Hotel Elysee ****

Elysee
7,4

13 tips over Elysee

Cassandra, 5-9-2014
Boek via corendon de jeep safari, die is echt de moeite waard!! we hebben een super leuke en mooie dag gehad in de bergen!
Frits , 9-9-2013
Huur een auto en rijdt de berg op aan de baai en restaurants aan de rivier
Jeffrey, 21-7-2013
Boek je excursies op straat, niet via de touroperator. Opgelicht wordt je toch wel, dan kun je maar beter onderhandelen over je prijs (touroperators dingen niet, op straat wel heel erg). Betaal nooit meer dan de helft van de vraagprijs!

Laura, 20-7-2013
Bezoek een hamam, wij werden direct aangesproken door een man bij aankomst. Hij bood ons een behandeling aan in "zijn" hamam. Het is wel lopende band werk en bij mij stonden ze te kletsen bij de massage. Als je aangeeft dat je dat storend vind dan houden ze ook direct op met kletsen. Je wordt met een busje opgehaald en afgezet. Ik zou dit aan het begin van je vakantie doen voor een egaal tintje. Als je al verbrand bent raad ik een bezoek bij een hamam af i.v.m. scrub materiaal.
linda, 25-6-2013
De Jeep Safari overdag met Sherlock Holmes is super!
Ben Malawau, 11-5-2013
Ik heb gebruik gemaakt van de diensten van de professionele fotografen in dit hotel. Ik heb me laten verleiden door vrijblijvend een foto sessie met de fotografen te laten uitvoeren op een prima parkachtige locatie aan het strand waar met zonsondergang telkens de meest prachtige foto's werden gemaakt. Zelfs met mijn prive camera kon ik nimmer dit soort foto's laten maken en ik heb er zonder enige spijt een serie van de gemaakte foto's besteld. Voor mijn gezin is dit een leuk aandenken geweest.

Marielle , 26-1-2013
Neem snorkels mee is erg leuk om te doen
Marielle , 9-1-2013
Snorkelen is ook erg leuk om te doen!
Nederland, 11-8-2012
Neem een Haman die ze aanbieden in het hotel een van de 1e dagen HEERLIJK :)
Martin, 27-7-2012
Ga naar de discotheek Summer Garden (Konakli, Alanya). Hotel Elysee organiseert bijna elke avond een trip naar deze club. Aanrader, voor iedere leeftijd!