Hotel Ergun ***

8,5

394 reviews over Hotel Ergun in het Nederlands

Goed geamuseerd!

Peter, 2-10-2017

Net terug, leuke week gehad in dit hotel, vriendelijk personeel, manager is zeer correct en behulpzaam. Eten was prima.

Overal kortbij, kamer van alle gemakken voorzien. Als je uit wil gaan is dit een prima hotel. Havana club, robin hood club, dean martin club panderosa ligt tegenover het hotel, in een woord geweldig. Volgend jaar zeker weer. Enigste nadelen vind ik de verkopers in de grote bazaar direct aan de overkant, zij zien je als melkkoe en iedere verkoper probeert je aan te klampen en qua prijs te naaien. Tip begin met de helft te bieden van de vraagprijs. Tevens vond ik het betalingssysteem voor de drankjes in het hotel erg primitief, bonnetjes schrijven en zo, in turkije zijn ze nog niet zo ver qua informatietechnologie dit geld ook voor de wifi in het hotel. Dankzij 2 prachtige dames uit engeland die ik heb ontmoet daar, en mee op sleeptouw heb genomen , een prima vakantie gehad. Love you Rozell and Natalie, see you next year.......

Gereisd alleenreizend in september 2017

Geweldig

A Segers, 7-9-2017

Mooi maar eenvoudig Hotel vriendelijk personeel eten was goed en variabel in Alanya was het gezellig en is in de loop der jaren prachtig geworden de nieuwe cabine lift is een geweldige aanwinst aan de haven is het prachtig en er waren dit jaar meer toeristen alleen nog steeds jammer dat de winkeliers het niet kunnen laten om je eens rustig te laten wandelen door de mooie winkelstraten bij het gemeente zwembad is het heerlijk vertoeven
Gereisd met partner in augustus 2017

altijd terug liever vandaag als morgen.

hub jansen, 28-6-2017

daar is alles goed.eten, slapen,omgang met iedereen van het hotel.ik ging met tranen in de ogen naar huis.
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ergun bij:

Fantastisch plekje in hartje centrum van Alanya

Haydar Sayim, 28-4-2017

Gezellig en vriendelijk hotel voor een betaalbare prijs. Uitzicht boven op het terras is geweldig mooi.Het eten is heerlijk en verzorgd.
Gereisd met partner in mei 2016

Wij gaan hier niet terug

schorpioen_1, 2-8-2016

De ligging van het hotel is goed, midden in het centrum. Strand is aan te lopen, zo'n 10 minuten. Bazaar aan de overkant. Personeel was aardig. Met kleine kinderen zou ik hier niet heen gaan. Zwembad heel klein. Eten was niet zo lekker, vaak pasta, daar moet je maar van houden. Ontbijt summier, elke dag hetzelfde of kleine aanpassingen.Wij zijn vaak buiten het hotel gaan eten. 'S Avonds harde muziek van het eetcafe aan de overkant. Kleine balkons net genoeg ruimte voor 2 stoelen die je zelf naar buiten moet slepen. Goede douche. Superharde bedden.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Voor ons geen ander hotel.

Annette en Ciep, 14-7-2016

Wij waren voor de 7de keer in dit hotel, en het was weer super! de kamers zijn eenvoudig maar netjes en hebben van de winter allemaal nieuwe vloerbedekking en gordijnen gekregen,de kamers worden prima schoongehouden om de 2 dagen schone lakens iedere dag schone handdoeken, heerlijke bedden, het eten is gewoon goed, er is genoeg keuze.

Het lawaai van Ponderosa aan de overkant vonden wij dit jaar storender als andere jaren ook al hadden wij een kamer aan de achterkant, het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

Wij komen volgend jaar zeker weer terug!

Gereisd met partner in mei 2016

dit jaar finanscheel niet.maar volgend jaar wel.

hub jansen, 25-6-2016

alles was goed ,jammer dit jaar niet.
Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk centraal gekegen hotel

Bosboom, 22-5-2016

Ergun is een fantastisch hotel midden in Alanya. Zwembad is klein maar verzorging en eten en drinken is prima!
Gereisd met partner in januari 2016

goed hotel voor het geld

justin, 11-5-2016

goed hotel midden in het drukke centrum van alanya. met een klein zwembad op het dakterras waar ook het ontbijt en het diner wordt geserveerd. met prachtig uitzicht over alanya. Het eten is goed en er is voldoende keus. Personeel is vriendelijk en wil alles voor je doen. Kamers zijn basis maar wel schoon en goed onderhouden. ook zit er een supermarktje tegenover de ingang van het hotel waar je goedkoop drinken kunt kopen. Waar een hele vriendelijke man werkt.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

geweldig hotel

Elisabeth, 1-5-2016

ik vind alles goed daar ..het personeel. het eten . de vriendelijkheid en warme welkom. ..de liging is perfect midden in de stad...ik ga nu in juni voor de 17de keer naar dit hotel...voor mij geen andere ..ergun is the best hotel in Alanya
Gereisd met vrienden in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ergun bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ergun in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ergun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ergun scoort een 8.5 uit 10 op basis van 403 reviews.