Hotel Kleopatra Elite ***

Hotel Kleopatra Elite
Kleopatra Elite
6,4

79 reviews over Hotel Kleopatra Elite in het Nederlands

Geloof me: hier moet je nooit naar toe gaan!

Huusert, 2-4-2009

Ik ben 2 jaar geleden in dit hotel geweest en begrijp heel goed dat het 'maar' een 3* sterren hotel is. Maar dat je voedselvergiftiging op loopt en een dikke infectie aan je oren door het vieze zwembad water is niet normaal!!! We zijn 12 dagen geweest en 10 dagen ziek geweest. Fatsoenlijk eten en zwembadwater mag je toch wel verwachten? Al heeft een hotel maar 1*!

Kortom: ga hier nooit naar toe, het is vies, niet schoon en ook het personeel is onvriendelijk!

Gereisd met partner in augustus 2006

Marina, 8-10-2007

Zijn net terug en kom per toevoel op deze site wat ik hier lees doet me versteld staan.Dit is een 3* hotel vergelijk dus nooit met meer,voor ons was het ok kamer met zeezicht super,proper gepoets,gebruikte handdoeken op de vloer s'avonds properen op bed,personeel ok niet opdringerig, eten was minder maar zeker niet slecht,liging perfect en men is nu bezig met de renovatie van de eerste verdieping en daarna volgt de rest,het hotel heeft ook pas van dit jaar een nieuwe eigenaar dus geef die mensen ook een kans om zich te bewijzen.Wie een 3* boekt en verwacht een 5* service te krijgen ja die komt dan bedrogen uit. Wij gaan zeker nog terug.

Coen, 4-10-2007

Ben met vrienden naar dit hotel geweest en ik heb het er heerlijk gehad. Het personeel deed alles om het naar je zin te maken. Het eten was best ok. Kortom ik boek zeker weer Kleopatra Elite voor de volgende keer.

Roxanne en Youssie, 4-10-2007

Ben met mijn vriend naar Kleopatra Elite geweest en wij hebben het top gehad. de bediening doet alles om het naar je zin te maken. Dansen met hhun tot in de late uurtjes aan het zwembad helemaal leuk.

De kamers waren niet super de luxe maar wat zit je in je kamer?

Wij kunnen niet anders zeggen we hebben het heerlijk gehad hier

Gereisd met partner in oktober 2007

Kemal, 1-10-2007

Was er afgelopen zomer, de crew heeft best losse handjes.

De directeur sjoemeld ook met kamers, moesten de eerste 3 dagen in een ander slecht 2 sterren hotel verblijven ( Hildeguard ) omdat de kamers al waren weggegeven.

Monique Bakker en Rachelle Stuit, 22-9-2007

Wij zijn net terug uit Kleopatra Elite en hadden ons na het lezen van de beoordelingen op het ergste voorbereid.

Wij hebben het helemaal top gehad. Bediening niets op aan te merken oke er was geen patat maar als je daar voor naar Turkije gaat kun je beter voor Spanje kiezen. Ook midden in de nacht inchecken was geen probleem. Er liep iemand mee naar de kamer om alles te laten zien en hoe de airco werkte ( kostte trouwens niets )Wij kunnen alleen maar zeggen het hotel was voor ons helemaal perfect !!!! Ook de mensen die er werken zijn zeer vriendelijk en gastvrij !!!

Gereisd familie in september 2007

rene en lisa , 5-9-2007

jammer dat ik voor service en eten geen nul kan geven want dat had ik liever gedaan.Wat een zootje ongeregeld daar zeg.De manager is gewoon onbeschoft tegen zijn gasten.Het eten is echt niet te pruimen(volgens mij het afval van het hotel ernaast)Bedienend personeel heeft alleen oog voor het vrouwelijk schoon. er wordt ontzettend slecht schoongemaakt.Alanya zelf wel leuk maar nooit meer naar Elite
Gereisd anders in september 2007

Helena, 3-9-2007

Ik vond het een erg gezellig en leuk hotel. Alleen het eten was niet super. De kamer vond ik normaal, gewoon schoon maar de douchekop doet wat tie zelf wil hihi. De ligging, je loopt naar de overkant en je zit op strand. 15 minuten lopen naar de discotheken. 10 a 15 minutjes van Alanya het nieuwe centrum en de bazaar.

Het personeel is echt gezellig, lief en erg grappig :D

Heb nog veel karakters over dus doe ik gelijk maar even de groeten aan Haci, Ilker, Oscan (Eughen), Volkan, Utku, Emre, Atalay, Fotoman, Ali En de Rest natuurlijk :D

Groetjesssss

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Alain, 28-8-2007

Net terug van dit hotel en inderdaad het is geen tophotel. Het ligt er heel erg aan welke kamer je hebt, wij hadden 306 en dat was een hele mooie kamer. Ook andere kamers gezien en idd die zagen er niet uit. Voor de rest is personeel van de bar top, vooral Utku. Eten is niet te pruimen, maar om de hoek zit heel goed restaurant, Blue Night. Lekker eten voor weinig. Strand aan de overkant en is echt perfect. Goede locatie maar wel verouderd hotel.
Gereisd met partner in augustus 2007

yhg knol, 26-8-2007

dit hotel is heel slecht ondehouden alles is stuk oud of verrot ik vind het niet erg als iets niet nieuw is maar het moet wel heel zijn daar betaal je voor en als je voor 3 volwassenen 1 kamer boekt moet het wel een 3 pers kamer zijn want daar heb ik 100% voor betaald anders moeten ze deze niet aanbieden
Gereisd met partner in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra Elite in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra Elite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kleopatra Elite scoort een 6.39 uit 10 op basis van 79 reviews.