Hotel Kleopatra **

Hotel Kleopatra
Kleopatra
7,8

10 reviews over Hotel Kleopatra in het Nederlands

Schoon, geweldig menu, saai ontbijt, klein zwembad

Ronald, 17-8-2015

Kamers worden elke dag HELEMAAL verschoond.

ALLE personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. In het restaurant werd voor mij en mijn dochter de man met paard en wagen gebeld voor een avondritje door Alanya.

Het menu in het restaurant is niet alleen zeer gevarieerd maar ook van absolute wereldklasse. Het restaurant ziet er ook netjes en gezellig uit!

Helaas is het ontbijt behorend bij de overnachting onvoldoende gevarieerd. Voor één of twee morgens mag dit voldoende zijn, maar als u een week of langer in dit hotel verblijft dan begint dit saaie ontbijt al snel te vervelen. Het begint tevens veel te laat om 8.00u. Veel dagtochten beginnen vóór 8.00u. waardoor u dus het ontbijt moet missen. Het ontbijt is van 8.00u. t/m 10.00u. Om 8.00u. is er bruinbrood maar als u na 9.00u. komt dan is er meestal alleen witte brood. Bruinbrood wordt niet aangevuld.

De receptionist overdag was zeer vriendelijk en behulpzaam, maar de man 's nachts wilde ELKE avond en nacht slapen en niet gestoord worden!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prima hotel

MD, 10-8-2014

Het zwembad is klein, maar schoon. Er was altijd plek om te zitten of liggen bij het zwembad.

Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en ontvingen wij schone handdoeken.

Het personeel is vriendelijk en geinteresseerd.

Gereisd met partner in juli 2014

Mooi 3 sterren hotel

MarcoPols1972, 17-9-2012

een heel mooi hotel niet te ver van het centrum en stand en het personeel

was vriendlijk en de kamers waren goed schoon wij waren niet veel op kamer want wij waar veel op stap in de stad

Gereisd met partner in augustus 2012

Super gezellig

MR X., 5-1-2012

hotel kleopatra is mooi gelegen lekker dicht bij het strand en je bent zo in het centrum waar je ekker een happie en een drankie kan doen.
Gereisd met partner in juli 2011

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Herman Wissels, 22-5-2009

Het hotel is niet zo'n mega hotel zoals de all inclusives waar al die Russen en Duitsers zitten, maar op kleinere schaal opgezet. Kamers zijn netjes en vooral belangrijk: schoon. Maar wij gingen met name voor de stad Alanya en die is echt geweldig! Ok hier en daar wordt je aangesproken maar als je aangeeft geen interesse te hebben is het prima en wordt je echt niet lastig gevallen hoor. Daar zijn ze heel streng op schijnt het en dat klopt zeker. Ook het achterland, richting de bergen is zeker de moeite waard, ruige en ongerepte bergen. Qua cultuur is dit nog een onontdekt gebied dat zeer veel te bieden heeft. Alanya is een aanrader!
Gereisd met partner in mei 2009

Jane, 31-7-2006

Wij zijn hier voor een tussenstop geweest op onze reis door turkije 5 dagen in dit hotel, Maar vonden het niet echt super dit hotel is leuk maar lang niet zoals iedereen het schrijft... tips in alanta Club paradiso, Titan garden en Hamburg zijn geweldige hotels, voor vragen mag u mij altijd mailen
Gereisd anders in juli 2006

tinie en marieke, 25-5-2006

wij zijn hier een keer of 8 geweest en altijd een helen fijne vakantie gehad lekker rustig hotel met hele fijne mensen die er werken
Gereisd anders in mei 2006

Melanie, 23-12-2004

Haaaai

Heb hier echt een super tijd gehad, vooral de turkse avond is zeker een aanrader. Personeel ontzettend aardig, leuk voordeel is de big screen tv waar ook nederlandse zenders te ontvangen zijn, een de nieuwste dvds worden gedraaid.

Groetjes Melanie

Gereisd anders in december 2004

Merije, 29-8-2004

Prima hotel,alleen aankleding is wat ouderwets. Schoon en netjes, vriendelijk personeel en een kamer aan de voorzijde heeft een schitterend uitzicht over het nieuwe giga zwemparadijs met tig glijbanen.Ligging is perfect, 300 meter vanaf het strand en 100 m. naar het centrum.

Een echte aanrader voor weinig geld

Gereisd anders in augustus 2004

JP, 23-6-2004

Mooie poetsvrouw!!!

En vriendelijke/kundige bediening. Schone kamers en goed eten.

Gereisd anders in juni 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kleopatra bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kleopatra scoort een 7.76 uit 10 op basis van 12 reviews.