5,5

Matig

13 reviews over Appartement Hillside in het Nederlands

twan, 24-7-2006

we zijn in 2003 geweest, goedkoop hotel

eerste indruk was slecht omdat we een "rotkamer' hadden die tegen een blinde muur aanzat, na enig overleg een schiterende leuke ruime familiekamer gekregen aan de zwembadzijde met wel drie balkons

eten was slecht,omdat het echt gewoon in de buitenlucht stond we aten alleen het stokbrood en de sla want de huzarensalades durfden we niet aan ivm de bacterien

wel een pluspunt aan het eten was de aardige kok(vanwege het lang in de zon staan )

Echter als je goedkoop in turkije wil zitten moet je ook niet alles willen verwachten...

Verder het personeel dat bestaat uit een familie die erg vriendelijk is Bedienend personeel was erg vriendelijk alleen die ali dat is een geldwolf je moet hem gewoon negeren

ook een aardige jongen van 14 jaar die daar werkte en speelde veel mee met de kinderen.

het is een leuk hotel met veel gezellig personeel

Gereisd anders in juli 2006

fam dubbeldam, 7-8-2005

Langs deze weg wilen wij Hill Side ff een compliment geven tov van vorig jaar.Dit app compl heeft een metamofose ondergaan,nieuwe manager(MICHEL ga door het vuur voor als het moet)hij spreek perfect nederlands.De ligging is zeer centraal(strand/centrum/bazars/restaurants/etc)De prijs is zeer aantrekkelijk alleen te boeken bij www.jantalyareizen.nl.Zie wbite.Voor ons is het de 4e keer en zeker de moeite waard als iemand van een app met zwembad voor klein en groot/bars enz houdt hetavond eten is ook goed en zeer goeg betaalbaar. wij komen er zeker in september nog eens terug
      Gereisd anders in augustus 2005

Lieke, 1-4-2005

wij zijn afgelopen zomer naar hill side geweest. Het was daar ontzettend gezellig. Het hotel is eenvoudig maar wat wil je dan voor die prijs. sommige van het personeel is nogal ''geinteresseert'' in de gasten en zitten vaak bij je om een praatje te maken. Wij hebben verder geen last gehad van Ali, hij vroeg ons steeds of het goed beviel. Er zitten veel Nederlanders en ook vooral Russen en mensen uit Polen. Het eten bestaat uit een buffet. De kamer was bij ons heel ruim en schoon en hadden nergens last van. kregen elke dag schone handdoeken en er werd netjes schoon gemaakt.

Als je ergens mee zit of niet tevreden bent wil het personeel er alles aan doen om het naar je zin te maken.

Gereisd anders in april 2005

patricia van ham, 28-3-2005

In 2003 zijn we hier geweest toen was het wel prima te doen aardig personeel was echt topvakantie.

September 2004 zijn we hier weer geweest ander personeel.Slechte/schoonmaak geen schone handdoeken douche die het niet doet druppende kranen verstopt toilet echt in en in triest bluh echt zonde dat het zo achteruit gegaan is.

Gereisd anders in maart 2005

keesie, 22-3-2005

Alleen maar slechte ervaringen gehad.

Ali is een vies achterbaks kereltje.

En dan lopen er nog van die gasten uit Zwijndrecht, die 3 x per jaar naar Alanya gaan en denken dat ze alles kunnen maken.

Gereisd anders in maart 2005

Pieter, 21-8-2004

Wij hebben erg veel last gehad in dit hotel.. met aanmerking op Ali, die is ons erg tegen gevallen.. Altijd aardig maar een hoop adders onder het gras..ten 2e viel hij je lastig onder het eten, met zijn stinkende lichaam.. Hell side hotel was een slechte ervaring!! Absolute afrader!!!

Paul, 9-8-2004

Aysev geboekt, overgezet naar Hill Side WIE NIET? Ali, een 'lijkend' aardige Hotelchef, maar in werkelijkheid roddeld hij achter je rug om en zorgt dat hij ons verschrikkelijk stoorde bij het, vieze eten. Ligging is super, maar dan heb je t ook gehad. Schoonmaaksters komen de ene dag 's middags, volgende dag, stonden ze ons kloppend aan de deur wakker te maken....laat me slapen!!

Kortom, dit hotel is af te raden, aysev hotel was juist WEL goed, volgens de recencies...

Jaap en Hans, 9-8-2004

HELL SIDE HOTEL: Wat een verschrikkelijk slecht eten, kip waar het bloed uitliep e.d. en dan de restaurantmanager Ali. Hij is een schande voor Turkije en de turkse gastvrijheid. We hadden halfpension geboekt, maar toch moet je op zondag 10 euro betalen om een armoedig dansgroepje te zien en een slet die zich buikdanseres noemt, Betaal je niet dan word je tafel niet meer afgeruimd tijdens het eten en keurt het personeel in het restaurant je geen blik meer waardig.Ook wordt je niet meer gevraagd wat je wilt drinken.Tijdens onze laatste dagen werden we steeds lastig gevallen door een van de personeelsleden die geld wilde voor zijn moeder. De enige die alles gedaan heeft om ons toch nog een beetje een vakantie gevoel te geven was Arbusar de receptionist. Hill side is veranderd in HELL SIDE. elf jaar op vakantie in turkije, maar zoiets slechts nog nooit meegemaakt

saskia, 8-8-2004

smerig, vies,vuil, vaak overboekt en het eten is niet te vreten. Al kon ik volgend jaar voor niks dan ging ik niet.

Kelly&Nathalie, 29-7-2004

Onacceptabel hotel!! We hadden een ander hotel geboekt maar werden overgeboekt naar Hill Side Hotel door Touroperator. We kregen een kamer zonder balkon of airco! Dit pikten we niet dus kregen we 'n andere kamer. Joekels van kakkerlakken op onze kamer. 2x in 2 weken schone handdoeken! 2x kamer schoongemaakt in 2 weken! Geen toiletpapier! 1 dag geen water, 1 dag geen elektriciteit, etenswaren in de brandende zon met vliegen erop (niet durven eten in het hotel), opdringerige eigenaar(Ali) heel vervelend! Buiten Hill Side Hotel om was het een super vakantie!!! Hotel was goedkoop, maar op hygiene kun je toch niet bezuinigen vinden wij! En waar waren de minibar en tv op de kamer ???
                      Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hillside in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hillside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hillside scoort een 5.46 uit 10 op basis van 13 reviews.