Appartement Fancy ***

Fancy
7,3

21 reviews over Appartement Fancy in het Nederlands

Herman Verschaar, 21-5-2007

Ik vond het een super relax verblijf.. Aardige mensen goed verzorgde kamers,eten was lekker. Ik ben voor het eerst in mijn leven naar Turkije geweest met een groep vrienden en vriendinnen.. IN de
    Gereisd anders in mei 2007

Hulshof Abel, 12-4-2007

Het is klein maar fijn, het personeel staat op gelijke voet met de gasten, het personeel wil veel voor je doen.
      Gereisd anders in april 2007

Kim, 6-4-2007

Ik ga hier altijd heen want de eigenaar is een vriend van me.. maar ook door het overige personeel word je goed behandeld..het eten was lekker.

heb zelf ook nog een dag gekookt en ontbijt gemaakt..

Maar dit kwam omdat ik er ook in december zat..het is gewoon een kleine famiie..Op naar Juni:)

Gereisd anders in april 2007

geels, 10-10-2006

onze eerste kamer was ronduit schandalig scheuren in de gordijnen de kastdeur hing eruit bedbank waar de verren zowat uitstaken en ongelofelijk vies bestek. we kregen al gauw een andere kamer +punt maar het bedienend personeel dikke - liep met 2 voeten in ene sok en de kok kwam s`morgens om 8.30 de keuken uit met een peuk en een fles bier op de lip dit was onze eerste keer maar meteen de laatste keer dat wij met Touroperator op vakntie zijn geweest niet alleen om het apartement maar ook de heen en terug reis onvoorstelbaar hoe we daar zijn behandeld we werden van het kastje naar de muur gestuurd, nee volgend jaar gewoon weer met deze Touroperator.
          Gereisd anders in oktober 2006

d.mulder, 2-10-2006

d.mulder ben laatste week mei eerste 2weken juni geweest goede bediening uitstekend eten vriendelijk personeel gaat in october terug staat al vast zie er echt naar uit mn compliement
          Gereisd familie in juni 2006

Hermans, 19-9-2006

Dit apartement overtrof onze verwachting. Wij dachten voor die paar honderd euro een slaapplek te hebben met wat eten. Echter wij hebben meer bij het hotel gezeten dan ergens anders. Het personeel zorgt altijd dat je je vermaakt. Elke dag schone handdoeken gehad en zelfs een taart voor mijn verjaardag. Het eten was goed voor dat geld. Ik raad het iedereen aan die er gewoon even tussen uit wilt.
            Gereisd anders in september 2006

Radj, 26-8-2006

Wij komen vandaag net terug uit Turkije. Dit appartement is gewoonweg goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Aardige, gezellige, eerlijke en hardwerkende mensen die hun best doen om ervoor te zorgen dat je een leuke vakantie hebt.
              Gereisd anders in augustus 2006

fam met 3 kinderen, 8-8-2006

we zijn met 3 kinderen 1 week in fancy geweest en hadden half pension. Het eten was er gewoon goed, we hebben elke dag iets anders gegeten. de bedden sliepen goed. Het zwembad is niet groot maar groot genoeg om lekker af te koelen. het personeel is er vriendelijk. Het sanitair kon beter. het baby bedje was ook goed. Onze vakantie in Fancy was dus geslaagd.
                Gereisd anders in augustus 2006

Mehmet en Cindy, 16-7-2006

Wij zijn net terug.We zijn er 3weken geweest.Het appartement ziet er netjes uit.Elke dag wordt er schoongemaakt.Het zwembad is klein maar het is er erg gezellig.Je hebt snel contact met andere toeristen.Het personeel is vriendelijk je kunt er veel lol mee hebben.We komen zekers nog een keer terug.
                  Gereisd anders in juli 2006

Diane, 25-5-2006

we hebben het er goed gehad personeel was vriendelijk kamers waren netjes geen commentaar we hebben er 1 keer ontbijt gehad en dat was goed verder hebben bij verschillende tentjes gegeten dus over het eten kan ik niets zeggen maar ik zou er zo weer heen gaan
                    Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fancy in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fancy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Fancy scoort een 7.29 uit 10 op basis van 21 reviews.