Hotel Kleopatra Bebek **

Hotel Kleopatra Bebek
Kleopatra Bebek
7,4

150 reviews over Hotel Kleopatra Bebek in het Nederlands

Beroerd uitzicht vanaf je balkon!

Danielle, 10-10-2016

De ligging is super,300 meter naar het strand (door een mooi en gezellig park), aan het mooiste strand van Alanya (Kleopatra beach), 300 meter naar de eerste winkels en 1,5 km naar de haven en het stapleven. Hotel zelf erg simpel( vinden wij niet erg) maar de vrouwelijke manager vonden wij erg onvriendelijk en onredelijk. 100 euro bijbetalen als je een ander uitzicht wil, het eten is saai en smaakloos (en wat de pot schaft). Zwembadje ligt in de schaduw tussen allemaal andere appartementen en hotels dus steenkoud en je kan er niet in de zon op een ligbedje liggen. Ga niet naar het kappertje direct naast het hotel, want in het centrum kun je alles voor de helft van de prijs laten doen. Bediening was wel aardig. Airco kon het net aan en lekte steeds (6 euro per dag).Hou er rekening mee dat je in dit hotel GEEN zeezicht kan krijgen dus betaal daar niet voor tijdens het boeken! Je kijkt of op een ander appartement (letterlijk bij mensen op hun bed) of je kijkt uit op de steeg met terrasjes..hier hebben wij dus 100 euro extra voor moeten betalen. Dat was gehorig maar vonden wij niet erg.
Gereisd met vrienden in september 2016

Geweldige locatie

A1 location, 23-6-2016

Bebek hotel ligt geweldig tegenover Kleopatra Beach, alleen de weg oversteken. Parasol en ligbed te huur. Gratis WiFi op strand. ATM automaat overkant van de straat. Sober ontbijt is inclusief. Kamers aan achterzijde hebben GEEN air-co nodig. Klein zwembad. 24 uurs receptie. Kleine koelkast op kamer. VVV kantoortje. Op loopafstand van winkelstraat en haven. Supermarkt op de hoek. Taxi standplaats. Gratis WiFi laat te wensen over. Kamers worden dagelijks gereinigd en voorzien van schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Eet tentjes in overvloed. Voor alle leeftijden.
Gereisd met partner in juni 2016

Leuk hotel

Desiree, 16-6-2015

precies wat ik nodig heb een schoon en lekker bed, elke dag schone lakens en handdoeken.Voor kluisje en airco betaal je apart dat is dan wel weer raar. Dicht bij het strand en ook dichtbij het centum en de haven. Ik boek geen HP meer want het eten is er niet zo goed. Je kan voor heel weinig elke dag lekker eten in de restaurantjes in de buurt. Houssein is er niet meer wel een nieuwe menageer die ik echt niet mag omdat hij uit de hoogte doet en het op jonge meiden gemunt heeft heel vervelende man is het maar goed ik ignor hem.
Gereisd alleenreizend in mei 2015

Fijne plek

Shirley, 20-7-2014

Ik 2/3 keer per jaar in Alanya, sinds ik dit hotel heb ontdekt boek ik nergens anders meer. Het heeft een fantastische locatie.... steenworp afstand van het mooiste strand van Alanya, Kleopatra, en nog geen 10 minuten lopen naar het centrum. Ben je het strand beu dan ligt zowat naast het hotel Aquapark. Van een drie sterren hotel moet je ook niet wonderen verwachten, voor mij is het belangrijkste mijn slaapplaats. Deze wordt elke dag schoongemaakt. De kamers van Bebek zijn vorig jaar gerenoveerd, dit is een hotel eenvoudig voor een goeie prijs. Het gezeur wat ik hieronder lees over het personeel die niet aardig zouden zijn... deze mensen werken hard en maken hele lange dagen... en ik denk dat het ook aan jezelf ligt hoe zij reageren. Melek de receptioniste, ik hou van die vrouw... zij is zo lief. Hoessein probeert altijd het beste ervan te maken.

Ik zeg als je niet vele eisen hebt... en gewoon een schone kamer wilt met een geweldige locatie voor een goedkoop prijsje, is dit het hotel!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

eenvoudig hotel met goede ligging

claudiafred, 13-7-2014

klein hotel,waar je goed kan verblijven als je echt van het strand houd,en elke dag lekker ergens anders wil gaan eten,en op pad wil.zwembad hebben wij niet gebruikt.

het centrum vonden wij nog best een aardig eindje lopen!

Gereisd met partner in juli 1999

Kleopatra Bebek

schenkjeffrey, 31-1-2014

Dit hotel is er niet op vooruit gegaan, nog steeds het zelfde personeel als 10 jaar terug, waarvan ik mij toen al af vroeg, waarom ze er nog werkten. met zo veel tegenzin. hoessein is wel gezellig (bar/massage/animatie). Sfeer in de lobby is met gasten wel als vanouds heel gezellig.
Gereisd met vrienden in januari 2014

wat een fijn hotel

alie van der weerd, 19-1-2014

We zijn er nu al meerdere malen geweest, en het is echt top personeel wat daar rondloopt, ze zijn vriendelijk en je word er als mens behandeld, dat vind je in een 5 sterren hotel niet, daar ben je maar een nummer.

Dus we gaan gewoon weer naar kleopatra bebek

De nieuwe datem weten wij nog niet.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Nooit meer dit hotel voor ons!!

Serena, 13-6-2013

De service is ZO slecht hier en de manager ook! De manager zegt altijd bij aankomst dat het vol geboekt is en probeert je in een ander hotel van hem te zetten wat zo slecht is. Ons hotel was ook vol geboekt. We moesten in hotel Develi zijn maar we werden in Hotel Kleopatra Bebek gedumpt. We kwamen in onze hotel kamer van Hotel Kleopatra BEBEK. Het leek wel een Konijnhok! Wij hadden voor heel iets anders geboekt en we hadden een hele andere hotel kamer gezien met boeken. We hebben gelijk Manager erop aangesproken. We waren hartstikke kwaad dat we zo'n vreselijke hotelkamer hadden gekregen en zomaar overgeboekt waren. We kregen pas na 2 dagen een andere hotelkamer. Dat kwam door onze hostess. De Manager wou ons niet eens een andere hotelkamer geven. Het ontbijt was ook vreselijk. De Manager ging ons gelijk op een hele andere manier behandelen. Andere mensen mochten gewoon gratis van internet en jus bij het ontbijt gebruik maken. Wij moesten ervoor betalen.
Gereisd met partner in augustus 2009

Nooit doen !!!!!!!!!

Elizabeth, 13-10-2012

Zoals ander gasten al zeggen, geen aanrader,

Overboeking is orde van de dag, bij mijn inchecken, afgehandeld door (wat achteraf bleek, de barman) met een houding van,

"zeur niet, we hebben 7 hotels (Develi,Bayvera,Dibvan Saray enz.),

deze (Bebek) is vol.

Je wordt afgescheept naar een nog slechter hotel van hun (Divan).

De ambiance van Bebek lijkt op een slechte maffia film.

Als je durft te klagen wordt je helemaal onvriendelijk bejegend.

Extreem smerige badkamers,muffe en vuile airco, geluidoverlast

Het zwembad is zeer onhygienisch.

Ik had bedorven kaas bij mijn ontbijt.

Als je iets besteld moet je opletten dat de rekening wel klopt.

Ik ken vele hotels in Alanya maar zoiets als dit heb ik nog nooit mee gemaakt, vuil,onvriendelijk, louche personeel en onvoorstelbaar dat dit een aanrader van 2012 is.

Alanya is mooi, vriendelijke mensen mits je uit de buurt blijft van alles wat Hotel Bebek,Develi, Divan etc heeft te maken

Gereisd alleenreizend in september 2012

nooit meer

willems, 3-9-2012

Veel gasten word gevraagd een positieve berichtgeving te plaatsen op deze site, daarna krijg je een dag gratis drinken!!!

Hoessein is niet de baas van de drie hotels aldaar, maar gewoon een werknemer, die erg arrogant doet .

Als je hem een vraag stelt die hem niet bevalt, gaat hij je de rest van je vakantie proberen weg te pesten, in het meest gunstige geval.

Het ontbijt is gewoon te slecht voor woorden, verder geen uitleg hierover.

Een echte aanrader dus!!!!

Gereisd met partner in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kleopatra Bebek bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra Bebek in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra Bebek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kleopatra Bebek scoort een 7.44 uit 10 op basis van 151 reviews.