Hotel Kleopatra Princess **

Kleopatra Princess
7,1

10 reviews over Hotel Kleopatra Princess in het Nederlands

Boon, 8-3-2007

Het personeel was erg opdringend. Er werden ons kosten in rekening gebracht die we niet gemaakt hebben. O.a. drank uit de koelkast en telefoonkosten. Ook mochten we geen eigen drank mee nemen, zelfs water niet. In de week dat wij er waren, waren veel toeristen ziek, diaree, spugen etc. Toevallig???? Wij gaan nooit meer naar Turkije.
Gereisd anders in maart 2007

Taco Stienstra, 31-7-2006

Tijdens onze vanakantie in alanya is het ons allemaal super goed bevallen we verbleven dan wel niet in dit hotel maar hebben hier heel vaak gegeten en van andere facilteiten gebruik gemaakt. erg vriendelijk personeel spreken allemaal prima engels en sommigen willen ook nog wel is een poging doen in het nederlands elke keer was het weer een verbazing hoe we herkend werden en behandeld SUPER verder allemaal
Gereisd anders in juli 2006

rik en kim, 24-7-2006

wij vonden dit hotel niet goed...het eten was echt vies!personeel sprak slecht engels...ze probeerden het wel maar het was erg slecht te verstaan. Wij hadden snachts erg last van de airco die zijn eigen leven leidde en soms zomaar aanging...erg koude nachten gehad.

wij hadden geboekt bij Touroperator en die is ons vergeten op te halen op de terugweg...dus ook geen aanrader.

Gereisd anders in juli 2006

Wilma & Lex, 15-10-2004

Periode 30-09-2004 tm 13-10-2004

Prima Hotel (3*).

Personeel vriendelijk en erg behulpzaam.

Snap niets van de geluiden dat het eten slecht zou zijn, elke dag wat anders te eten.

Ligging uitstekend, je loopt zo het strand op.

Gereisd anders in oktober 2004

Monique, 19-8-2004

Ik heb het erg naar m'n zin gehad hier. Het personeel was aardig & behulpzaam (alhoewel velen dat niet vonden). Eten kon beter, maar ja, hoe duur is het nou in een restaurant, dus zoveel extra betaal je niet daar. Ligging is perfect, direct ah strand, iets verder van het centrum, maar lopends wel te doen, vooral 's avonds gezellig struinen langs de winkeltjes.
    Gereisd anders in augustus 2004

sabrina tijssen, 15-8-2004

Het begon al op de eerst dag! hotel overboekt. Wij met alle andere ondergebracht in een ander hotel. geen excuus, geen compensatie. Eten was slecht, op één stel na die kregen om 1 uur 's nachts hun kamer, terwijl we om 5 uur 's middags aankwamen. Iedere dag rijst met drap. Personeel opdringerig, lopen achter alles aan wat vrouwelijk is. De man achter de receptie was wel vriendelijk en één van de weinige die engels sprak. Bij problemen spreken ze alleen duits en begrijpen ze je niet. Kortom geen hotel om naar toe te gaan. Je moet het zelf naar je zin maken.
    Gereisd anders in augustus 2004

Kees, 16-7-2004

Het eten was slecht Wij zijn iedere avond ergens anders gaan eten [extra kosten] de service was niet te pruimen, meer - dan + punten
    Gereisd anders in juli 2004

luwy, 15-6-2004

mensen zijn onbeleefd en er zij veel zakkenrollers daar
    Gereisd anders in juni 2004

Danielle, 4-6-2004

Ik vond het over het algemeen een goed hotel. De ligging is aan de ene kant perfect, pal aan het strand, maar het is nog een behoorlijk eindje naar het centrum van Alanya (minpuntje). Het eten is een ander verhaal, dat is echt waardeloos, iedere avond stond er rijst met derrie op het menu. Het personeel is vriendelijk, alleen word je wel een beetje gek van de obers die constant aan je tafel staan om de boel af te ruimen. Zodra je je bestek laat zakken is je bord weg en ze komen regelmatig langs om te voelen of je blikje drinken nog niet leeg is. Maar ik op zich een hele leuke vakantie gehad.
    Gereisd anders in juni 2004

M. de Kind, 29-3-2004

Mooie kamers, dicht bij het strand. Ik heb het er goed naar m'n zin gehad!
    Gereisd anders in maart 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kleopatra Princess bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra Princess in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kleopatra Princess scoort een 7.1 uit 10 op basis van 10 reviews.