4,7

Onvoldoende

35 reviews over Hotel Kleopatra West in het Nederlands

geef ze kans, waren prima

Charles van Brussel, 4-12-2009

Wij zijn in 1999 geweest. Nu 10 jaar later in een ander hotel. Zijn wezen kijken, zijn aan het renoveren. Geweldige herinneringen, goed eten, prima personeel, romantische sfeer. Ik hoop dat het weer zo wordt. Ik denk dat ze hun best doen. Ze renoveren niet voor niets, toen was het prima. Geef ze nog een kans.

Charles

Gereisd met partner in december 2009

Dit nooit meer

frits, 8-10-2008

Vreselijk. Wat een hotel. Ik begrijp best dat je niet betaald voor 5* maar dit slaat nergens op. Vies, saai, vreemd personeel. nee... helemaal niets.
Gereisd met vrienden in oktober 2008

Sylvie en Ingrid, 18-5-2006

geen grote luxe, maar wat wil je voor die prijs! Kamers zijn klein, af en toe problemen met watervoorziening, maar dat namen we er lachend bij! Het was uiteindelijk vakantie, je kan je tijd niet bederven met chagrijnig doen! Obers deden er alles aan om het naar onze zin te maken, soms met gebarentaal, maar ook dat kon de pret niet bederven! We hebben het er reuze naar onze zin gehad, vooral met Jessica en Jeroen!
Gereisd anders in mei 2006

karin, 5-4-2006

28.03.2006 teruggekomen van een all-inclusive vakantie. waren maar 6 en naderhand nog maar 4 gasten aan- wezig.geen buffet, maar eten wat de pot schaft. niet lekker,ook niet naar minieme maatstaven.soep,brood en puree met hondebrokken of worstjes!! drinken ook slecht,bedorven water,geen cola light, werd wel een flesje gehaald bij supermarkt.kwamen om 15.30 terug in hotel voor kopje thee, was pas over 2 uur klaar!!!zwembad wordt verbouwd,geen water en geen terras dus.beste kamers met 2 balkons zijn 201,301,401. personeel best vriendelijk,spreekt weinig engels, behalve Ebru, zij wel.Was wel redelijk schoon.

Gereisd anders in april 2006

Frits Rademaaker, 20-3-2006

Leuke vakantie in alanya. Het hotel is slecht en erg ongezellig.

Danny & Linda, 18-3-2006

Helaas voldoet dit hotel niet aan de maatstaaf voor het aantal sterren. Het zwembad ligt absoluut niet prettig en het eten is beneden peil. Personeel is niet onvriendelijk en het hotel ligt naast het mooie strand. Echter is het wel een stuk lopen naar het centrum. wel een leuke vakantie gehad maar het hotel is slecht en vooral vies.

ruud en manon, 18-3-2006

wat een rot hotel, de airco werkt voor geen meter, het eten is niet te eten en je zit langs het zwembad te eten, het zwembad licht de halve dag in de schaduw, schoonmaak is ook niet echt goed. zal er niet naar toe gaan!!!!!

Tattoo Jessie, 17-3-2006

Waren de eerste gasten van het seizoen, met z'n 3e, dus helaas geen lopend buffet. We werden bediend en het was gevarieerd en goed te eten. Minpuntje: één avond zelf wijn moeten halen omdat deze op was, rode wijn werd hele week beloofd maar kwam pas op laatste avond.

Het zwembad was zoals bij alle hotels nog niet open, te vroeg in het seizoen. Ze zijn op dit moment bij het zwembad aan het verbouwen, gaat er erg mooi uit zien.

We hadden 2 balkonnen en als de deuren dicht waren kon je langs de deurpost nog naar buiten kijken, vervelende tocht als het gaat stormen zoals wij 1 nacht hadden.

Aardig personeel maar de ober snapt geen woord engels en zelfs met zijn eigen taal had hij problemen. Toch hebben we een perfecte vakantie gehad en gaan er volgend jaar weer heen!

Johan Wijnands, 11-10-2005

Kamers zijn klein maar schoon.Het personeel deed goed zijn best om het naar de zin te maken.Het eten is erg eentonig maar je kunt voor een paar cent in de buurt in een van de vele prachtige restaurants eten.De ligging is perfect ( dicht bij het strand etc )

We hebben een prima vakantie gehad.

Gereisd anders in oktober 2005

arda, 21-8-2005

was voor de prijs zeker een aanrader

alleen warm water was moelijk werd na 3 dagen pas opgelost

wel vriendelijk personeel deden erg hun best om 't ons naar de zin te maken

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra West in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kleopatra West scoort een 4.69 uit 10 op basis van 35 reviews.