Hotel Begonya ***

Onvoldoende

17 reviews over Hotel Begonya in het Nederlands

B A G G E R

Sandra, 30-7-2008

We hadden 15 uur vertraging, eenmaal aangekomen kregen we een chagerijnige receptionist die niet echt behulpzaam is. Ik raad dit hotel zeer af. Vooral het eten was niet te eten, weinig variatie en meestal koud. De kamers zijn groot genoeg alleen kregen we als extraatje mieren in ons bed. De airco is wel goed. De handdoeken worden niet veel verwisseld. Onze kluis was bijna elke dag stuk, ook erg irritant, maar we kregen zeker geen andere. Verder is het personeel erg irritant, elke keer vragen stellen waar je heen gaat vooral tijdens het eten. Ongeveer 99% is russisch die erg associaal zijn. Het drinken word niet aangevuld dus ´s avonds heb je niks meer. En het drinken is meestal warm. Het is erg lawaaierig op het hotel. 3 hotels tegen mekaar in en constant dezelfde nummers Erg irritant. Het is dat het mooi weer is anders ben je er zuur van. Kortom het hele hotel is slecht
Gereisd met partner in juli 2008

Anonymous, 29-1-2008

ik was daar in 2006, hotel viel wel mee maar echt SUPER PERSONEEL ! heel fijn .. dichtby de strand ook geweldig en dichtbij de centrum .. alleen jammer van hotel zelf .. kamers waren ook redelijk groot heel
Gereisd met vrienden in januari 2008

knollema, 16-10-2006

het is een kwaliteit prijs verhouding en die is volgens mij wel goed
Gereisd alleenreizend in september 2006

linda, 27-9-2006

Goed hotel, alle reacties wat hierop staan. wij snapper hier niks van. tuurlijk is het eten niet zoals je gewend bent.. wij nederlanders zijn ook heel verwend. maar hotel is perfect je bent zo aan het strand. kamers worden elke dag schoongemaakt. Personeel is ietsje minder maar vrouw bij de receptie is perfect. Wel de moeite waard om naartoe te gaan!
Gereisd anders in september 2006

josine versteegh, 11-9-2006

eten heel heel heel slecht!! moet zeker wat aan gedaan worden ook al is het een low budget vakantie, dit kan gewoon echt niet!

dick, 25-8-2006

hey, alles wat over dit hotel gezegt en geschreven wordt is 100% waar. Bij aankomst was het hotel overboekt, en werden naar ander hotel gebracht waar je betalen moest voor je drinken, en dat terwijl je all-in hebt geboekt! Verder was alles gewoon heel slecht, oud brood, drinken dat op is etc... ga nog maar effe door! Voor ons echt nooit meer dit hotel! We zijn trouwens na 2x Alanya en 3x Marmaris wel uitgekeken op Turkije!

Karin, 23-8-2006

Een ruime kamer, maar alles behalve schoon, lakens en handdoeken werden pas rond de 5e dag verwisseld.

Het eten was eentonig, men had geen andere keuze, en meerdere malen niet te eten, en dan zeg ik het nog netjes.

Het barpersoneel was onvriendelijk en het drinken, bij de pool/snackbar? was af en toe ook op. En dat voor een all inclusive formule.

Al de liters chloor, konden de ontlasting, die er op een dag indreef, niet verwijderen!!!

Al met al, is hotel begonya zeker geen aanrader!!

Gereisd familie in augustus 2006

Inge, 23-8-2006

Ik ga hier nooit meer naartoe.Het is een all inn hotel,maar er was regelmatig geen water,cola en limonade,omdat er geen geld voor was om in te kopen.Het eten was erg slecht.Het personeel was al 4 maanden niet betaald waardoor ze niet erg vriendelijk waren. De barman was te beroerd om op te staan waardoor ik over de bar heen moest hangen om zelf drinken in te schenken. Er is geen animatie,snack's, tafeltennis,darts,wat wel beloofd wordt in de gids.Tijdens tea time zijn de broodjes binnen 2 min.op omdat de mensen uitgehongerd zijn.Wordt daarna niet aangevuld.Geef de schoonmakers meteen fooi als je schone handdoeken en lakens wil want zonder fooi krijg je niets schoons.Verder is het strand aan de overkant,maar in de zee zijn veel rotsen.Dit hotel is mij dus vies tegen gevallen.Ik heb voor de animatie het naastgelegen hotel opgezocht zodat mijn dochter toch nog mee kon doen aan de mini-disco.

Karin, 23-8-2006

Aankomst in het hotel, 06.00 uur 's ochtends, een dag na ons vertrek, dus 1 dag en 1 nacht gemist.

Wel een ruime kamer voor 2 personen, maar zeker niet schoon, handdoeken en lakens werden pas na wat euro's verwisseld, rond de 5e dag.

Het eten was eentonig, geen keuze, en ronduit slecht te noemen, en dat is nog netjes uitgedrukt.

Het drinken, ja dat was er soms niet, en dat voor een all inclusive reis.

Alle faciliteiten die in de brochure vermeld staan, daar was geen sprake van, dus geen darts, geen tafeltennis, geen snackbar, en ook geen dagelijkse animatie. Hotel Begonya is zeker geen aanrader!!!

Gereisd anders in augustus 2006

gerard, 21-8-2006

wat een ballen hotel.slecht management,niet al te slim personeel,heel veel lawaai,regelmatig geen drinken,slecht eten,veel te veel russen,regelmatig over-booked (geeft niet was allemaal all-inclusive)kamers en airco waren redelijk.was er ook nog wat leuks,ja met een leuke groep nederlanders veel plezier gehad.advies aan reisburo s scheur dit hotel uit je
Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Begonya in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Begonya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Begonya scoort een 4 uit 10 op basis van 17 reviews.