Hotel Gunes Bulut **

Hotel Gunes Bulut
Gunes Bulut
6,8

16 reviews over Hotel Gunes Bulut in het Nederlands

Hotel Bulut is een redelijk hotel om te verblijven

Bart Verkerk, 17-1-2010

Hotel Bulut is een redelijk hotel waar je goeie kamers hebt waar je kan verblijven. het ontbijt was redelijk. Voor de rest een goed zwembad en aardig personeel. waarschuwing kijk uit met de lift want als de stroom uitvalt zit je vast.
Gereisd met vrienden in januari 1996

Kan er net mee door

Henk, 15-12-2008

Mooie ligging, de weg oversteken en dan zit je aan het strand. Hoewel de zelfde keten (Günes) betaal je voor de strandstoelen van Günes Beach**. Elke nacht (juli/aug) discotheek net naast het hotel tot 03:00. Niet leuk als je vroeg naar bed wil. Zwembad is erg klein. Eten is goed, 's ochtends heerlijk in de zon aan het strand gegeten. Mensen in het hotel spreken niet goed engels (duits wel). Service was ok. Toen ik vroeg om andere dekens kreeg ik deze direct. Badkamer stonk helaas. Verder mooie tijd gehad.
Gereisd met vrienden in juli 2007

miek, 15-8-2007

waar voor je geld! goedkoop en toch goed...uitstekende ligging en vriendelijk personeel. top!
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Caroline, 5-8-2007

Het is 100% meegevallen. De ligging is goed. Drukke straat oversteken en je staat midden op strand. Het centrum is zo'n 10 min. lopen. De weg naar het centrum is niet saai. Het zwembad is klein en vies (minpunt dus) en in verhouding met het aantal kamers weinig ligbedden. Je mag ook zwemmen bij het Suntime hotel. Dat zwembad is fris en koel (aanrader)! Eten moesten wij ook in het hotel aan de overkant. Het eten was voor een 3* hotel goed. Wel veel salades die je de volgende dag weer terugzag, maar verder redelijke variatie. De kamer werd niet goed schoongemaakt. De schoonmaaksters kwamen wel dagelijks de handdoeken verwisselen, maar weinig echte schoonmaakactie gezien. Personeel niet erg enthousiast. Van diefstal hebben wij gelukkig geen last gehad. Wij hebben er een goede vakantie gehad. Van een 3* hotel kun je nou eenmaal geen 5* verwachten. Waar voor ons geld gekregen! Mail voor info.
Gereisd familie in augustus 2007

jeffrey mohringer, 24-7-2007

Bed werd omhoog gehouden met een stekkerdoos. We hadden uitzicht op de woonkamer van een Turkse familie. Zwembadwater was donkergroen en er zit veel alg in het zwembad. Het personeel spreekt bijna geen

Engels en is daarom onvriendelijk. We moesten in een ander hotel eten. Er zitten heel veel mensen uit de Oostblok landen. Eten was elke dag hetzelfde. De ligging is perfect, het hotel ligt in het centrum, en het hotel ligt ook aan zee. De prijzen in

Turkije zijn hoger dan de prijzen in Beverwijk, en de winkeleigenaren zijn erg onvriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2007

Eric, 12-8-2006

Ik kom hier al sinds 1990, en heb het altijd reuze naar mijn zin, ook de mensen met wie ik meega delen deze mening, een groot voordeelis, dat je na meerdere malen hier op vakantie ga een binding krijgt met het personeel, ze zijn en blijven altijd vriendelijk, zo je doet zo je ontmoet zeg ik maar, ik heb ook wat ideeen gelanceerd wat verbeteringen betreft, daar werd tot mijn grote verbazing bijna altijd gehoor aan gegeven, tegels in de kamer, verbeteringen in de bad-kamer, een koelkastje, een Tv. en dit jaar een Airco Kortom Ga zo Door!!!
Gereisd anders in augustus 2006

rinus, 11-8-2006

Wij zijn net terug uit alanya. Het personeel in het hotel was heel vriendelijk en ik heb niets gemerkt van diefstal ofzo.. Mensen de service was echt prima en het hotel is heel goed onderhouden. Je moet er niet te veel verwchten want het is geen resort ofzo.

Echt een top vakantie gehad..

Gereisd anders in augustus 2006

mandy, 26-11-2005

het is een gezellig hotel vlak by het centrum. het personeel is heel gastvrij en ik ga elk jaar weer naar dat hotel
Gereisd anders in november 2005

arie, 13-10-2005

September 2005...komen hier al diverse jaren..zijn bekend met het hotel...nu helemaal...na paar dagen in onze slaap beroofd zonder braakschade...handtas met kluissleutel weg...kluis was niet leeg gehaald...binnen 2 weken...6x inbraak...met ook de kluis leeghalen...en geen medewerking van het personeel..het lek zit in het hotelsysteem...konden het niet bewijzen.
Gereisd anders in oktober 2005

bea caljouw, 9-5-2005

B Caljouw

Ik ben hier september 2004 geweest samen met mijn nichtje.Helaas een slechte vakantie voor ons.Wij zijn n.l beroofd in onze slaap ik van 400 euro en mijn nicht van 600 euro goud.En geen braakschade.We kregen totaal geen medewerking van het personeel volgens hun was het in scene gezet.Je kan begrijpen dat onze vakantie verpest was.Wij komen hier dus nooit meer.

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gunes Bulut in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gunes Bulut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gunes Bulut scoort een 6.75 uit 10 op basis van 16 reviews.