Aparthotel Cleo Tac ***

8,6

6 reviews over Aparthotel Cleo Tac in het Nederlands

leuk appartement

cissy, 16-1-2014

We hadden een groot appartement, met groot balkon. Mooie, moderne slaapkamer en badkamer. Keukenblokje zonder kraan. Zeer vriendelijk personeel. Dagelijkse schoonmaak + afwas. Prijs/kwaliteit was goed.
Gereisd met partner in oktober 2013

Leuke tijd gehad!

Liesje, 12-10-2013

Wij hebben een hele leuke tijd gehad in dit appartement. Het hotel is onlangs gerenoveerd, dus alles zag er nieuw en netjes uit. De kamer zelf was ook prima en er werd elke dag keurig schoongemaakt. Het personeel is uiterst vriendelijk en willen je overal mee helpen. Het zwembad was ook erg gezellig en het eten smaakte ook goed en helemaal niet duur!
Gereisd met partner in september 2013

Het woord prettig is hier uitgevonden!

Dennis, 5-10-2013

Het complex heette TAC Cleo, nu TAC Apart. Een totaal gerenoveerde accommodatie. Mooie kamers, goed ingericht en volledig airco. Elke dag wordt het appartement schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Poolbar en restaurant zijn eenvoudig maar goed. Kindvriendelijk. Daar komt ook bij dat wij via touroperator hier terecht zijn gekomen en ook die krijgen van mij een dikke 9. Alles prima geregeld, zowel de reis als de excursies.
Gereisd met partner in september 2013

Leuk, gemoedelijk hotel

linda, 26-8-2011

Ik ben in 2001 (!) met een vriendin in dit hotel geweest. Destijds ging het ons vooral om het zwembad, het strand en het uitgaan. Je stelt heel andere eisen dan wanneer je met kleine kinderen naar een hotel gaat.

Ik heb destijds enorm genoten. Het personeel was vriendelijk en als je af en toe een kleine fooi geeft loopt men stukken harder voor je ;-)

Er was iedere avond animatie, vooral gericht op volwassenen en over het algemeen wel aardig.

Het eten was goed, maar niet geweldig. Het vlees was vaak niet helemaal gaar. Wel voldoende keus. Wij hebben veel in het centrum gegeten omdat we geen all inclusive hadden. Onze kamer was prima, werd netjes schoongemaakt en de handdoeken voldoende gewisseld.

Al met al een leuk hotel(letje).

Gereisd met vrienden in juli 2001

Prima hotel, goede service !

Mathilde, 1-7-2010

Wij (ouders met 2 jonge kinderen) hadden 2 appartementen geboekt. We willen zelf niet op de slaapbank, en 2 kinderen op 1 slaapbank is ook niet ideaal. We kwamen laat aan, maar de volgende dag is geregeld dat we met zijn allen in 1 appartement konden (extra bed erbij). Goed geregeld dus. Appartementen zijn simpel, maar zeer schoon, iedere dag schoonmaak, en wissel handdoeken en om de 3 dagen schoon beddegoed. Verder geen uitgebreide keukeninventaris, maar daar hebben wij geen "last" van gehad (iedere dag uit eten).
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

nooit meer

patricia, 26-6-2010

ik ben net terug uit alanya het hotel appertement tac cleo is bijzonders geschrikt voor mensen die absoluut geen slaap nodig hebben heb je dat wel moet je vooral niet naar dit complex gaan ben nu nog kapot van moeheid ik heb daar 15 dagen niet geslapen en ik geloof dat je op vakantie gaat om uit terusten ????????????????????????/t is daar bizar gehoring het stikt er van de scandinavische mensen jeetje wat maken die een herrie vooral in de nacht
Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cleo Tac bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Cleo Tac in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Cleo Tac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Cleo Tac scoort een 8.56 uit 10 op basis van 8 reviews.