Appartement Floria

Floria
6,6

8 reviews over Appartement Floria in het Nederlands

mendy, 28-5-2006

Het was een hele leuke vakantie!! wat de andere mensen al zeiden het personeel is super aardig. Wij hadden daar HP en het eten was Lekker. Alleen me eerste indruk , ik dacht toen is dit het appartenment -.-" maar verder was alles owkej!! Wel een aanrader!!
    Gereisd anders in mei 2006

Miranda, 17-9-2005

Ik vond het appartement er best leuk zien, we hadden een groot balkon en keken uit op het zwembad en de bergen(was echt een mooi uitzicht) De airco is wat minder de ene keer viel hij na een uur uit en de andere keer deed hij het wel de hele nacht. Als de airco uitstond begon hij te lekken :S (en je meot er nog veel voor betalen ook)

De stroom viel bij ons nog wel eens uit als je alle stopcontacten gebruikte.

En de laatste dag waren er ineens 5 kopjes verdwenen waar we voor konden betalen.

Verder vond ik personeel wel vriendelijke mensen en zag het er allemaal wel gezellig uit! We hebben een leuke vakantie gehad!

Kim, 6-9-2005

Ik ben er dit jaar geweest.

het was er echt harstikke gezellig en ik mis het personeel nu al.

Vooral Mustafa is aardig.

Ik denk dat ik ze volgend jaar maar weer ga opzoeken..

Jon, 3-9-2005

Dit aparthotel is van naam verandert en heet nu Cleo south princess 2,idd is het personeel vriendelijkzolang je bij ze komt .De dame achter de receptie is een echte haaibaai die overal geld vandaan wil trekken.De hendel van kraan doucheknop was gamel,op een gegeven moment spoot het water ergens vandaan waar het niet hoorde .En ja hoor ze probeerde me te laten betalen maar dat deed ik niet.Schimmel in de badkamer/keuken.de airco is wel 5x in de 15dagen er mee uit gescheden ,waarvan 2x met een enorme hoeveelheid water.Lekker hoor al je goeie kleren nat.Als u twijfelt neem dan de andere cleo south princess 1 die is keurig en verzorgd.Ik kom hier nooit meer.Zelfs in de bus werd ik nog gebeld omdat er 2 waterijsjes vergetenwaren af te rekenen....pffffff hebberige mensen jammer

john en jacqueline, 11-8-2005

een heel leuk appartement.Het personeel is heel vriendeelijk.Het wordt goed schoon gemaakt en de bedden op tijd verschoond.Wij hebben er een hele leuke vakantie gehad.
            Gereisd anders in augustus 2005

Tim & Adrienne, 24-7-2005

Ruime appartementen, eenvoudig ingericht. Groot balkon. Elke dag netjes schoongemaakt. Vriendelijk personeel, alleen willen ze soms te graag dat je bij hen komt eten of drinken. Eten is overigens wel heel goed. Mooi, schoon zwembad met ligbedden. Leuke bar.

Strand is heel dichtbij, ca 150 tot 200 meter. Centrum is te lopen, ongeveer 1 km, maar met dolmusbusje is ook heel goedkoop. Veel winkels en restaurants in de buurt.

Gereisd anders in juli 2005

Bill & Trudy Dixon, 26-5-2005

Personeel heel vriendelijk en hulpzaam. Eenvoudig maar goed verzorgd appartement. Eten bij Floria is goed. Eenigste klacht: Douche is of te heet of te koud.

Toch hadden wij een heel leuk vakantie

Mei 2005

Gereisd anders in mei 2005

Gielke, 19-2-2005

Wij zijn afgelopen jaar met 10 vrienden hier geweest. Het was een eenvoudig appartement maar wel goed verzorgd. De obers probeerden het goed naar je zin te maken. Alleen konden ze het niet goed hebben als je niet in het app. ging eten maar ergens anders. Desondanks een super vakanie gehad!

Grtz Gielke

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Floria in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Floria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Floria scoort een 6.63 uit 10 op basis van 8 reviews.