Appartement Flora

Flora
6,3

3 reviews over Appartement Flora in het Nederlands

Jan Smit, 6-6-2005

Bij binnenkomst stonk het in de kamer, een schakelaar viel spontaan van de muur, de banken kraakten, plastic tuinstoelen bij de eettafel, kookplaat werkte niet, gasfles was niet aangesloten, handdoeken niet aanwezig, kamer niet schoon, een te kleine lift (claustrofobie), wel een hartelike ontvangst. we vroegen om een andere kamer, deze waren nog slechter. kortom we zijn naar een andere appartement gegaan. Dit is geen aanrader.
    Gereisd anders in juni 2005

Suzan, 31-3-2005

Wij Zijn hier 2 jaar geleden geweest.

Echt een heel erg leuk hotel. Vooral de bar bij het zwembad was gezellig om te zitten en alles kon op rekening. De airco moest je betalen, maar was wel erg fijn. Kussen lag niet lekker, dus ik had er een trui onder gelegt, de schoonmaakster had dat gezien en had een ander kussen voor me neergelegt. Erg aardig. Leuke vakantie gehad. Hotel zit in een straatje achter de grote weg, maar dat maakt niets uit. Zwembad wel aardig. Balkon erg leuk, boven het zwembad. Een aanrader!

Gereisd anders in maart 2005

J Suijkerbuijk, 13-3-2005

gastvrij, goed verzorgd, erg simpel maar schoon.
        Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Flora in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Flora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Flora scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.