4,3

Onvoldoende

11 reviews over Appartement Begonya in het Nederlands

Inge , 23-8-2006

k ga hier nooit meer naartoe.Het is een all inn hotel,maar er was regelmatig geen water,cola en limonade,omdat er geen geld voor was om in te kopen.Het eten was erg slecht.Het personeel was al 4 maanden niet betaald waardoor ze niet erg vriendelijk waren. De barman was te beroerd om op te staan waardoor ik over de bar heen moest hangen om zelf drinken in te schenken. Er is geen animatie,snack's, tafeltennis,darts,wat wel beloofd wordt in de gids.Tijdens tea time zijn de broodjes binnen 2 min.op omdat de mensen uitgehongerd zijn.Wordt daarna niet aangevuld.Geef de schoonmakers meteen fooi als je schone handdoeken en lakens wil want zonder fooi krijg je niets schoons.Verder is het strand aan de overkant,maar in de zee zijn veel rotsen.Dit hotel is mij dus vies tegen gevallen.Ik heb voor de animatie het naastgelegen hotel opgezocht zodat mijn dochter toch nog mee kon doen aan de mini-disco.

Karin, 23-8-2006

Ik heb alle beoordelingen gelezen, en vraag me af of ik het wel over hetzelfde hotel heb, maar helaas wel.

Een ruime kamer, maar verre van schoon,

handdoeken en lakens werden pas verwisseld (rond de 5e dag) na het geven van euro's.

De douche gaf, warm of koud water.

Het eten was eentonig, dagelijks 1 hoofdgerecht, en geen keuze, sorry maar het eten was ronduit slecht te noemen.

Het drinken was goed, alleen waren er ook dagen dat er geen drinken was, en dat voor all inclusive!!! Liters chloor gingen er dagelijks in het zwembad, maar dat kon de ontlasting, die er in dreef, toch niet verwijderen!! Al met al, is hotel begonya geen aanrader, en dan zeg ik het nog netjes!!!

Theo, 13-8-2006

Dit Hotel was naar mijn indruk een heel goed hotel, maar deze goede indruk werd alvorens we wilden inchecken weggevaagd. We werden wegens overboekingen in een (slechter) ander hotel gestopt. Het eten was redelijk, klantvriendelijkheid was niet te merken. Verder een goede vakantie gehad, maar geen aanrader voor andere mensen!!!

SuperJenny, 9-6-2006

Gaat dit over hetzelfde hotel? Meeste mensen zijn erg teleurgesteld - misschien is het Nederlands temperament te zeuren maar ik heb het prima naar mn zin gehad! De prijs/kwaliteit verhouding ongelooflijk - afgezien van de ober die me rozen bleef geven het personeel ontzettend aardig. Kamers koel balkon groot goed bereikbaar. Voor een echte Nederlander die op safe speelt lijkt het me zeker een aanrader (ik ben wel met Touroperator gegaan miss maakt dat het verschil)
          Gereisd anders in juni 2006

Miss Beauty, 11-3-2006

Het was heel geellig.. 06-08-'05 was ik daar voor mijn verloofde die bij Begonya werkte.. Serhat werkte achter de bar dus ik was het meest voor hem daar.. uhm, alleen de douche was niet echt 100%, je kreeg soms geen warm water.. de lift die af en toe kapot was.. :S mja, verder was het wel leuk.. Groetjes A...
            Gereisd anders in maart 2006

lydia koops, 2-6-2005

ik kon na 2 dagen naar huis in verband met voedsel vergiftiging, echt een nachtmerrie.

Slechtste appartement ooit.

na 8 jaar naar turkije geweest te zijn ga ik dankzij begonya nooit meer

Gereisd anders in juni 2005

anouk, 29-5-2005

Wij zijn er ook geweest in 2002. Al even geleden maar het was een super vakantie!En wat een super personeel! We hadden honger toen we aankwamen en het was half 3 's nachts en nog ging er iemand van het personeel met ons naar een 24 uurs soeprestaurant niet te eten maar gewoon gewldig dat ze dat deden. En een keer een jeep gehuurd en is de manager met ons meegeweest om mooie plekjes te laten zien.
                Gereisd anders in mei 2005

Valentas, 27-8-2004

bad meal our all group goes sick after eating in their restorant, room ok, cabletv 30% not worked, bathroom bad - no water presure, bad smell... if u want to know more write me email
                  Gereisd anders in augustus 2004

Sandra en Ron, 15-8-2004

Hier gaan wij nooit meer naartoe. HEt was ook niet onze keuze, maar door overboeking in het hotel van onze keuze werden wij hier ondergebracht. Wij zijn doodziek geweest van het eten en de hygiëne in dit hotel was ronduit slecht.
                    Gereisd anders in augustus 2004

Bianca, 24-6-2004

Ben 2 keer geweest in 2002 en 2003.

Ga er nooit meer heen.

Allereerst ligt het heel ver van het centrum af. wel met de dolmus goed te bereiken. Personeel erg opdringerig, erg duur.

Ook bij ons oorontsteking, van het zwembad water, vindt ik ook niet gek per dag ging er een jerry can chloor in. Eten viel wel mee. Turkse avond Barbeque eten lag met 35 graden al klaar volgende dag iedereen diarree.

De schoonmakers deden wel hun best. dat was het enige licht puntje.

Verder hebben de omliggende restaurantjes gigantische ruzie met elkaar, onderlinge strijd! Gevechten meegemaakt. Nee ik raad iedereen wat anders aan.

Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Begonya in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Begonya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Begonya scoort een 4.27 uit 10 op basis van 11 reviews.