8,8

Uitstekend

5 reviews over Appartement Kleopatra Princess in het Nederlands

Monique en Rachelle, 13-9-2007

Wij zijn in juni 2007 geweest en wij vonden het helemaal top. Het eten, het personeel, onze kamer alles was perfect.Er werd goed schoon gemaakt en de keren dat we er gegeten hebben was het uitstekend.

De Turkse avond was een succes het personeel doet echt alles om het er naar je zin te maken.

Wij komen zeker weer terug hier !!!

Gereisd anders in september 2007

Heidi, 12-8-2006

Wij zijn in augustus 2001 geweest, met mijn ouders en onze tweeling van toen 1 1/2 jaar oud. Veel bekijk dus daar. Prima kamers, prima personeel vriendelijk ook. Dat ze echt heel vriendelijk waren bleek toen ik in het ziekenhuis werd opgenomen met een acute blinde darm ontsteking. Alles werd ons uit handen genomen, mijn man werd geholpen met de kids naar boven tillen. Er werd altijd geinformeerd hoe of het ging en toen ik uit het ziekenhuis kwam en we gingen daar in het hotel eten, werd er gelijk naar mij gevraagd en werd de tafel voor ons gereserveerd zonder dat wij erom vroegen. We willen er zeker een keer naar toe!!
    Gereisd anders in augustus 2006

Mar, 8-8-2006

wij zijn vorig jaar mei geweest,en hadden een 3 kamer app. boven de receptie,lekker groot balkon en veel ruimte.op de hoek een kleine supermarkt met nederlandse vrouw,erg gezellig kon je altijd even een praatje maken weet iemand of die er ook nog is?
    Gereisd met partner in mei 2005

bettie & kim, 5-7-2006

we zijn in de vakantie van 2004 met 4 personen er naar toe geweest.

de personeel waren heel erg vriendelijk en was altijd heel gezellig!

in het restaurant kon je heel erg lekker eten vooral de pepersteaks!

de zwembad bij het appartement is best klein maar het was heel erg rustig!

de appartement was wel klein met 4 personen maar het was te doen!

de badkamer was mooi ingedeeld!

en de slaapkamer ook! we hadden wel overlast van een andere hotel ze draaien heel hard muziek! de appartement is in een leuke rustige straatje en er is daar dichtbij heel veel restaurantjes waar s'avonds veel te doen is! dit jaar gaan we weer naar alanya! de mensen zijn heel vriendelijk!

een echte aanrader! de jeepsafarie en de boottocht over de zee zijn ook echte aanraders!

Gereisd anders in juli 2006

fam splint, 28-3-2005

Goede en Leuke vakantie gehad. Voor het eerst in turkije. Vriendelijke mensen en behulpzaam voor de kinderen. Hotel was ook goed eten. Enige nadeel was de drukke weg die het strand met appartement scheidt.
        Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kleopatra Princess in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kleopatra Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kleopatra Princess scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.