Hotel Dutch Family

Dutch Family
7,3

4 reviews over Hotel Dutch Family in het Nederlands

Arno en Jerney, 21-8-2005

Wij hebben een hele leuke tijd gehad in het Dutch family hotel.Juist doordat deze mensen het pas het eerste jaar deden, vonden wij dat zij het heel goed hebben gedaan. Ze staan klaar voor de gasten. Vooral als je problemen hebt, wordt je heel goed door het personeel geholpen.

Vooral de hamburgers waren erg lekker!!

Gereisd anders in augustus 2005

HJ uit Bunschoten-Spakenburg, 22-6-2005

Voirge week 15 dagen in dit Dutchfamilyhotel geweest. Het is mij beter bevallen dan all-in. Vooral het eten was elke dag weer anders en kwalitatief erg goed. Het hotel is niet al te groot (40 kamers) dus je hebt niet dat fabrieks gevoel.

Erg enthousiast Nederlands/Turks personeel.

Gereisd anders in juni 2005

Ad en Trudy, 22-5-2005

Dit hotel staat ook onder ozgurbey en wat daar staat klopt niet er is bv. geen kinderspeelgelegenheid.Vriendelijk ontvangst bij aankomst met koffie als welkom na de verre reis.Er wordt altijd gevraagd of je nescafe of DE koffie wilt en als ned kies je voor DE met als gevolg dat je op de eindafrekening de bij het ontbijt en de bij aankomst gebruikte koffie apart moet betalen.(bij halfpension hoort koffie toch bij het ontbijt?)Het kost een vermogen om een hotel te starten,maar om dan de gasten voor de gek te houden voor een paar extra euro's is diep treurig.Als reden wordt verteld dat DE koffie altijd apart moet worden betaald en dat moet je weten als je naar turkey komt?? Het eten is goed van smaak (goede kok)maar er was geen keuze ,het is eten wat de pot schaft.Douchen kan pas na 15.00 uur want er is geen warm water s'morgens.Het is geen luxe hotel maar meer een gemoedelijk pension.
Gereisd anders in mei 2005

Barbara en Dani, 20-5-2005

Ik ben er een weekje alleen met mijn zoontje geweest en de tijd is voorbij gevlogen.
Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dutch Family in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dutch Family zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dutch Family scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.