achter de rug. Op zich een net complex. Bij aankomst bleek ons appartement overboekt omdat we hiervoor al gewaarschuwd waren, zijn we er flink tegenin gegaan en hebben Touroperator gebeld. Toen werd het geregeld en kregen we gratis diner en onbijt.

Elke dag wordt schoongemaakt, maar niet ontzettend goed, maar in Turkije hebben ze ook een andere maatstaf van hygiene.

Complimenten voor receptionist Halil, erg oke, bleef zichzelf en was behulpzaam en sprak goed Engels.

Maar mensen let aub erg goed op met eten in Turkije, we zijn allebei aan de diarree geweest en laat je inenten voor vertrek! Wel vaker stroomuitval schijnt normaal te zijn in Alanya, grotere hotels hebben generators. Mooi land, maar erg touristisch ingesteld.

Jeroen, 7-8-2005

Deze appartementen zijn geschikt voor iedereen, je hebt alles wat je nodig bent de service is heel goed leuk enthousiast personeel die je graag overal mee helpen en waar je alles mee kunt regelen. Je moet niet heel veel luxe verwachten maar het is heel goed te doen dus volgende keer alanya word het cker weer Krab appartementen. Ook goeie ligging bij het strand.

Wendy, 19-1-2005

wij zijn al op meerdere plaatsten in turkije geweest en varieerend van luxe 5 * hotels tot bouwvallige appartementen,maar naar krap gaan we zeker nog eens terug.Het ligt op een perfecte lokatie waardoor je niet steeds afhankelijk bent van vervoer..lekker zonnen op het strand en daarna winkelen en terrasjes...
            Gereisd anders in januari 2005

Cobie en Hennie, 19-1-2005

Als je liever af en toe ZELF een hollandse maaltijd op tafel wilt zetten is het ideaal.Al het nodige is aanwezig.Mis je iets dan valt er altijd wel wat te regelen,gewoon effe vragen!!!!En vooral met kinderen is het oke.Maar buiten dat de ligging is gewoon perfect.Ga ik weer naar Alanya??ja zeker en weer naar Krab
              Gereisd anders in januari 2005

Ad en Tjits, 24-9-2004

Nu twee keer geweest. 250 euro voor een week (incl. vliegen) moet je geen 5-sterren verwachten. Dus: improviseren met gammele douchekop, maar wordt op verzoek ook meteen gerepareerd. Leuke enthousiaste mensen; elke dag netjes schoongemaakt (en schone handdoek indien nodig). Minder dan 100 meter van het strand. Leuke eetgelegenheden in de wijk, waar je ook iets Turkser kunt eten dan peppersteak en hamburger ;-)
                Gereisd anders in september 2004

fam. van Kuijck, 20-8-2004

Betaald voor een 4 persoons appartenment, maar blijkt een max. 3 persoonspappartement te zijn. Ze gooien gewoon een matras erbij op de grond en daar kunje het mee doen. De eerste dag overboekt. Krab is zeer krap, je kunt er je kont niet keren. Wordt zeer slecht schoongemaakt. Op verzoek 1 x schone handdoeken in 2 weken tijd. Op een gegeven moment de handoeken maar op de grond gegooid, zodat ze wel moetsen verschonen, met als resultaat, helemaal geen handoeken meer. Geen verschoning van lakens gekregen en de wc zelf maar schoongemaakt omdat deze op een geven moment stonk. Wij waren voor de 8e keer in Turkije en weten onderhand wel wat de prijs -kwaliteitsverhouding daar is. Dit appartementencomplex is ronduit waardeloos. Bovendien is het daar erg rumoerig.

Aanrader is het Angora appartementencomplex.

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Krab in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Krab zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Krab scoort een 7.38 uit 10 op basis van 8 reviews.