4,8

Onvoldoende

4 reviews over Appartement Begonvil in het Nederlands

Bianca, 5-3-2006

Wij zijn voor een aantal jaren terug in dit appartement geweest, en ik vond het een waardeloos geval. Vreselijk. Het zwembad was klein, de service was ver te zoeken en daarbij kwam ook nog kijken dat het zwemwater op één of andere manier niet zuiver was, dit ivm oorontstekingen. Meerdere kinderen hadden hier last van. Wat mij betreft, geen aanrader.
    Gereisd anders in maart 2006

Inge, 28-8-2005

waardeloos app Het personeel is onbeschoft en vechten hun echtelijke ruzie's bij de receptie cq bar van het hotel. Beide kinderen hebben oorontsteking gehad door het zwembadwater. Ze zien ons hier niet terug!!!
      Gereisd anders in augustus 2005

Pattyboob, 29-6-2004

Ben zelf twee jaar geleden geweest en het was een leuk appartement. Lekker rustig (weinig geluidsoverlast, behalve moskee).Verder een lekker, maar klein zwembad. Ontbijt was eentonig en eenvoudig na twee weken, maar wel lekker(ommeletten, jam, brood, thee enz). Dicht bij het strand en veel winkels, kraampjes en eettentjes. Er is in het hotel geen animatie. Het is goed te doen om naar het centrum te lopen, maar er rijden ook bussen. Het is best een mooie omgeving,wel erg toeristisch, maar ja, waar niet. Wij hadden er toen voor twee weken 600 euro p.p voor neergelegd (wel ontbijt) en dit vond ik het niet eigenlijk niet waard. Het is een netjes en schoon appartement, maar er valt niets te doen behalve zwemmen. Gelukkig heb je voor wat animatie de omgeving. De barbecue (met buikdanseres), jeepsafari en de boottocht met barbecue zijn een echte aanrader.
        Gereisd anders in juni 2004

annemieke andre lisa, 29-1-2004

leuk complex mooie zwembad leuk personeel

kortom een aanrader

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Begonvil in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Begonvil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Begonvil scoort een 4.75 uit 10 op basis van 4 reviews.