Aparthotel Empire ***

Aparthotel Empire
Empire

3 reviews over Aparthotel Empire in het Nederlands

Y, 18-8-2004

Ik ben hier geweest van 1 tot 12 augustus en ik heb een super vakantie gehad! Het is een heel mooi verzorgd appartement, alleen jammer dat de airco alleen in de woonkamer hangt en niet in de slaapkamer. Verder werd het iedere dag schoongemaakt en hadden we zelfs rtl 4 op onze t.v. Het grote zwembad, bar etc. zag er prima verzorgd uit. Het personeel was leuk en het animatieteam organiseerde leuke dingen. Ik heb met een bingo avond erg veel gewonnen, zelfs een dag duiken t.w.v 55 euro!!! Verder ligt het app. vrij dicht bij een supermarkt, winkeltje en eetgelegenheden. Als je de straat uitloopt en de weg over steekt zit je meteen in een heel gezellig gedeelte waar wij ons heel goed vermaakt hebben. Het strand ligt op ongeveer 5 a 6 minuten lopen. Voor het centrum en de haven moet je met de taxi maar dat is echt helemaal niet duur. Een heel fijn appartement, een super vakantie gehad!!!!
Gereisd anders in augustus 2004

Bas en Ilse, 25-7-2004

Het complex lag ver van het centrum en het zwembad werd ook niet vaak schoongemaakt. Je moet bij de receptie een sleutel ophalen om de airco te laten werken en dat kost je omgerekend 50 Euro per week. Heb je eenmaal die sleutel dan maakt dat ding een herrie. Het eten was wel lekker, gelukkig waren we visliefhebbers, want vlees was niet te vinden, elke dag gehaktballetjes. Ik ben een liefhebber van Turkije, maar volgend jaar wel ergens anders. Aangezien wij jongere mensen zijn was het jammer dat het entertainment enkel voor 60+ interessant was. Ik hoop dat je wat aan mijn ervaring hebt.
Gereisd anders in juli 2004

Nicole, 11-7-2004

Het was een supper mooi app werden leuke shows georganiseerd het enige nadeel was dat het centrum wat verder weg lag maar was makkelijk te lopen en met de taxi erheen was ook heel goedkoop. als alles goed verloopt gaan we volgend jaar terug maar dan 3 weken in plaats van 2
Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Empire in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Empire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Empire scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.