7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld)***** bij :

115 reviews over Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld) in het Nederlands

goed bevallen , voor herhaling vatbaar

lokker, 31-7-2017

goed eten, leuke glijbanen.

vriendelijk behulpzaam personeel. ruime kamer.

Gereisd familie in juli 2017

Een super geweldige plek

Viviane Bischops, 17-6-2017

Het waterpark is in 1 woord Geweldig. Het eten en drinken was ook goed. Jammer dat je moest betalen voor je verse jus. Het hotel was ook mooi en schoon. De bediening rende voor je. 1 woord het was super. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd familie in augustus 2015

Onvoorstelbaar slecht, HoeZo? 5 sterren pfff

Ebbeling, 2-6-2017

Nee ik vond niets goed.

Bij aankomst moesten we 20,00 betalen omdat we "verkeerd" geboekt waren. Onzin..

In de kamer ontdekte we lippenstift op de kussens en waren er geen lakens.

Na klagen werden de lakens gebracht.

Eten werd voornamelijk geplunderd door russen en zuipende Engelsen. Spreken slecht Engels. na het schoonmaken van de kamer, werd er niet geveegd en waren de lakens vies en smerig. Ook weer klagen. De minibar is slechts 1 keer gevuld, nou ja. Je kreeg een pak water met 12 flessen.

Merkte ook nog eens op dat er andermans sokken onder het bed lagen.

Het eten is niet gevarieerd, maar veelal koud.

Wij zijn zeker wel wat gewend en lezen normaal door de reviews en regels heen, maar dit sloeg alles.

Tussen 12 en 14 gaat het hele park uit omdat ze moeten lunchen dus kinderen moeten zich maar elders vermaken. Hoezo kind vriendelijk. De lifeguard stuurt kinderen van 3 a 4 jaar weg van de boot terwijl er in het bassin (kinderen) Engelsen zuipend en wel rond drijven. Personeel heeft alleen oog voor jonge vrouwen en spelen alleen maar met hun GSM. Triest.

Ergste was nog de quest relation, moesten een papier ondertekenen om bij thuiskomst niet te gaan klagen. Alles werd afgeschoven op het management. Nee ergste resort allertijde. Je kunt beter naar ander resort gaan. Ben binnen geweest en werkelijk een 2000% verschil.

Kortom een grandioos slecht resort. -8 sterren.

Iedereen kan me bellen of mailen, want dit kan niet. 70% Rus, 20% Engels 7% Duits 2% overige 1% Nederlands.

Gereisd familie in mei 2017

Heerlijke vakantie!

Sacha, 21-5-2017

Eftalia Splash World is het ideale hotel om met het gezin te bezoeken. Leuk voor jong en oud!
Gereisd familie in augustus 2016

Goed hotel met leuke glijbanen.

Karin van Engelen, 1-5-2017

De kamers zijn prachtig en vrij nieuw.

Jammer dat er maar een smaak ijs per dag geschept wordt gedurende een korte tijd. Weinig variatie.

Verse jus d'orange moet 1 euro voor worden betaald bij het ontbijt. Niet echt all-inclusive.

Animatie erg goed. Met name Tarzan!!!!

Eten prima.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in april 2017

prima verblijf

G H, 1-5-2017

Het complex is groot maar dat heeft ook zeker voordelen
Gereisd familie in mei 2016

Super waterpark

Erkens, 8-1-2017

Eftalia aqua is een leuk hotel wel heel groot waardoor de kwaliteit wel wat minder word , maar aan je kinderen heb je geen kind meer
Gereisd familie in juli 2013

2de keer en weer fantastisch

sebastiaan, 14-10-2016

voor de 2e maal naar splash gegaan en kan niet anders zeggen dan heerlijk .

het eten was gewoon weer fantastisch.

de glijbanen bij t hotel waren zowel mijn zoontje als ik niet van af te slaan.

en eftalia eiland was helemaal weer super inclusief het eten daar

het is dat mijn kleine jongen volgend jaar leerplichtig is anders waren we er zo weer heen gegaan in oktober.

maar in de grote zomervakantie is t helaas iets boven ons budget

Gereisd familie in oktober 2016

Prima hotel voor wat we betaald hebben

Familie vd Bor, 9-10-2016

Leuk, net hotel. Zwembaden geweldig met de glijbanen en 1 bad zonder(rustiger). Eftalia Island ook leuk, maar niet vaak geweest.Bedden vond ik wat minder, vergeten om om een topper te vragen. Spa/Hamam was heerlijk, masseur Adem was super, aardige, nette rustige en lieve man die zijn vak goed verstaat.2 x een volledige massage van 1 uur bij gedaan! Winkeltjes op fijne loopafstand, winkeltjes/kapper in Hotel zelf ook niet al te duur.Onze zoon van 12 wil er volgend jaar graag weer heen, wij ook wel maar kijken ook naar iets anders.Wifi op kamer goed, maar lagen ook naast de ontvanger in de hal op de 1e verdieping.
Gereisd familie in augustus 2016

Leuke rustvakantie

Fam. Piepers, 15-8-2016

Mooi , proper verzorgd hotel.

Ruime kamer hadden geluk dat we aan de zwembadkant lagen en ver van de receptie (hall) deze is wel luidruchtig.

Verzorgde badkamer met regendouche.

Ruime en gevarieerde keuze bij het eten, zowel bij ontbijt ,lunch als avondeten.

De commentaren koud klopt niet (soms lauw door toe doen van de gasten die laten de bakken open staan) . Hele ruime dessert keuze en vers fruit. Eenmaal a la carte gaan eten (+5€ de man) was een tegenvaller (5 gangen diner in 1 u tijd is wat rap zunne)

De all-in was in orde zoals beschreven in de brochure's,inheemse dranken gratis maar keuze genoeg.

de rest is bijbetalen .

Leuke zwembaden die proper en verzorgd waren idem voor de glijbanen.

Handdoekje leggen is zoals op veel plaatsen vroeg in de ochtend, er wordt niet op gereageerd (normaal maar vanaf 8u).

Animatie wat aan de zwakke kant

Er zijn dichtbij wat 'Bazaars' om 's avonds wat te winkelen.

Heel leuk is het ' Island' aan het strand wel iets drukker maar aangenaam.

Verschillende eet gelegenheden ( Pizza ,pitta , ijs, hamburgers frieten patisserie ...)

soms lange wacht rijen tussen 12 en 13 u.

Ook aan de glijbanen is er soms wat file maar dit komt doordat ze wachten tot de glijbaan leeg is voor de veiligheid.

Het busje ernaartoe was voor ons geen probleem.

Sommige andere commentaren zijn overdreven.

Kortom voor ons een ideale rustvakantie met de kids.

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld) in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eftalia Splash Resort (Splashworld) scoort een 7.65 uit 10 op basis van 131 reviews.