Vraag & Antwoord Alanya

Vraag & Antwoord Alanya
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 volgende

Weer in begin mei (1 reacties)
Lisette
26-3-2014
Goedemiddag, Is er wel eens iemand in begin mei op vakantie geweest in Alanya? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe het weer zal zijn. Is dat erg wisselvallig of kan ik toch wel op een zonnige vakantie rekenen? Ik verwacht zelf dat het rond de 20 graden zou zijn, maar wie heeft hier een idee van? Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Tonnie Offenbach
15-4-2014
beste Lisette.... Mei is een hele fijne tijd om in Alanya door te brengen......geloof me....Ik heb daar een appartement en ben er eigenlijk het liefste in deze tijd....begin mei kan het nog wel fris zijn maar dan vooral in ochtend en avond...Je kunt vast wel zwemmen.....Als de zon schijnt is het erg snel heel lekker weer. Nou veel plezier en geniet! Mocht je nu zo enthousiast worden dat je daar vaker zou willen zijn of je hoort dat van andere mensen...Laat het me horen want ik wil graag helpen bij de evt. aankoop van een droomhuis voor jezelf in Alanya....The place to be!.......

Clubs in Alanya in maart (0 reacties)
Corinne
6-3-2014
Hai, weet iemand of de dansclubs/dansbars ook in maart geopend zijn in Alanya? En als iemand tips heeft wat te doen in Alanya in maart als jet regent zijjn die ook zeer welkom. Bij voorb-)aat dank

alanya, zwemwater (0 reacties)
PB
28-2-2014
We willen eind april begin mei naar alanya gaan. Ik heb begrepen dat het dan rond de 25 graden is. Kan iemand mij vertellen hoe het zwemwater is. Kun je de hele dag in het aquapark liggen of ben je blij als je uit het water komt.

Strand (0 reacties)
aj1985
20-2-2014
Hallo allen Kan iemand mij vertellen of het zandstrand is of net als Marmaris kiezelstenen?? En is het water helder, of ook zo donker als Marmaris?? Bedankt alvast.

hotel panorama (0 reacties)
herman
22-1-2014
ik ga 17 juni naar het hotel panorama weet iemand als er dan geregeld anamatie is?

strand (0 reacties)
yke van den heuvel
11-1-2014
hallo,,ik ga naar White Gold,,kan iemand me vertellen of ik strandschoenjes mee moet nemen ??

Badkleding (1 reacties)
Anna
17-10-2013
Ik hoor veel mensen dat kleding daar een stuk goedkoper is, geldt dit ook voor badkleding? Weet iemand of je in Alanya leuke badkleding kunt kopen en of is dat juist duurder vanwege de vele toeristen en het mooie weer. Misschien heeft iemand ook nog een leuke tip welke winkel erg leuk is?

bokees
6-11-2013
Jawel hoor

temperatuur Alanya (2 reacties)
miranda
29-9-2013
Wij twijfelen of wij rond 7/8 oktober naar Alanya vertrekken ivm de weervoorspellingen. Zijn er mensen die hun ervaring kunnen delen? Als je 14 dagen vooruit kijkt, ziet het er redelijk uit.. maar het wisselt nogal per dag.. We hebben dus nog geen vakantie geboekt, maar willen dit doen op basis van de weervoorspelling.

Robert
30-9-2013
Wij gaan al jaren 1 weekje oktober en 1 mindere dag wil niets betekenen. Voorspellingen wijzigen echt elke dag. Belangrijker is de lange termijn : als er een week slechter weer voorspelt wordt ja dan... Wij zelf gaan trouwens pas 18 oktober duss ook voor ons even afwachten maar wij gaan gewoon ook al zou het evt. slechter worden.

Miranda
1-10-2013
Bedankt voor je reactie! De vakantie is geboekt.. Is het aan te raden voor 's avonds warme kleding mee te nemen?

Vakantie in Alanya (1 reacties)
Vakantiegangers
20-8-2013
Mijn vriend en ik gaan voor het eerst op vakantie. Nu gaan wij van 1 september tot 11 september. Maar mijn vraag is: is er nog veel te doen rondom uitgaan, of word het in september rustiger? En wij gaan naar hotel Club Paradiso weet iemand of er een kluis aanwezig is in de kamers? Alvast bedankt :)

Fam v.d. Heijden
5-9-2013
Op de kamer is een kluisje.

Watervallen (1 reacties)
Marcha Henke
29-6-2013
Hoi! Weet iemand ons te vertellen waar we de watervallen kunnen vinden?Hebben verleden jaar een poging gedaan(niet lang eerlijk gezegd..)maar dat liep op niets uit.. Kan iemand ons helpen met een beetje een richtlijn te geven?(we huren een auto) Alvast bedankt!!

Twinkelin
16-8-2013
Weet niet of je misschien sapadere canyon bedoeld? Die ligt redelijk dichtbij alanya en word bijna overal aangeboden langs de straat.

visum (1 reacties)
marga
8-6-2013
klopt het dat als je in mei een visum gekocht hebt voor een week vakantie in turkije dat je die nog een keer kunt gebruiken voor twee weken zomervakantie in juli?

Linda
8-6-2013
Een visum is 3 maanden geldig!

Strand (1 reacties)
Esther
24-4-2013
Wie kan mij vertellen aan welk strand het kahya ressort ligt, en of je er water schoenen aan moet hebben?

ten hoove
19-7-2013
ken hotel niet

Alanya boottour of andere excursies (1 reacties)
Leo
18-4-2013
Beste mensen, Kan iemand een aanbieder van excursies aanraden die een gemiddelde prijs hanteert? De prijzen kunnen enorm van elkaar verschillen en ik wil net als ieder ander, niet onnodig te veel betalen. Ik heb mijn reis via Corendon geboekt en op de site is de mogelijkheid aangeboden om de excursies bij te boeken. Ik zag dat de prijzen wat hoger liggen dan ik gewend bent van Turkije. Dus mocht iemand een aanbieder kunnen aanraden met redelijke prijzen in Alanya, verneem ik graag. Bij voorbaat dank!

charissa86
4-6-2013
altijd boeken bij de Turken zelf! veel voordeliger, check eerst bij meerdere turken!

Eten (1 reacties)
Karin gall
15-4-2013
Hallo , Een vraagje ik ben jaren geleden naar grand Kaptain geweest, ik weet niet meer ,kun je nu wel of niet ook eten aan het strand, zodat je niet terug hoeft naar het hotel Groetjes karin

ten hoove
19-7-2013
op die plek niet geweest

Alanya 2013 (1 reacties)
Mike
8-4-2013
Wij gaan 22 april naar alanya hotel kahya iemand ervaring hier mee? En hoe is het weer in turkije rond deze tijd ook de kledingverkoop al goed op gang dan/?

Serkan
20-7-2013
het is heel warm en leuke hotel

Wie weet ? (1 reacties)
Gust
18-2-2013
wie weet hoever het staat met het bouwen van "Viking Infinity Resort" in Alanya? en wanneer zou de opening zijn?

anja
10-9-2013
is reeds open

mooi hotel in alanya (2 reacties)
samantha
29-1-2013
ik zoek een goed en mooi all in hotel in alanya,aan het strand en niet verder dan ong 9 kilometer van de stad af,liefs buiten het hotel ook drukte met winkels en cafe s. ik zoek een hotel die je een beetje kan vergelijken met titanic in lara of kumkoy beach in side. en weet iemand als alanya of kusadasi leuker is.

Maxime Michelle van Dam
7-2-2013
Lara Beach!

1 2 3 4 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?