Hotel Bedesten ***

Bedesten
8,8

5 reviews over Hotel Bedesten in het Nederlands

Joke Gök-van der Beek, 29-9-2007

Blij verrast was ik toen ik deze site tegenkwam op zoek naar Bedesten om te kijken of dit hotel nog "bestaat",ik weet dat het niet meer bij de gewone reisbureau's te boeken is.Ben daar in sept. 2002 geweest en heb er een heel fijne tijd gehad,misschien ook wel omdat ik daar mijn echtgenoot heb leren kennen.Wij zijn in aug.2003 getrouwd in Alanya.Heb in Bedesten 'n zeer goede service gehad.Ik heb er in ieder geval 'n aantal goede vrienden aan overgehouden waaronder de manager van toen Serdar,Seyfatin en mijn vriendin in Zeeland Riet.Mocht ook manti maken omdat ik grapte dat het eten wel een beetje eentonig begon te worden.Maar de kwaliteit,zeer goed en altijd genoeg.De omgeving is prachtig en het centrum is toch dichtbij genoeg,je hebt immers vakantie.Dit is zeker een aanrader voor mensen die van rust houden EN op zijn tijd 't centrum en zijn gezellige drukte willen meemaken.
Gereisd alleenreizend in september 2007

Van Aerden Paul, 27-11-2004

wij zijn daar reeds 3maal geweest en steeds vinden wij het er super.Rustig, en de service vinden wij er goed.Het personeel is er vriendelijk en doet meer dan zijn best.Bedenk wel dat je in een 3 sterren hotel bent en niet in de Hilton.Wij hopen ook te boeken voor 2005.
Gereisd anders in november 2004

jeanne/Ger, 23-11-2004

Wij waren hier in augustus 2003, in een woord de moeite waard. Niet zo groot opgezet en als je wilt lopen is de weg goed te doen, omdat je vakantie hebt hoeft de klok niet zo.

Inderdaad rijdt de manager 2X daags,om half 11 naar beneden en om half 6 wordt je weer opgehaald. De kamers doen Turks aan en wij genoten van de rust, en waren blij dat we geen hotelfabriek hadden geboekt.

All inclusive

Gereisd anders in november 2004

Roy en Miny, 19-8-2004

Wij zijn vorig jaar daar geweest. Het is een heerlijk rustig hotel. Personeel is heel attent en slooft zich echt uit. De ligging is geweldig. Als je van wandelen houdt, ga dan met de voet naar de stad. Dit is heel indrukwekkend. je loopt er ongeveer een half uur op. Terug langer want dan gingen we terrasjes pikken. Heel gezellig. Ga er zeker nog eens naar toe
Gereisd anders in augustus 2004

E T, 14-8-2004

Het valt er erg tegen( prachtig uitzicht)

Het hotel is over genomen en is niet meer zo goed als de andere mensen zeggen

Het is er erg duur/het eten eentonig ,naast ontbijt en dinner moet je steeds ergens anders wat gaan eten want er is alleen patat/hamburger te koop

Als je wat wilt drinken is de keus erg klein(cola, fanta,water)B merk voor ongeveer 2 euro. Rode wijn/rose alleen per fles 15 euro

Vervoer naar beneden is er wel, maar dat moet je wel 1 dag van tevoren melden , en je moet zelf terug zien te komen.Ze vergeten je weer op te halen

Het personeel is er erg aardig maar spreekt alleen turks

Het hotel is alleen geschikt voor mensen die het niet erg vinden om in een hotel te zitten

waar je alleen kan zwemme(zonnen)

wil je niet steeds in een taxi zitten(bus rijd tot 8 uur 1 keer per uur)dan zou ik ergens anders heen gaan

Voor de rust is het perfect,met kinderen is het niks.

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bedesten in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bedesten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bedesten scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.