6,1

Matig

40 reviews over Hotel Grand Turkay in het Nederlands

Janine, 4-8-2005

Heel goedkoop hotel, dus je kunt er ook niet teveel van verwachten natuurlijk. Als je niet te hoge eisen stelt is dit een leuk hotel. Had wel een koude douche, beetje jammer. Maar ik heb me er prima vermaakt. Strand is een paar minuutjes lopen, heerlijk rustig, geen mensenmassa's. Rustig dorpje vlakbij Alanya, waar vanalles te doen is.
Gereisd anders in augustus 2005

Mariska, 4-7-2005

Ik moet eerlijk zeggen dat het eten niet te doen was, ik ben heel wat gewend en heb vaak in Turkije erg lekker gegeten. Maar dit was afschuwelijk. De ligging vond ik eigenlijk wel meevallen, service was gewoon goed, maar qua prijs/kwaliteit verhouding erg slecht. Geen leuk hotel dus.
Gereisd anders in juli 2005

Nnnnn, 30-6-2005

Ik geef Hilda (en iedereen die dit een vreselijk hotel vond) helemaal gelijk! Ga hier niet heen, was écht nix waard. Vergeleken bij alle andere hotels/vakanties die ik heb gehad!
Gereisd anders in juni 2005

ricardo, 28-6-2005

Het hotel is helemaal fantastich ik ben er vorig zomer met mijn vader heen gegaan en zoals mnensen zeggen van het eten is niet goed daar ben ik het een beetje mee eens en ik ben echt wel turks eten gewent maar zeg is eerlijk de ligging is gewoon fantastich het personeel krijgt alles voor elkaar en mensen de airco geeft vocht af en dat hoort met zulk weer dus zet er een emmertje onder en gooi die iedere ochtend leeg. groetjes ricardo en bezoek dit hotel echt mensen
Gereisd anders in juni 2005

Dima, 18-3-2005

Good and cleaned hotel.I like this hotel

and personal is good to.If other holiday of mine .I can go Alanya GRAND TURKAY HOTEL...Dima

Gereisd anders in maart 2005

Hilda, 30-1-2005

De mensen die 10en geven aan dit hotel zijn inderdaad medewerkers van het hotel! Dit superslechte hotel kan echt geen 10 scoren!

Het eten is te vies voor woorden, de kamers worden niet schoongemaakt, de lift doet het 9 van de 10 keer niet, werd veel te veel in rekening gebracht voor de drankjes op het eind, het personeel is echt mega-irritant (ze hoeven mijn schouders niet te masseren als ik zit te ontbijten!!), warm water is er zelden, mijn vriend is de halve week ziek geweest, ga zo maar door. Dit is echt een ramphotel, eigenlijk zouden reisorganisaties dit hotel uit de folders moeten schrappen want het wordt mooier gepresenteerd dan het in werkelijkheid is. Ik heb nog nooit zo'n slecht hotel gezien! GA HIER NIET HEEN!!!

Martine, 16-1-2005

Ik ben afgelopen zomer naar dit hotel geweest. Er zijn gewoon geen woorden om te beschrijven hoe slecht dit hotel is. Personeel is irritant vriendelijk. Eten is zeer en zeer slecht. De schoonmaak van de kamer gebeurt niet. Schone handoeken? ho maar! Het zwembad was toen we aankwamen gewoon normaal zwembadwater, tegen de tijd dat we weggingen was het water wit en kon je niet eens je voeten meer zien!(ooronstekingen!) All inclusive tot 10 uur 's avonds... maar alles is op, of om half 10 piepen ze al dat het bijna 10 uur is dus betalen. Nou Echt Niet!!Als je weg bent wordt overdag door de manager je kamer gecontroleerd of je zelf geen drinken en eten daar hebt liggen! Slecht Hotel!!

Ellen, 16-1-2005

erg slecht eten totaal geen variatie, manager viel alleenstaande vrouwen lastig, kapotte afvoer van airo waardoor balkon kletsnat werd, airco lekte binnen dus werd beddengoed nat. Kamer werd niet gepoets, beddegoed werd niet verschoond handdoeken ook niet. overlast van discotheek om 3 uur s'nachts, zelf je schijtpapier gaan halen. oftewel ga er niet heen! het is je geld niet waard.

francis, 6-1-2005

Het hotel en de ligging is perfect.

De mensen zijn er enorm gastvrij en ben in 1,5 jaar al 8 keer teruggeweest.

Ook vanwege mijn lieve vriend Caglar Durmaz(toeristen-naam oscar)

Turkije is niet meer weg te denken uit mijn leven.

Ben zelfs van plan om er na mijn studie te gaan wonen.

En echt grand turkai is the best!

Seni seviyorum Caglar durmaz and Francis Verwoerd forever

ik, 26-11-2004

ik ben hier in augustus geweest!

alles hier is perfect vooral het personeel is heel aardig en je krijgt alles voor elkaar:D

niks geen slechte dingen op dit hotel aan te merken zoals sommige andere mensen kunnen zeiken over eten!!! Het is maar net of je turks eten gewend bent en ik zal wel willen weten wat jullie dan thuis aten!

Gereisd anders in november 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Turkay in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Turkay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Turkay scoort een 6.05 uit 10 op basis van 40 reviews.