Hotel Happy Elegant *****

Matig

52 reviews over Hotel Happy Elegant in het Nederlands

nooit meer!

Lina2014, 8-7-2015

na al die jaren geen bal aan verandert jammer dat ik geen revieuws heb gelezen van nederlandse sites.. bij aankomst al een drama sochtend 6 uur zijn we binnengekomen terwijl we geboekt hebben voor 29ste hebben we die dag dubbel moeten betalen omdat we 4 uurtjes te vroeg waren. onlangs we hebben aangegeven en extra betaalt dat we een kamer wilden met uitzicht hebben we een kamer gekregen dat naar flats kijken extra bed was echt niet op te lichen. servies is zoo smerig, glazen stinken, handoeken worden om de 3 dagen ververst, elke dag het zelfe eten rijst en kofte uit verpakking kant en klare kalkoen of kip vlees. in 2 weken verblijf hebben we al 3 x de zelfde animatie gehad die maar half uurtje duurt en is echt super slecht voorbeeld voor kinderen. er is mini disco waar ze elke dag de zelfde dansje doen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

slechtste 5 sterren hotel ooit

Deniz28, 8-11-2013

Zo ongelooflijk slecht dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

Personeel is grof en viel mijn vriendin lastig. Paar keer bijna ruzie gehad hierom.

Je word wakker met een riool lucht die vanuit de badkamer komt, ja geen gein ook de buren hadden er last van, het is echt een shit hotel alleen al hierom.

Zwembad veels te klein.IK weet dat ze op fotos alles er groter uit laten zien, maar dit lijkt gewoon een compleet ander zwembad))

Tv niet dezelfde grootte als de fotos ( instead een pc monitor)

Eten vies, oud en altijd hetzelfde, 10 dagen diaree gehad. Vaak buitensdeur gegeten.

Vies bij de thee en kofie.

Asosiale Russen overal.

Veel lawaai vanuit de lobby, zelfs bovenaan.

En als klap op de vuurpijl geld gestolen uit mijn kamer door schoonmaakster met als excuus dat ze dachten dat het tip was (haha). Ben in veel Hotels geweest in TR maar dit nog nooit allemaal meegemaakt:))

Nooit weer, mensen betaal liever wat meer en vermijdt dit hotel, jullie zullen er spijt van krijgen :)

Gereisd met partner in januari 2013

goed hotel maar met wat min punten

Stephanie, 16-7-2012

animatie was erg leuk groot hotel leuke bar maar het eten is erg gedateerd. schoonmaker een beetje geld toe stoppen en ze maken je kamer extra goed schoon.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2006

goed hotel

Ben Heezen, 19-4-2012

goed hotel, 5*, redelijke prijs, direct aan het strand en aan de rand van het dorp Mahmutlar.
    Gereisd met partner in april 2012

Is het al afgebroken ?

Gelukkig de Happy Zwijnenstal voorbij, 16-7-2011

Het meest waadeloze hotel van Turkije, was hier in 2003, ietwat late reaktie maar zo te lezen is er weinig veranderd, alle negatieve reakties kan ik bevestigen.

Geen of heel beperkte airco die meestal niet werkte(stond ook afgesteld op 26 graden, apparaat uit elkaar gehaald en op 16 gezet en langer werkend, waren ze niet blij mee, de hufters), gierig gedoe met all inclusive drankjes, stankoverlast, goor eten en gevaarlijk voor de volksgezondheid, iedereen ziek en kind doodziek, normaal nooit last in warme landen, arrogant, onvriendelijk personeel, goor zwembad, meer een algenplantage, veel defekt zoals glijbaan, kamers als in een uitgewoond kraakpand, zeker in bijgebouw. Kortom TNT erin en boem..., opblazen is het beste. Volgens mij is het al gebeurt want de recenties lopen tot 2008... .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2003

nooit meer

Dilek en Ramazan, 14-8-2008

In de 14 dagen dat wij erverbleven is het zwembad 1 keer schoongemaakt. Op onze 3e dag alle vier oorontsteking kregen. Alles was vies. We gaan elk jaar op vakantie naar Turkije maar nog nooit zo'n smerige hotel meegemaakt. Animatie team was leuk. Zeer ruime kamers
    Gereisd familie in augustus 2008

Toos en Ben Apfel, 3-1-2008

Het is voor ons al even geleden dat wij er waren,maar zo te lezen is er nog niet veel veranderd toen wij er waren was het al slecht,het enige wat een beetje te eten was is het ontbijt maar daar hoef je niet veel voor te doen.
    Gereisd met partner in januari 2008

BanaSor, 7-10-2007

Heb het hier 5 dagen kunnen volhouden. Kan dus niet zeggen dat ik erg te vreden was. De ligging van het hotel is niet slecht. Met de dolmus ben je zo in het hartje van Alanya. Maar voor de rest is het niet echt een aanrader. Zoals meerdere hieronder ook al hebben omschreven. Het eten is niet super.. 3 keer perdag dezelfde koude dressings en daarbij iets warms. Ook ken het hotel veel Russen die. Hier heb je niet zo veel last van, behalve als ze voorkruipen in tijden de maaltijd rijen.. Ja zeker.. die bestaan in dit hotel echt..Ik zeg.. nooit meer....Happy Elegance voor mij
    Gereisd met partner in oktober 2007

Monica, 1-7-2007

slecht. slecht, slecht, eten drinken en service ver onder de maat. Het enige positieve is de ligging ten opzichte van het strand. Verder gratis oorontstekingen bij gebruik van zwembad en de poeperitis bij gebruik van de maaltijden. Boeken is verzoeken.
    Gereisd anders in juli 2007

hillie, 14-3-2007

Ben hier met mijn gezin geweest wat een slecht hotel is dit, dit heb ik nog nooit megemaakt koude rijst met een rode saus geen patat of aardappels gezien een smoezelig hotel bediening waren ook niet aardig het enigste goede aan dit hotel is het zwembad is mooi nee nooit meer dit hotel
    Gereisd anders in maart 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Happy Elegant bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Happy Elegant in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Happy Elegant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Happy Elegant scoort een 4.54 uit 10 op basis van 58 reviews.