Hotel Bilkay ***

7,9

210 reviews over Hotel Bilkay in het Nederlands

Redelijke Goed

Gönül, 6-9-2015

De liggin is vlakbij het strand waar je ook strandstoel en parasol kan huren. Hotel is echt centraal, je bent zo bij de winkels, restaurant en het centrum. Mooi kamers, er wordt elke dag schoongemaakt. We vinden allemaal het personeel heel vriendelijk!! Jammer dat de restaurant buiten is.Eten is redelijk. Toch hebben we ons vermaakt en een leuke vakantie gehad
Gereisd met vrienden in juli 2015

Gezellig familiehotel

rmzn, 18-7-2015

Gezellig familiehotel met een zeer mooie locatie. Personeel is top en service is er altijd uitmuntend. Het eten is lekker en divers.Kamers zijn zeer schoon en goed ingericht. Zeker het bezoeken waard.
Gereisd met partner in mei 2015

Viel wel erg tegen

Bert Kruis, 16-7-2015

De Ligging is lekker dichtbij het centrum, de 70 meter naar het strand is niet waar. 70 meter hemels breed kan kloppen maar dan ben je niet op het Bilkay strand. Vanaf het hotel is dat ruim 700 meter, geen punt hoor maar de info klopt niet. Het zwembad(je) viel ook erg tegen, het kinderbadje is 1,5 meter bij 2,5 meter meer echt niet. Eten was altijd koud en absoluut niets bijzonders, een aantal keren wilde we wat later eten maar toen was meer dan de helft al op en moesten we het met kliekjes doen. De bakken met salades sloegen we maar over vanwege de vliegjes die daar uit kwamen kruipen Kamer was op zich ok maar werdt erg slecht schoongemaakt. 80% een koude douche met weinig water, we zaten op de 4e verdieping. We zijn absoluut niet verwend maar dit hotel viel vreselijk tegen. All inclusive geld niet op het strand, als je zelf een flesje water of cola meenam dan wordt dat afgepakt. personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bilkay komen wij niet meer.
Gereisd met partner in juni 2015

Afschuwelijk! Nooit meer Bilkay

Carmen, 15-7-2015

De eerste kamer die wij toegewezen hebben gekregen was erg klein en vies. Mijn vriend is bijna 2 meter en ik zelf 1.69, wij pasten absoluut niet samen op het bed! Vanaf mij kuiten staken mijn benen buiten het bed. Na menig aandringen hebben we een andere kamer gekregen die wederom niet helemaal schoon was. Veel vlekken in de badkamer zoals tandpasta op en in de wasbak, haren in de douch en gekke vlekken op en in de wc. Ook spoelde deze aan één stuk door, de douch ging van warm naar koud om de paar seconden.

Op het bedlinnen en de handdoeken zaten rode en bruine vlekken en overal op de vloer lagen haren!

Nogmaals naar de receptie gelopen en onze kamer is opnieuw schoon gemaakt.. We waren erg moe van de reis en lagen om 9 uur al te slapen. Het eten is verschrikkelijk, overal vliegen, vlees niet gaar en koud en salade was bruin.

Ik verzoek iedereen niet naar dit hotel te gaan, is je grootste fout die je kunt maken. Wij hebben de volgende dag gelukkig kunnen omboeken!

Gereisd met partner in juni 2015

Redelijk verblijf

Dirk, 3-7-2015

Zitten een paar addertjes onder het gras. Eerste dag kom je laat aan, moet je maar zien hoe je aan je eten en drinken komt en laatste dag kun je geen alcoholische dranken bestellen na 12.00. Eten is matig, fatsoenlijk stukje vlees hebben ze nog nooit van gehoord, alleen kipvleugeltjes en een keer kebab gehad, verder idere dag dezelfde. Gegrilde groentes en salades.
Gereisd alleenreizend in juni 2015

Geweldig familie hotel

Gerard Zijdel, 28-6-2015

Hotel Bilkay is een echt familie hotel, bij aankomst voelden wij ons direct thuis. Kleine keurige kamers waar je met gemak twee koffers kwijt kan. Enigszins harde bedden maar goed te beslapen. Prima wasgelegenheid en een ruim balkon. Goede handdoeken service. Net en schoon hotel ook het terras en rond het zwembad wordt regelmatig schoongehouden. Leuk knus terras met een buiten bar. Bijzonder vriendelijk personeel. Voor een drie sterren hotel is het eten goed. Wij hebben in slechter vier sterren hotels gezeten en deze zou een vier sterren waardig zijn. De eigenaren de familie Günes zijn bijzonder gastvrij en verwelkomen iedere gast persoonlijk. Wij als ouderen en dochter met schoonzoon hebben in het Bilkay hotel een sympathiek warm gevoel over gehouden. Beslist een aanbeveling waard.

Voor ons en dat is zeker… wij komen beslist terug..

Groenlo, Alie, Sanne, Rob en Gerard Zijdel

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Goeie plek

Tommy lyda, 14-6-2015

Bilkay goeie ligging strand weg over mooie boulevard goed ontbijt en lunch .s avonds kan beter .Elke dag schone handdoeken en poetsen reparaties laks .fijn en schoon zwembad wij komen al 13 keer
Gereisd met partner in mei 2015

dit nooit meer

t.janssen, 10-6-2015

wat een verschrikkelijk hotel all inclusif formule slaat nergens op eten zeer slecht wat s"middags over was stond sävonds alskoud buffet aan de andere kant van de tafel, kamers enigszins gedateerd om maar over de douche te zwijgen ,dagenlang koud water gehad om dan ineens kokend water over je heen te krijgen nee dit hotel nooit meer
Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

dit nooit meer

lassenberg, 7-6-2015

Slecht eten de allinclusif formule lijk nergens op vanaf 8 uur ontbijt voor die tijd werd de koffie in rekening gebracht ook de lokale alcoholischedrank (Raki)werd in rekening gebracht het eten was ronduit slecht wat over was van de middag werd s' avonds op het koude buffet gezet al een uur voor etenstijd en werd niet afgedekt zodat er vliegen op zaten , 6 dagen met verstopte wastafel gezeten voor er iets aan gedaan werd 8 dagen koud douche water daarna bloedheet , wat een slecht hotel , iedereen klaagde onbegrijpelijk Hoe ze aan zo goed cijfer zijn gekomen, ik kom er nooit meer zonde van je vakantie.
Gereisd alleenreizend in mei 2015

goede drie sterren hotel

A. van der Laan, 5-6-2015

ons eerste indruk was niet zo positief eten eerste paar dagen niet zo goed. daarna werd het steeds beter bleek dat personeel nieuw was moest nog bij leren. omgeving is levendig uitzicht op andere balkons van andere hotels personeel is heel vriendelijk.
Gereisd met vrienden in mei 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bilkay bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilkay in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilkay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bilkay scoort een 7.88 uit 10 op basis van 222 reviews.