Hotel Elysee ****

7,4

200 reviews over Hotel Elysee in het Nederlands

Top vakantie

Jinte, 25-1-2016

Bij het hotel was het personeel heel vriendelijk, naast dat was er ook nog eens een strandtent waar je voor een paar lira twee bedden, een parasol en onbeperkt softdrinks had. Het stand is letterlijk 20 meter van het hotel verwijderd. Het eten was goed en elke dag anders, ook werd het goed aangevud. Wat ik als minder prettig heb ervaren is dat de jongens van het restaurant alle vrouwen probeerden te versieren op het moment dat hun vriend even weg was om langs het buffet te lopen, maar zodra ik dit had aangegeven is het direct opgehouden.
Gereisd met partner in juli 2015

Wat hebben wij het heerlijk gehad!

kelly, 16-1-2016

Hoe is het mogelijk voor zo n lage prijs alles te hebben wat je nodig hebt om je vakantie goed door te brengen?

Het eten is goed, maar niet erg afwisselend. Wel is er geruime keuze. Wil je meer? Pak dan een 5 sterren hotel

Kamers? Zijn prima, heb ik geen opmerkingen over. Zelfs mag je naar de receptie gaan om een andere kamer aan te vragen met goed uitzicht!

Personeel; vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat weinig van hen engels spreken.

Kijk het is maar net wat je van je vakantie verwacht. Wij hebben voor een spotprijs hier 2 weken mogen vertoeven en we hebben echt optimaal genoten!

Wil je eens variatie in de keuken? Ga je uiteten.

De animatie in dit hotel was vorig jaar (2015) erg minimaal, daarin zouden zij een verbeterslag moeten maken.

Hou je van zon, zee, strand en een zwembad, all inclusive maar toch niet te veel betalen? Ga naar Elysee!!!

Gereisd anders in juli 2015

Nooit meer

Jill, 25-10-2015

- vieze kamers

- vieze sanitair

- onvriendelijk personeel

- vies en koud eten

- praten slecht over de nederlanders maken je zwart waar iedereen bij staat

- om 10 voor 11 mag er geen drank meer gehaald worden terwijl e het tot 11 uur open is

- lichten gaan uit wanneer er nog mensen zitten

- veel personeel spreekt alleen turks

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Prima hotel!

Cassandra, 5-9-2014

Het is een prima hotel om je vakantie te verblijven. We hadden kamer met prachtig uitzicht op zee.

Hotel zit gelijk aan het strand en dicht bij het centrum(loopafstand ong 15 min) maar er rijden ook veel bussen en taxi's.

Personeel is vriendelijk maar spreken slecht engels, echt vragen stellen is lastig.

restaurant is op de bovenste verdieping waardoor je heel mooi uitzicht hebt over de zee. Eten is prima maar niet heel uitgebreid, veel salades, fruit enz. warm buffet is elke dag wat anders maar niet veel keus.

kamers zijn schoon, word ook netjes elke dag schoongemaakt. elke dag schone handdoeken.

Het is opzich een kindvriendelijk hotel, zwembad is niet heel groot en zijn ook geen glijbanen ofzo maar verder wel veel kinderen gezien.

Gereisd met partner in augustus 2014

waardeloos hotel

Richelle, 24-7-2014

Eten zeer slecht, weinig keus , beide ziek gewordeb.

eten is niet altijd gaar vaak hetzelfde.

personeel onvriendelijk en chagerijnig kan niets vriendelijks van af.

alles kan schijnbaar in dit hotel, er word om 02:00 midden in de nacht nog gezwommen, geschreeuwd en feest gevierd door jongeren bij het zwembad

Met klachten hierover doet het personeel niets. We worden aangekeken alsof wij gek zijn.

het beddengoed wat je krijgt moet je de hele vakantie mee doen.

Handdoeken worden niet vervangen maar uitgehangen op balkon( lekker fris dus)

Handdoeken zitten overgens altijd vlekken in.

Alles bij elkaar was het gewoon een heel slecht hotel

Gereisd met partner in juli 2014

slecht personeel aan de bar zeer onvriendelijk

wim, 15-10-2013

het hotel is prima het eten gaat wel het personeel zeer onvriendelijk aan de bar de man van de winkel kan ook geen vriendelijk word van af het strand zeer slecht bij gehouden kapotte kussen en slechte parasols het personeel bij de receptie zeer goed wij hebben het goed naar ons zin gehad een cijfer een 7 maar geen aanrader met kleine kinderen animatie een 0
Gereisd met partner in oktober 2013

Leuk hotel!

Manon, 23-9-2013

Het was en gezellig hotel, het meeste personeel was erg vriendelijk (er zaten er ook wat mindere tussen). Het eten was niet erg veel maar er zat wel elke dag wat tussen wat wel te eten was. Voor kinderen is er niet veel en de animatie is ook niet veel. De hamam is zeker en aanrader en er zijn leuke restaurantjes in de buurt met leuke bars.
Gereisd met vrienden in januari 2013

We willen zo snel mogelijk terug!

Frits , 9-9-2013

Hotel Elysee is eenvoudig, 30 meter van het strand, all inclusive, aardig en behulpzaam personeel, alle kamers met zicht over de baai, eten is redelijk tot goed.elyse is prima voor een heel gunstige prijs. Heerlijke vakantie gehad, smaakt naar meer!
Gereisd met vrienden in juni 2013

Geen aanrader! Eten is slecht!!

Schiedammer89, 28-8-2013

Dit hotel is geen aanrader! Het enige voordeel is de ligging! Je bent lekker snel in het centrum! De kamers zijn schoon en worden netjes opgeruimd! Ze zijn wel wat aan de oude kant. Eten is een verschrikking en weinig keus!! De mensen die er werken zijn de hele dag sago! Ik moest zelf 3 minuten wachten om een glas water te pakken om dat de bar nog dicht was sochtends (08.57 uur)........... Veder is alanya een leuke stad! Mijn tip is kijk naar een ander hotel! Alanya is wel de moeite waard!
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Super hotel

Linda Goosen, 8-8-2013

Wij zijn er met 9 personen geweest in de maand juni'13. Het eten was heerlijk en het personeel is super aardig. Wij waren er voor 390 euro per persoon. Kamers zien er mooi en netjes uit en allemaal uitzicht op de zee. Enige nadeel vond ik de airco's op het balkon. Doordat deze te laag hangen zit je in de warmte van de airco en dat is niet lekker. Animatie was leuk. Can is heel erg aardig en zorgt goed voor zijn gasten.
Gereisd met vrienden in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Elysee bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elysee in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elysee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elysee scoort een 7.41 uit 10 op basis van 206 reviews.