3,3

Onvoldoende

3 reviews over Hotel Club Golden Arenay in het Nederlands

Pieter Floor, 9-6-2007

heel slecht hotel alleen goede ligging en bereikbaarheid gewoon echt heel slecht en geen 5 sterren hotel het is maar 1 ster ofso!!

fam. Floor

Gereisd anders in juni 2007

Duncan Floor, 9-6-2007

Heel slecht hotel ik ben er in 2006 naar toegeweest met mijn gezin maar het is echt geen aanrader in het boek zag het er mooi en leuk uit maar het is heel slecht.Vieze glazen, ze geven je vieze handdoeken, slechte service. Maar wel aardig personeel ook leuke omgeving aan het strand en mooi zwembad. Maar als je in die omgeving wilt kies dan een ander hotel dan dit!!! Groetjes Familie Floor
Gereisd anders in juni 2007

a dijt, 30-7-2006

op 14-7-06 aangekomen in arenay heet inmiddels corydella,eerste indruk was perfect,jammer van het niet eng of duits sprekende receptie.hotel ziet er goed uit kamers zijn netjes bedden worden regelmatig verschoond personeel is heel aardig maken gemakkelijk contact daar is niets op aan te merken,maar het eten is waardeloos iedere dag is er hetzelde te eten,na twee drie dagen valt het pas op omdat het een doorlopend buffet is en er steeds meer mensen over gingen klagen.wij hebben met de derde dag ons beklag al bij dti gemeld en gezegd dat dit zo niet kon geen variatie geen kinder menu de toetjes waren in 10 min al door de russen weg gehaald werd niets bij gelegd door de keuken.en op de zesde dag zijn we ook overgeboekt na een ander hotel die de 5 sterren duidelijk wel verdiende.en toen de jeepsfarie er was ons toegezegd dat we die konden maken met 2 kids van 6 jr.nou het was 1 grote nachtmerrie de grootste ruzie onderweg gehad met onze rijder wat reed die vent gevaarlijk op zo n hoogte.
Gereisd met vrienden in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Golden Arenay in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Golden Arenay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Golden Arenay scoort een 3.33 uit 10 op basis van 3 reviews.