8,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kleopatra Dreams Beach**** bij :

231 reviews over Hotel Kleopatra Dreams Beach in het Nederlands

Niet wat we er van verwachtte

L.M van Loon, 15-8-2017

Een net hotel, maar wel een beetje gedateerd. Weinig entertainment. Een relatief klein zwembad. Wel leuk om rondom het kleine zwembad te dineren. All inclusief was wat beperkt. We vonden het personeel niet zo vriendelijk, op een paar mensen na.
Gereisd familie in augustus 2017

Super service

Henk schulten, 5-8-2017

Ons hotel al vele jaren.

Al heel snel een fijne band met dit hotel.

Voor kinderen wat minder geschikt.

Gereisd met partner in januari 2017

Wat een super vakantie!! Volgend jaar weer

Marjolein Schot, 5-8-2017

Super hotel!

Aankomst was al super. We kwamen laat aan en werden netjes ontvangen met een bordje eten en een drankje. Onze spullen werden netjes naar boven gebracht, naar een nette en schone kamer en een heerlijk uitzicht over zee. Het eten is ook heerlijk, personeel is vriendelijk en het hotel is SCHOON. ze zijn constant bezig met schoonmaken, echt een verademing. Niks was teveel. Ook het zwembad was heerlijk. Het personeel maakt enorm lange dagen, maar met (of zonder) een klein footje wordt je drankje ongevraagd terwijl je ligt te chillen in het zwembad, je aangereikt. Dichtbij het strand en dichtbij het centrum, 5/10 min voor 15/20 lira.

Het enige puntje van verbetering is de entertainment in het hotel. Er is overdag een prettig muziekje aanwezig en in de avond een half uur entertainment. Daarna loopt het snel leeg. Daar zijn ze zich bewust van en gaan hier aan werken. MERT, you and your staff are amazing, we're gonna miss you guys!!

Al met al kom ik hier zeker terug!! De prijs-kwalitieit verhouding is super en mijn zusje van 15 vond het ook GEWELDIG!

Geweldig.

Stephanie, 29-7-2017

Ze doen letterlijk alles voor je, de manager is de hele dag, elke dag aanwezig om een praatje met je te maken.(kwam ons ook uitzwaaien) Super schoon en goed eten. Mooi uitzicht op zee en het zwembad. Bus naar de stad kost voor 2 pers(€1.25) met kind van 11 jaar steeds terug gelopen van stad naar hotel prima te doen.

Nog nooit zulke hardwerkende mensen gezien.

Strand is de straat oversteken en daar ook drinken inclusief.

Zwembad is prima om te dobberen je hoeft niet te vechten voor een bedje. (Eerste keer op vakantie dat mn dochter bij thuiskomst geen oorontsteking heeft!)

Mooie excursies gedaan die goed verzorgd waren en een dvd gekocht met de foto's, het hotel bied dan aan om de foto's op hun computer te zetten zodat ze de foto's naar je mobiel kunnen sturen(top!) Ook is er overal goede Wi-Fi en een Whatsapp groep(alleen jezelf met alle managers) waar je vragen aan kan stellen over wat dan ook.

Laatste dag mag je gebruik maken van alles en krijg je een kamer om te douchen.

Zalig! Perfect!

Diana, 17-7-2017

Erg vriendelijk personeel. Eten heel erg afwisselend en zalig. Perfecte ligging, door weg gescheiden van het strand. Handdoeken worden s morgens neergelegd, maar als je personeel vraagt om een bedje dan regelen ze dat voor je. Altijd bereid om te helpen. Laat een fotoraportage maken aan het strand heel erg mooi en leuk! Je kan excursies maken maar hebben wij niet gedaan in de week dat we er waren. Hele schone kamers! Zwembad wat kleiner maar prima als je wat wilt dobberen.

Geweldig

Ymo, 2-7-2017

Zijn net terug wat een geweldig hotel,schoon,vriendelijk en gastvrij en het eten is gewoon geweldig.Wij zaten 6 hoog met uitzicht op zwembad en zee,gaan er zeker weer heen en laat je niet bang praten er is niets daar aan de hand dus pak je voordeel daar van.Voor mij is het een 10 dit hotel.
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig hotel

Carla, 17-6-2017

Super fijn hotel,geweldig personeel

dat altijd voor je klaar staat.

Nette schone kamers.

Goed eten !!

Volgend jaar weer.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantastisch Geweldig personeel

Hanny, 17-6-2017

Laat je niet weerhouden om naar Turkije te gaan.

Jammer van de negatieve houding.jegens de Turkse Bevolking.

Wij gaan niet voor hun leider,maar voor de hardwerkende mensen daar.

Gereisd met partner in april 2017

Truus Pistorius, 17-6-2017

Kleopatra Dreams Beach is gewoon klein schalig hotel 529 personen. Erg goed verzorgd hotel altijd schone badlakens. Beddengoed iedere dag schoon.. Hygiene staat boven aan bij dit hotel . Het eten is in buffet form. Erg goed. En de toetjes zijn gewoon niet normaal zo lekker. Ligt vlak bij strand waar je ook verwent word door het strand personeel... Gewoon een aanrader dus.
Gereisd met vrienden in mei 2017

super

piet, 9-6-2017

heerlijke relax vakantie gehad,personeel echt grandioos,niets is te veel.

elke keer zien we weer de bekende gezichten van mensen die hier elk jaar weer naar toe gaan.

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra Dreams Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra Dreams Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kleopatra Dreams Beach scoort een 8.7 uit 10 op basis van 246 reviews.