Vraag & Antwoord Alanya

Vraag & Antwoord Alanya
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 volgende

euro's of lira's (3 reacties)
dayz
28-7-2014
Weet iemand of je beter met lira's kunt betalen? of kun je gewoon met euro's betalen? Scheelt het dan veel in prijs?

29-7-2014
Betalen in lira's is altijd voordeliger! :-)

dayz
29-7-2014
oke bedankt, waar kunnen we deze het beste wisselen?

29-7-2014
Gewoon ergens in het centrum. Die kantoortjes zie je overal, kun je makkelijk vinden. Niet op het vliegveld wisselen! Daat krijg je een slechtere koers. Je kunt natuurlijk ook gewoon lira's pinnen in Turkije.(pinautomaat is in het Engels,Duits.) veel plezier!

Het weer enz eind oktober (0 reacties)
Marjan
13-7-2014
Wij gaan 25 okt t/m 1 november naar Hotel Panorama in Alanya. Hoe is dan het weer,overdag,s,avonds?Is het zeewater dan nog aangenaam,zijn de winkels en bazaar nog open.

Fotoshoot (1 reacties)
daisy
8-7-2014
Ik zie vaak dat mensen tijdens hun vakantie in turkije een fotoshoot laten maken, is er iemand die weet of dit in alanya kan? en zo ja waar zou je dit kunnen laten doen?

8-7-2014
In de meeste wat betere accomodaties word zoiets meestal wel aangeboden. Ook loopt er op het strand weleens iemand rond die fotoshoots verkoopt.

Weer in begin mei (2 reacties)
Lisette
26-3-2014
Goedemiddag, Is er wel eens iemand in begin mei op vakantie geweest in Alanya? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe het weer zal zijn. Is dat erg wisselvallig of kan ik toch wel op een zonnige vakantie rekenen? Ik verwacht zelf dat het rond de 20 graden zou zijn, maar wie heeft hier een idee van? Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Tonnie Offenbach
15-4-2014
beste Lisette.... Mei is een hele fijne tijd om in Alanya door te brengen.......begin mei kan het nog wel fris zijn maar dan vooral in ochtend en avond...Je kunt vast wel zwemmen.....Als de zon schijnt is het erg snel heel lekker weer. Nou veel plezier en geniet!

aysenur
27-4-2014
Hoi Ja hoor het is mooi weer in mei. Ik merk deze week al dat het savonds ook wat warmer is. Toeristen liggen op het strand en zwemmen al...ookal is het water nog echt wel fris. Het kan even regenen.. maar geen weken vol wolken. Je hebt in een mooie tijd geboekt. Fijne vakantie!

Clubs in Alanya in maart (0 reacties)
Corinne
6-3-2014
Hai, weet iemand of de dansclubs/dansbars ook in maart geopend zijn in Alanya? En als iemand tips heeft wat te doen in Alanya in maart als jet regent zijjn die ook zeer welkom. Bij voorb-)aat dank

alanya, zwemwater (1 reacties)
PB
28-2-2014
We willen eind april begin mei naar alanya gaan. Ik heb begrepen dat het dan rond de 25 graden is. Kan iemand mij vertellen hoe het zwemwater is. Kun je de hele dag in het aquapark liggen of ben je blij als je uit het water komt.

aysenur
27-4-2014
Als het goed is ben je nu hier! Heerlijk weertje! En er is een wielren event! fijne vakantie!

Strand (1 reacties)
aj1985
20-2-2014
Hallo allen Kan iemand mij vertellen of het zandstrand is of net als Marmaris kiezelstenen?? En is het water helder, of ook zo donker als Marmaris?? Bedankt alvast.

jojo.nijboer_1
18-6-2014
Er is bij het hotel een zandstrand

hotel panorama (1 reacties)
herman
22-1-2014
ik ga 17 juni naar het hotel panorama weet iemand als er dan geregeld anamatie is?

jojo.nijboer_1
18-6-2014
Er is nu volgens mij 5 avonden een animatie team s,avonds en er zijn bij het zwembad overdag ook activiteiten . ( tennis,volleybal, water Polo ,kruisboog schieten enz.

strand (0 reacties)
yke van den heuvel
11-1-2014
hallo,,ik ga naar White Gold,,kan iemand me vertellen of ik strandschoenjes mee moet nemen ??

Badkleding (1 reacties)
Anna
17-10-2013
Ik hoor veel mensen dat kleding daar een stuk goedkoper is, geldt dit ook voor badkleding? Weet iemand of je in Alanya leuke badkleding kunt kopen en of is dat juist duurder vanwege de vele toeristen en het mooie weer. Misschien heeft iemand ook nog een leuke tip welke winkel erg leuk is?

bokees
6-11-2013
Jawel hoor

temperatuur Alanya (2 reacties)
miranda
29-9-2013
Wij twijfelen of wij rond 7/8 oktober naar Alanya vertrekken ivm de weervoorspellingen. Zijn er mensen die hun ervaring kunnen delen? Als je 14 dagen vooruit kijkt, ziet het er redelijk uit.. maar het wisselt nogal per dag.. We hebben dus nog geen vakantie geboekt, maar willen dit doen op basis van de weervoorspelling.

Robert
30-9-2013
Wij gaan al jaren 1 weekje oktober en 1 mindere dag wil niets betekenen. Voorspellingen wijzigen echt elke dag. Belangrijker is de lange termijn : als er een week slechter weer voorspelt wordt ja dan... Wij zelf gaan trouwens pas 18 oktober duss ook voor ons even afwachten maar wij gaan gewoon ook al zou het evt. slechter worden.

Miranda
1-10-2013
Bedankt voor je reactie! De vakantie is geboekt.. Is het aan te raden voor 's avonds warme kleding mee te nemen?

Vakantie in Alanya (1 reacties)
Vakantiegangers
20-8-2013
Mijn vriend en ik gaan voor het eerst op vakantie. Nu gaan wij van 1 september tot 11 september. Maar mijn vraag is: is er nog veel te doen rondom uitgaan, of word het in september rustiger? En wij gaan naar hotel Club Paradiso weet iemand of er een kluis aanwezig is in de kamers? Alvast bedankt :)

Fam v.d. Heijden
5-9-2013
Op de kamer is een kluisje.

Watervallen (1 reacties)
Marcha Henke
29-6-2013
Hoi! Weet iemand ons te vertellen waar we de watervallen kunnen vinden?Hebben verleden jaar een poging gedaan(niet lang eerlijk gezegd..)maar dat liep op niets uit.. Kan iemand ons helpen met een beetje een richtlijn te geven?(we huren een auto) Alvast bedankt!!

Twinkelin
16-8-2013
Weet niet of je misschien sapadere canyon bedoeld? Die ligt redelijk dichtbij alanya en word bijna overal aangeboden langs de straat.

visum (1 reacties)
marga
8-6-2013
klopt het dat als je in mei een visum gekocht hebt voor een week vakantie in turkije dat je die nog een keer kunt gebruiken voor twee weken zomervakantie in juli?

8-6-2013
Een visum is 3 maanden geldig!

Strand (1 reacties)
Esther
24-4-2013
Wie kan mij vertellen aan welk strand het kahya ressort ligt, en of je er water schoenen aan moet hebben?

1 2 3 4 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?