Appartement Ilayda Inn ***

8 reviews over Appartement Ilayda Inn in het Nederlands

wendy en roy, 4-7-2008

Wij zijn 24 juni 2008 vertrokken naar marmaris onze vakantie duurde t/m 1 july

wij hadden een appartement

Wij hebben erg genoten van deze vakantie.

De kamers zijn mooi, eenvoudig ingericht

je mist wel een aantal kommetjes en dergelijke, maar wij hadden het niet nodig want wij gingen elke avond uit eten

het zwembad is niet groot maar ook niet klein, maar heerlijk verfrissend

het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam

Vooral FRANCO was een schat van een kerel

als wij weer gaan dan zullen we zekers hier weer een keer naar toe gaan

Gereisd met partner in juli 2008

maruja, 6-1-2007

ik ben in de zomer van 2006 met mijn ouders en zusjes naar marmaris geweest in Hotel Ilayda het was er echt heel leuk:D en ik heb het er echt heelrijk maar mijn zin gehad:D het personeel was super en we hadden de grootste lol met hun nederlandse woorden lere( de uitspraak haha)

ik ga er zekerweten een keer weer naartoe.

Gereisd anders in januari 2007

Ronald en Gerriette, 21-6-2005

Wij zijn hier vorige zomer geweest en er werkte een nare jongen. Hij probeerde ieder Nederlands meisje te krijgen en begleurde zelfs meisjes op de kamer. Voor de rest was het wel leuk, behalve dan die jongen.
      Gereisd anders in juni 2005

Mieke & Aïssa, 24-9-2004

Dit jaar op vakantie geweest met zijn tweeën en het was echt een supervakantie. Erg vriendelijk personeel, waaraan je alles kon vragen. Dicht bij het strand en naar het centrum lopen was goed te doen. Veel winkeltjes en leuke restaurantjes zodra je de deur uitloopt.
        Gereisd anders in september 2004

Brigitte & Glenn, 11-9-2004

In 2002 hebben wij daar een fantastische vakantie genoten. Leuke hardwerkende jongens achter de bar. Zij hebben ons ook veel van de omgeving laten zien. Een aanrader
          Gereisd anders in september 2004

Bas & Agathe, 5-8-2004

De eerste indruk van het appartementencomplex was goed. Totdat er werd ingebroken in onze kamer op de eerste etage. Na melding dat onze balkondeur niet op slot kon, werd hier niets aangedaan met als gevolg: inbraak!!

Het personeel probeerde hierna alle schuld op ons af te schuiven en vanaf toen was de service ver te zoeken. Wij moesten zelf na vijf dagen vragen of de kamer schoongemaakt kon worden. In plaats van dat het automatisch elke drie dagen zou gebeuren.

Zonder bijzondere voorvallen is alles okee, maar owee als er wat gebeurt.

Gereisd anders in augustus 2004

Jack en Thea, 4-7-2004

een goed appartement, aardige jongens die de hele dag voor je klaar stonden, leuke omgeving
              Gereisd anders in juli 2004

Richard Koolen, 28-10-2003

Echt een super vakantie gehad hier. We hadden eigenlijk kandelor appart geboekt maar dit viel zwaar tegen..... Na klagen bij onze reisorganisatie mochten we naar Ilayda Inn.

Ilayda Inn is echt super

kan het iedereen aanraden

Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ilayda Inn in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ilayda Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ilayda Inn scoort een 8.13 uit 10 op basis van 8 reviews.