9,3

Uitstekend

3 reviews over Appartement Hayat in het Nederlands

Kirsten, 16-2-2007

Meerdere keren hier geweest. Het is hier geweldig... Mevrouw Nurtaç is zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam zoals alle andere medewerk(st)ers... Ben zeker van plan om hier nog een keer naar toe te gaan...
    Gereisd anders in februari 2007

sahida garib, 1-9-2006

Hayat is een prima hotel/appertement, je kan er eten en ook zelf koken, het personeel is vriendelijk en staan altijd voor je klaar. de ligging is voor ons perfect geweest, niet ver van het centrum en 5 minutjes met de taxi naar cleopatra strand. wij hebben voor de tweede keer in hayat een perfecte vakantie gehad, en als het lukt gaan we volgend jaar zeker terug naar hayat
      Gereisd anders in september 2006

Linda, 12-3-2005

erg ruim en schoon, vriendelijke mensen. Alleen aan de kant van het oost strand.
        Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hayat in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hayat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hayat scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.