Aparthotel Denizati ***

Denizati
8,4

5 reviews over Aparthotel Denizati in het Nederlands

wendy, 31-7-2005

een heel groot app met twee grote balkons. wij vonden alleen wat weinig spullen in de keuken en na enig handen en voeten werk kregen wij een waterkoker, toch handig voor thee of koffie. de dekens waren heeeeeel erg oud, de gaten zaten erin, maar dat kon de pret ook niet drukken. dichtbij het strand en toch een stukje van het drukke alanya vandaan. lekker rustig en in een super gezellige beurt.
Gereisd anders in juli 2005

Jacob Verhagen, 14-3-2005

Ik heb hier een fijne tijd gehad,ruime appartementen de inrichting is niet het allermodernst maar wel ouderwets gezellig kastruimte te over twee heerlijke balcons en de turkse beheerders allervriendelijks niet dat gelikte kleffe gedoe.Het strand bijna voor de deur restaurants winkels ook kortom een aanrader.
Gereisd anders in maart 2005

inge, 13-2-2005

Mooie grote kamers, aardig personeel en hele goede service. Het aparthotel is rustig gelegen, met een dolmusbus is het centrum prima te bereiken. Goed zwembad. Ik heb eigenlijk niets negatiefs over dit appartement te melden.
Gereisd anders in februari 2005

Astrid, 15-10-2004

Grote en mooie appartementen. Ligging is perfect, lekker rusig en direct aan zee. Mensen die er werken zijn zeer aardig, af en toe wat opdringerig (wilden telkens met ons mee uit en kwamen om het uur bij ons aan de deur). Maar de service is super! Bij het appartement kan je ook lekker ontbijten en dineren... Het zwembad is rustig en schoon. De zee bij het appartement is heerlijk, het strand is wat grof, dus slippers zijn aangeraden! Maar zeker de moeite waard om heen te gaan
Gereisd anders in oktober 2004

D. Smit, 5-8-2004

Een geweldige rustige aparthotel gerund door een zeer aardige en gastvrije familie. Kamers zijn erg netjes en groot en worden regelmatig schoongemaakt met schoon bed/linnengoed. Mogelijkheid tot het boeken van een airconditioning en kluisje. Schone zwembad wat lekker in de schaduw ligt. Strand is nog minder dan een minuut lopen (zeezicht van balkons). Ontbijt is erg lekker en veel. Enige nadeel is dat het vrij ver van het centrum ligt (maar met de bus ben je er zo). Achter dit complex ligt een internetcafé. Het is hier héél erg gezellig en een goede aanrader (meer dan waar voor je geld).
Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Denizati in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Denizati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Denizati scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.