3 reviews over Appartement Gold in het Nederlands

hartstikke aardige mensen

max, 6-8-2010

lekker weer, en aardige mensen en goeie kappers ze wisten meteen wat ik bedoelde
Gereisd met vrienden in oktober 2008

Danielle, 3-7-2008

Wij zijn vorig jaar juli naar Alanya geweest.

Vooraf was bij ons niet bekend dat de appartementen apart liggen van het hotel Gold. Het appartementencomplex bezit over een zeer klein zwembad (3 bij 2).

De appartementen aan de voorzijde hebben uitzicht op een tankstation en de kamers achter kijken uit op appartementen van de plaatselijke bevolking. Om naar de boulevard te gaan moet je door onverlichte straatjes lopen, wat zeker niet aan te raden is voor dames alleen.

Om de dag wordt er schoongemaakt en worden de handdoeken verschoond.

Een nadeel is dat de appartementen niet af te sluiten zijn, je kunt alleen de deur dichttrekken. Een kluisje huren is daarom aan te bevelen!

Gereisd met vrienden in juli 2008

N. Hendriks, 1-2-2008

Tijdens een superaanbieding zijn we twee jaar geleden voor het eerst naar dit hotel geweest. Op redelijke loopafstand van het centrum, maar er gaan ook veel dolmus busjes. Aan de overkant van de weg is het strand. Ideaal voor ons. Alleen voor kinderen is er niet heel veel te doen in dit hotel. Vriendelijke mensen, schone kamers en lekker buffet.
Gereisd met partner in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gold in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gold scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.