Appartement Cousins **

7,2

49 reviews over Appartement Cousins in het Nederlands

Dit nooit meer

Dennis van der Star en Charlotte van den Tol, 9-8-2008

Toen we aankwamen ik het hotel was ons appartement niet geheel schoongemaakt, de douche was vies, de grond was niet geveegt en er lagen nog oude etens resten van de vorige bewoners in de kasten.

We hebben er wat van gezegt en de volgende dag hebben ze de vloer en de douche schoongemaakt.

De etens resten zijn ons hele verblijf in de kast blijven liggen.

De mensen die bij de receptie zaten waren wel vriendelijk maar er was er maar 1 die echt wat zei als we binnen kwamen.

Op dit na was het hotel verder oke.

Gereisd met partner in augustus 2008

Geen aanrader!

Daniella, 18-7-2008

Apartement ligt vlak bij het strand bij het centrum,klein zwembad,minimale kookgelegenheid,ruime kamers en badkamer.airco alleen in de woonruimte en tegen betaling(5 euro per dag).Apart.wordt schoongemaakt maar niet serieus. Handdoekenwissel elke dag behalve de dag voor vertrek.Receptie spreekt een beetje engels. Warm water alleen overdag vanwege zonverwarming dus geen aanrader vd winter en voorseizoen. Apart.is niet kindvriendelijk!
Gereisd met vrienden in juli 2008

A. van Someren, 26-10-2007

het is jammer dat het vuil was . ik heb zelf glorix gekocht om de badkamer schoon te maken .de zeep van andere lag er nog in 5 stuks . de magener was zeer vriendelijk en behulpzaam maar de poets vrouw was zeer slecht .het bed is in de 14 dagen niet verschoond.
Gereisd met partner in oktober 2006

Lia, 27-8-2007

net terug van vakantie, prima bevallen in Turkije alleen het appartement viel tegen. Ligging van het strand (vies en veel scherpe stenen in het water) is 10 min. lopen en naar het centrum 15.min. Cleopatra strand is 5 min. met taxi, het is daar schoner en het strand is mooi (geen rotsen en stenen in het water)Geen personeel gezien, alleen iemand die de receptie beheerd. Piep klein (schoon) zwembad. Erg sober appartement, airco (alleen in woonkamer) apart betalen. Alleen overdag warm water. Keuken is minimaal ingericht met kookplaatje, 1 pan en 1 koekenpan. Geen bar aanwezig in het complex. Ligging aan een lawaaiige straat met uitzicht op flats. Ik zou hier niet nog eens heen gaan.

Lia

Gereisd familie in augustus 2007

jolien, 21-2-2007

het appartement cousins is heel relaxted het personeel is heel aardig totaal niet opdringerig. het is erg schoon de kamer wordt erlke dag schoongemaakt ruime balkons alleen een beetje ver naar het centrum maar verder ishet een prima appartement
    Gereisd anders in februari 2007

Piet van de Wiel, 5-12-2006

Wij zijn 2 maal in dit apartement op vakantie geweest en vooral de ligging is ideaal.

Ook het personeel doet vreselijk hun best om het iedereen naar de zin te maken.

In de keuken is alles voorradig wat daar moet zijn.

Gereisd anders in december 2006

Anne, 31-10-2006

Zeer goed en goedkoop. Voor weinig geld een heerlijk schoon en ruim appartement. Personeel is vriendelijk en niet opdringerig, en dat is zeldzaam voor een vrouw alleen op vakantie in Alanya!
      Gereisd alleenreizend in september 2006

Fieke Smeekens, 13-7-2006

Ik ben vorig jaar in dit appartement geweest en wilde zeggen wat ik ervan vond.

Als je in een gezellig appartement wil moet je niet hier naartoe gaan. Het personeel vond ik erg aardig, het zwembad vond ik niks erg klein en ook niet gezellig. De schoonmaakster was opzich goed alleen er stond een houten snijplank in de kast en er zat schimmel op, ik vertelde t.. ze spoelde t af en zette hem weer terug. En als je in je app. wil koken, er zijn 2 pitjes dus echt koken lukt niet.

Hopelijk hebben jullie er iets aan.

Groetjes Fieke.. ennuh een fijne vakantie

Gereisd met partner in oktober 2005

ritgtje, 30-12-2005

herman,rigtje,jurjen en alie

wij hebben een geweldige vakantie gehad,

in appartement cousins. elke dag werdt de kamer schoongemaakt, de bedden heerlijk opgemaakt.

wat ook zo prachtig was vlakbij het centrum en het strand. klein zwembad maar het was toch een heerlijke verkoeling. de ligbedden daar was altijd wel plaats om lekker te luieren.

natuurlijk is er ook altijd nog een minpunt, dat het personeel erg opdringerig was om iets te drinken of te eten. terwijl het een appartement is waar je zelf kookt. verder was het een prachtige vakantie.

Gereisd anders in december 2005

Woudie en Leen, 16-10-2005

We zijn net terug van 2 weken Alanya.

Cousins is achteruit aan het gaan.

Het is niet meer zo schoon.

Personeel is heel vriendelijk.

Hadden weinig zon op het zwembad van Cousins.Water was ijskoud.

Wel prachtig weer gehad, alle 2 weken.

Leuke contacten gelegd, ook met Turse mensen.

Volgend jaar weer naar Alanya.

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cousins in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cousins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cousins scoort een 7.24 uit 10 op basis van 49 reviews.